Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe gaat het met de dames uit het noorden?
    Koud he ;)

Afgelopen week in Appingedam geweest..loop dan echt zo rond van: herken ik iemand? hahaha

Hier lekker in huis bezig. De kamer is zooooo mooi geworden!
    Nu beetje voor beetje de rest, leuk!

Ruben mag bijna gaan wennen op de basisschool: nieuwe fase!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, nou ik loop niet meer in Appingedam rond ;). Heb lekker verlof!

Maar goed, ik ben vandaag in het umcg geweest voor een ctg en echo. Beebje was prima in conditie, ik had wel veel harde buiken (en hij vond ze behoorlijk, op een schaal van 100 zat ik steeds tussen de 70 en 90) maar ik vond het normaal. Hij heeft beebs buikje 3x gemeten en kwam tot de conclusie dat haar buik 2,5wk voorloopt en haar gewicht al aan de behoorlijke kant is voor 34 weken... Dus nu moet ik morgene een glucosetest om zwangerschapssuiker uit te sluiten... Dus om 8:15 melden! nuchter :( oeh en dat is al moeilijk voor me... laat staan tot 11 uur... maar goed. We shall see, ik heb helemaal geen suikerklachten verder dus hopelijk loopt het wel los. En als het wel zo is, nou ja dan is dat zo en gaan we de komende weken op dieet... (lees snik snik geen mars icecream)

Verder lopen we met de jongste twee bij de kinderallergoloog. Vrijdag hebben we gesprek met dietiste en 3 en 10 oktober de provocatietest. en Femke gaat ook nog naar een multidisciplinair team omdat de allergoloog de klachten niet typisch voor een allergie vind maar wel dat het niet hoort.

En meike is aangemeld bij accare, we vermoeden ook bij haar add, net als bij haar broer. daar hebben we dan 20 oktober intake van.

3. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Hallo,

Zo en waar hangen jullie tegenwoordig wel niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben bij mijn nieuwe baan. Joehoe helemaal geweldig. Bij de buurtzorg.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    leuk, ook een moes. dit jaar is helaas wat vergaan voor ons. manlief had onverwacht een nieuwe baan en ik onverwacht zwanger en alleen maar 'bleeeeghhhh' haha
    komend winter/voorjaar beginnen we met een nieuw plan.

wat belachelijk trouwens dat de pompoenen gejat zijn!!! en dat met deze maand, je hebt rare mensen hoor......

waar hebben jullie de moes?

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Erg druk hier met ons kleine meid.;)
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan:D
    Dan zijn we dus conculega's, :p welke buurt zit je poohbeer.

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Bij buurtzorg Bedum.

7. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Het staat hier nogal stil :$

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo

Hier deze week begonnen aan een nieuwe baan en weet sinds een kleine week dat we een 2e kindje krijgen.

Verder alles goed met iedereen?

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ok,wanneer begin je? of ben je al begonnen?
    ik zit in gemeente eemsmond.

Polletje, gefeliciteerd met je nieuwe baan en je zwangerschap. Hoe voel je je?

10. Polletjepiek

Hoi

Ik voel me opzich goed, alleen nu al wel wat bandenpijn op een termijn van een dikke 5 weken. Dat had ik bij mijn dochtertje niet zo snel al. Daarbij zit ik nu nog in de proeftijd van m'n nieuwe baan, weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik denk dat ik ze maar op de hoogte stel in het gesprek wat ik deze week met mijn leidinggevende heb.

11. melanieh

melanieh Nieuw lid

27 okt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben melanie
    ik ben 24 en op zoek naar een leuke vriendin om gezellige dingen mee te doen..lekker kletsen biosje pakken gezellig op de thee.
    ik heb 1 kindje van bijna 2, en ben door andere intresses in mijn leven toch wel wat vriendinnen kwijtgeraakt..én nou lijkt het mij echt heel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen..en vooral moeders..die begrijpen meestal dat er niet altijd tijd voor andere dingen is dan je kind... als je het leuk lijkt ommij beter te leren kennen reageer dan of meld je aan op mijn msn: melaniehuisma@hotmail.com
    ik hoop gauw van iemand te horen!

12. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    @Polletje, gefeli met je zwangerschap.
    @Mariska, ik ben nu nog oproepkracht en vanaf 1 nog voor 14 uur vast.
    Heb je ook een collega die titia heet?
    @Melanie, Waar kom je vandaan? Je kan hier ook eerst mee kletsen en zo ons beter leren kennen.

Ik wil nieuwe laarzen, maar kan geen leuke vinden. mss vanaaf even de stad in.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een meiske geboren bij de Groningse!!
    Had hier eigenlijk al wel een berichtje verwacht van de kersverse mams :D

Polletjepiek:
    Super gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je heel binnenkort je gesprek hebt en je bent nog geen 12 wk...zou ik het misschien wel stil houden.
    Normaal ben ik daar niet zo van, maar in deze tijd.
    Je kan nu zeker zeggen dat het nog zooo pril was. Ondertussen lekker genieten hoor! Je kan niet pril genoeg beginnen met genieten :D

Hier vooral heeeeel veel snot hahaha (erg verkouden, Stijn en ik) en Ruben is aan het wennen op school. Volgende week wordt ons wonder alweer 4 jaar!!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Melanie,
    Welkom hier!
    Misschien moet je je email adres niet zo openbaar neerzetten..?
    Vertel inderdaad eens wat meer over jezelf. Kom je uit het Oosten, Noorden of Stad?? (of welke andere richting dan ook haha).

15. Polletjepiek

Dank Poohbeer

We zijn er erg blij mee. Ben nu een dikke 6 weken en al best wat bandenpijn, maar dat schijnt wel normaal te zijn bij een 2e, 9-11 hebben we de intake bij de vk en 14-11 hebben we de termijnecho...spannend weer allemaal...hopelijk blijft het goed gaan.

Met mijn werk gaat het minder goed. Ik heb dus verteld dat ik pas zwanger ben, maar ze willen niet met mij verder:(:) ik zat nog in mijn proeftijd. Nu weet ik wel dat dit wettelijk niet mag, maar ik heb geen zin in gedoe, dus ik laat het hier maar bij. Misschien hebben ze na mijn zwangerschap nog een baan voor mij. Mijn chef vertelde dat er dan misschien nog wel een plekje voor mij is.

16. Polletjepiek

Ha Elmo, we waren tegelijk aan het typen denk ik. Maar zie mijn verhaal hier boven. Helaas pindakaas dus.

Maar goed, nu eerst andere prioriteiten;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vals zeg!
    Mijn contract werd wel vast tijdens mijn zeer beginnende zwangerschap maar weet dat ik daar enorme mazzel mee heb gehad. Shit zeg.
    Wat voor werk doe je?

Enne...die bandenpijn zo vroeg is heel herkenbaar hoor!!
    Ik had bij S. zelfs al heel snel harde buiken!

18. Polletjepiek

#1178 Polletjepiek, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2011
    Ik deed huishoudelijk werk bij een zorginstelling voor ouderen. Ik had een contract voor een half jaar, ter vervanging voor iemand die met zwangerschapsverlof gaat.

De chef zag het niet zitten om een zwangere te vervangen door een zwangere.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maar zij is toch weer terug tegen de tijd dat jij met verlof gaat...of vervang je een olifant ;)

20. Polletjepiek

Deze mevrouw bevalt ergens eind december en zou dan eind maart terug komen. Dan zou ik weer weggaan. Niets aan het handje zou je zeggen. Maar ze is dus bang dat ik dat niet ga redden en misschien wel de zw in zou moeten en dat risico wil ze niet nemen.

Deel Deze Pagina