Polletjepiek: weet het niet ben natuurlijk ook nog niet zover. Maar ik dacht dat in de folder stond Delfzicht. Pfff ik denk dat ik het echt leuk ga vinden als ik het kind voel , dus nog ong. 6 weekjes wachten. Maar vind het wel bijzonder om elke avond even naar het hartje te luisteren. Donderdag maar naar Groningen om de babywinkels af te struinen. Hopelijk vind ik daar een (redelijk) goedkope positiebroek anders maak ik hem zelf wel.
Kan best Inya hoor. Het is tenslotte ook al weer bijna 3 jaar geleden dat wij die cursus hebben gedaan. Overigens hebben ze bij Wehkamp ook positiemode, o.a. van Miss Etam en C&A, mocht je in de stad niets kunnen vinden.
Ja, online kan je goed slagen (vergeet daarbij marktplaats niet). Anders wat leuke jurkjes met legging (als je er van houdt). Ik voelde ze beide al ruim voor de 20 wk hoor, misschien geeft dat wat hoop. Veel shopplezier!
Ja ik heb online al gekeken. Het probleem is dat ik wat breder ben en dan vooral rond de bovenbenen. Dus als ik iets online bestel is dat zo een grote gok. Hahahaha. Ik heb gelukkig al van mijn coupeuselerares een tip gekregen hoe ik een gewone jeans kan ombatterijen tot zwangerschapsjeans. Dus in geval van nood doe ik dat maar. Iedereen het slechte weer een beetje fatsoenlijk doorgekomen?
C&A heeft ook positiekleding en niet duur. Of de hema. Polletje was je al naar het zkh geweest voor een echo? We hebben ook ringen uit gezocht voor onze partnerschap. Bij de 1e juwelier hadden ze een prijs schatting gedaan. Dat was zaterdag. Maandag belde ik op bleken de ringen ineens 200 euro duurder te zijn. Nou dat vind ik geen afspraak. Dus maar weer gebeld met onze eigen vertrouwde juwelier in Bedum. Ook nog de helft korting gekregen op ringen die uit de collectie gingen. Zaterdag even de stad in voor een leuk jurkje.
Wat leuk PB, en fijn dat je bij je 'eigen' juwelier beter terecht kon. Nee, maandag moet ik naar het m-zkh voor de echo. Ben wel een beetje zenuwachtig al hoor, stel dat ik in de komende dagen ongesteld word dan gaat het, denk ik, niet door. Of dat er geen verklaring is voor mijn klachten of dat ik misschien in verwachting blijk....nou ja, we zien wel. Hen ook nog nooit een inwendige echo gehad.
Een inwendige echo is vooral wat onwennig voor jezelf. Als het goed is, je onspant, en ze nemen de tijd voor je, hoef je er niks van te voelen. Wat voor jezelf kan helpen is een lang tuniekje ofzo aandoen, dan voel je je wat minder bloot als je naar de behandelstoel moet lopen vanaf de kleedruimte Bij de fert. afd. bij ons maken ze ook echo's als je menstrueert...voor jezelf heel vervelend maar voor hun gewoon hun werk. Succes!!
Een inwendige echo doet gelukkig geen pijn. Alleen wat elmo zegt erg vervelend en onwennig. Wie weet een leuke naam voor een mij als taarten bakster. Ik ben er al wat dagen over aan het denken. En als ik dan iets heb zoekt ik het op. Maar dan is er al iemand. Ik wel een pakkende naam hebben. Dus kom maar op.
ik vond inwendig echo wel meevallen, je moet wel goed ontspannen. Poohbeer: taartenfee bestaat wel in Belgiƫ maar niet in Nederland gevonden
Hello ladies, Ik ben er weer es... Heb het forum weer gevonden... Was m even een tijdje kwijtgeraakt... (geen zin, geen tijd, drukdrukdruk enz je kent dat wel) Hier alles goed. Ik hoor vandaag over zon in Nederland? Nou hier niet... hier is het herfst, wind en regen... Gaan we dus lekker binnen gezellig maken. De meiden hebben er al een fijne rommel van gemaakt (alle speelgoed-bakken leeggegooid door de kamer.... haha) Wij vermaken ons wel. Hoe is het verder met iedereen hier?? Groetjes Nettie
HEEEEEEE Nettie! Leuk je hier weer te zien. Inderdaad een grijze dag! Net heeeeel even de zon gezien, maargoed, ben op kantoor. Hoe het in het durp is weet ik niet.
Mhwa hier net 7,5 min van zon genoten. Verder gewoon lekker "hollands" weer. Veel wind. oei breekt net weer een straaltje door