PB: Goedemorgen?! Kijk eens hoe laat je die gepost hebt whahaha Taartvannu vind ik niet zo spectaculair als ik eerlijk ben.
*PB kijkt even* om 13:58. Net geen 14:00 uur. Mooi op tijd of niet dan. Had me zelfs verslapen. Wilde er om 12 uur uit. -taart idee-
Polletjepiek, elke maand voelt als 1 teveel he! Succes meid. Hoeveel maanden hebben jullie over L gedaan? PB: Wat is het nou geworden?
Polletje, mooi shit weer. Elmo, wat ben je nieuwsgierig. Ik verte het pas al de website klaar is en in de lucht zit. hahahaha
Owwww..dan is het goed hoor! Ging er eigenlijk vanuit dat je het zo vertellen, omdat je de domeinnaam al geclaimd had. Ik hoor / zie het tzt wel dan.
Bij L. was ik gelijk zwanger. Pil lag zeg maar amper in de prullenbak. Nu eigenlijk sinds december als je gelijk rekent na mirena. En als je vanaf de 1e menstruatie rekent vanaf februari. In vergelijking met L. dus al vrij lang.
Ik ben sinds 2 weken aan het lijnen. Moet ong 15a20 kilo afvallen. Ben bij een diƫtiste langs gegaan. Die rade mij aan om naast mijn gewone sport wel iets xtra's te gaan doen. Ik heb niets met hardlopen, maar aan de andere kant lijkt het e wel heerlijk. En wil ik volgend jaar de ladiesrun gaan lopen. Ik heb het niet veel mensen verteld. Gaat ze ook niet zo heel veel aan.
Mijn man had ook niks met hardlopen, maar is wel begonnen (met mp3 op zijn hoofd met lessen). Moet zeggen dat hij niet zo fanatiek is als hij zou moeten zijn....maargoed, hij gaat af en toe. Hij vindt het best leuk (viel hem reuze mee). Nou nog iets regelmatiger gaan...
ik ga ook lopen met lessen 'hardlopen met evy' heet dat. Morgen naar paddepoel, hardloopschoenen en een mp3 kopen.
Hardlopen...hmmm...knap hoor. Niet iets voor mij. Heb net even overlegd met het martini. Het heeft de voorkeur om de echo buiten de menstruatie te doen, dus is de afspraak verzet naar 8-8. Bij de chinese gyn. Iemand bekend met haar?
Hey wat gezellig dat hier weer wordt geschreven! Hardlopen is niets voor mij.. Daar is mijn lichaam niet op gebouwd @Poohbeer Nog maar even en dan gaan jullie Partneren. Hebben jullie iets bijzonders gepland voor die dag? @Polletjepiek Is het K? Die heb ik nl wel eens gehad. *vraagt zich af welke gyn ze voor en tijdens de zwangerschap/bevalling niet gezien heeft* K. is een hele leuke en zachte gyn. Wel duidelijk vond ik toen. In tegenstelling tot G. de fertiliteitsarts. Das toch wel mijn minst favoriete arts. Die kan verschrikkelijk bot en kortaf zijn! Hier gaat verder alles zijn gangetje. Ben begonnen met een nieuwe baan in een restaurant. Leuk maar wel erg heftig af en toe! Ben de oudste mijn collega's zijn tussen de 15 en 20 jaar. Dus echt aansluiting is er niet helaas. Met Nijn gaat ook alles goed! Ze is druk aan het ontdekken en staat continu los. En gillen dat ze af en toe doet... Auw!
@Dinges We gaan na die tijd uit eten met een gezelschap. Waar werk je nu Nou vanavond mijn 1e keer hardlopen. Schoen, sokken en shirts zijn gekocht. Wat een bedrag. Nou moet ik het wel echt gaan volhouden. Mp 4 gekocht. Ziezo alles klaar voor de start.............................AF @ Polletje Gelijk heb je hoor om het te verzetten.