poohbeer gefeliciteerd Voor de rest: ik zwaai alleen ff vanaf ameland We zitten in een stacaravan van een vriendin. ff een weekje eruit na alle hectiek van de laatste weken. Mijn moeder is uiteindelijk 2w geleden overleden, vorige week gecremeerd. Heftige dagen. Morgen gaan we weer naar huis en dan gaat napoleonman de babykamer bouwen. Kan ik daarna lekker freubelen . En dan de 27e weer op vakantie naar duitsland. Die vakantie hebben we 'verplaatst' van de eerste naar de laatste vakantieweek. Daarna begint voor iedereen behalve voor mij, school weer
Napoleon..gecondoleerd met je mams..heftig allemaal. Fijn dat jullie even naar Ameland kunnen. Evan eruit na zo'n periode. Mariska..hoe gaat de bv nu? Poohbeer..al gewend aan je nieuwe achternaam?
Afgelopen maandag moest ik naar het martini voor een eerstelijns echo bij de gyn. Zaten we daar in de wachtkamer van de poli. Komt er een gastvrouw van het z-huis met een rolstoel, met daarin een hevig puffende vrouw: was ze met deze mevrouw naar de polikliniek verloskunde/gynaecologie gereden i.v.p. naar de verloskamers Zo'n gastvrouw moet de weg toch wel kennen lijkt me Maar goed de echo ging op zich wel goed. Was wel iets te zien, maar ze kon niet zien if het een eitje was of een ander soort cyste. Even de menstruatie afwachten en dan nog een keer waarschijnlijk.
Kom hier ook weer eens meeschrijven als jullie dat goed vinden. Heb het al wel eens gemeld, maar woon in B edum en heb 2 kids die in september 2 en 4 worden.
Heej allemaal!! We zijn zaterdagmiddag terugkomen van onze vakantie, 2 weken op De Veluwe. Hebben het super naar ons zin gehad, maar thuis komen is altijd ook wel erg fijn.. en helemaal als je schoonouders het hele huis hebben aangepakt, de kledingkasten hebben opgeruimd, ramen hebben gesopt, leuke plantjes op tafel gezet, de achtertuin en voortuin netjes gemaakt, super! Vandaag een erg lui dagje, de kids lopen nog in hun pyama, haha! Manlief heeft nog 1 weekje vakantie en de kids hoeven pas de 1e week van september weer naar school, nog ff lekker relaxen dus! Maar eerst straks boodschappen halen, heb echt niets meer in huis.. Xx
Napoleon, Hebben jullie een beetje bij kunnen tanken? Was echt alsnog geschokt toen ik het bericht las van je moeder...wat ontzettend verdrietig zeg. Je weet dat het eraan komt, maar dat maakt het natuurlijk niks beter. Heb je voor je gevoel echt afscheid van haar kunnen nemen? Knuffel! He Suus! Leuk je hier weer te zien! Vanaf november kom ik je niet meer tegen bij het KDV. Pooh, Gefeliciteerd met de mooie ring om je vinger! Ik hoop dat jullie ontzettend lang van elkaar kunnen en zullen genieten! Euh.... Maris, Vervelend zeg, die bv perikelen! Wat goed dat je doorgaat! Ik hoop dat het inmiddels goed gaat voor je gevoel. Anders misschien toch een lactatiekundige overwegen hoor. 1 consult kan zo'n verschil maken. Hoe gaat het verder met jou? Vond het zo leuk om haar nog even te zien voor de vakantie. Vanmiddag die van S toevallig ook nog even gezien (bij ons in het dorp). Ze liepen al heerlijk buiten! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met z'n viertjes! We kunnen er weer helemaal tegen
@elmo: helemaal weg bij het kdv? J esper gaat in september naar school, dus is er volgende week voor het laatst, maar E lise gaat nog wel 2 jaartjes heen. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
Lees net alles even terug. Napoleon: Ook ik schrok van het bericht van je moeder. Maar volgens mij heb ik gemist dat ze ziek zou zijn Gecondoleerd met het overlijden. Een hele heftige periode. Nou hier is de vakantie ook weer om. Ik moet morgen weer aan de bak. Bram over 2 weken volgens mij. Alle kermis weekenden overleefd. Dat is ook altijd wel fijn
Suus, ze gaan i.v.m. de basisschool van Ruben beide naar een KDV/BSO een dorp verderop. Dat is veel handiger.
wat leuk, een Grunn topic! Ik ben zelf een mama uit de stad van drie kindjes, 3, 2 en 1 jaar, en een vierde op komst. Getrouwd, huismama, huisje, boompje, beestje en een hekje om de voortuin. Lijkt me leuk hier mee te lezen/kletsen.
Hey Claartje, hier ook een stadjer Ik zat net even je blogsite te kijken. Wij hebben ook een moes maar dan bij ons in de wijk. Hahaha moest wel even lachen, hoe herkenbaar die ontploffing... nou ja het is mijn mans hobby dus hij zoekt het maar uit... Alleen nu zijn onze pompoenen gejat ahhh en als ik me op 1 oogst verheugde waren het de pompoenen...
Hey meiden, Even een vraagje. Wij willen binnenkort als zussen en moeder een high tea gaan "doen" en nu vroeg ik me af of 1 van jullie een goede optie heeft. Liefst in de stad zelf, zodat we ook nog na die tijd ff kunnen shoppen. Iemand enig idee waar we dat dan het beste kunnen doen? Qua financieen en ook qua kwaliteit uiteraard! Ik hoor het wel! Alles verder goed met alle groninger mamma's? Hier prima, het gewone leven is weer echt begonnen, grote dame vandaag weer voor het eerst naar school, kleine dame gister alweer naar de psz geweest, man weer aan t werk en ikzelf ook alweer mn eerste werkweekend achter de rug... Dus we zitten er alweer midden in! Tis ff wennen, die wekker weer 's ochtends maar ook wel weer lekker eigenlijk, weer beetje structuur in de dagen!
Bij croissanterie Pigalle in de stoeldraaiersstraat kan je High Tea doen (ik ging daar altijd met mijn moeder eten...) hightea En je kon ook altijd bij Kaap Hoorn high tea doen.
Hoi, nog een Groningse hier! Ik had al gezocht bij Clubs, maar kon geen Groningen club vinden, dus had ikd ie even aangemaakt... Kom ik deze tegen Gezellug
Welkom Ladypatries. Hier alles goed. Bram weer naar de psz geweest, zo weer zwemmen. Over 2 weken hebben we een kijk ochtend op de basisschool. el vroeg, maar dan hebben we dat ook maar weer gehad. Ik ben nog steeds bezig met hardlopen Pffffffffffffffffffffffffffffff Gaat wel goed hoor.
Napoleon, Lees net je post bij 'blauwtje lopen' Die jongen van de ijskraam staat er volgens mij nog steeds of niet???? Haha moest wel lachen, mijn vriendinnen vonden hem ook al zo'n lekker ding.