Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kussenfabriek zeker in Ondedendam?
    Die verhuren ook feestkleding en geboorteborden?

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen...ff tijd om hier te lezen..

@Elmo..alle kleren gewassen en gestreken en nu wachten tot ik ze aan kan!! Wat een gedoe zeg met de galstenen..nog veel last?
    @Maja..het is ook niet allemaal bij te houden..haha...gelukkig kletsen ze hier niet zo hard. Fijn dat je echo goed was!! Lekker genieten nu! Ik ben na mijn eigen berekening 2 oktober uitgerekend. Nog GEFELICITEERD met je verjaardag!! Leuke foto's van je dochter!!
    @Saskia..GEFELICITEERD met de eerste verjaardag van Lisanne..Leuke foto's!! Haha met de taart..Evan wou helemaal geen taart eten op zijn verjaardag..
    @Channes..GEFELICITEERD!! Ik hhop dat je man snel weer op de been is..het liefst voor de bevaling natuurlijk al zal hij nog wel een week of 6 rustig aan moeten doen zeker?
    @Queenbee..Leuke foto's van je kids!!

Hier alles goed...weinig last van zwanger zijn. Vrijdag moet ik naar de gyn. Ik hoop dan ook op een echo natuurlijk..Evan slaapt sinds donderdag in een groot bed en dat gaat goed!! Hier begint de zon te schijnen..zo ff naar buiten met Evan..

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    owww mutsig... ik had natuurlijk helemaal meegekregen dat de grote topics gesloten werden...
    echter had ik voor dit topic mijn favorieten nog niet aangepast... ik dacht al nou daar wordt ook niet meer geschreven...
    maar ik heb jullie weer gevonden ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    mariska, gefeliciteerd :D:D:D

Channes, jij gaat ook snel zeg! nog maar een paar weekjes! Hier drong ook even door dat de baby hier al over 5 weken geboren kan worden :$.

Nog 4x werken en dan heb ik verlof (voorjaarsvakantie). Veel last van indalings/voorweeën momenteel, beebje lag 2w geleden bibi. Morgen weer op controle en vrijdag een groeiecho.

Mijn moeder heeft de eerste chemo redelijk doorstaan, gisteren is haar haar eraf gegaan, as vrijdag de volgende chemo. daarna 2 weken wachten voor een scan en dan weten we of het heeft aangeslagen. zo niet dan is ze waarschijnlijk voor april overleden...

mocht dit laatste het geval zijn dan wordt ik met 37w ingeleid zodat mijn moeder nog ons meisje kan zien.

fotograferen, leuk! is een hobby van me :D heb momenteel alleen niet zoveel puf/tijd om er mee bezig te zijn...

hier is meike een paar dagen oud:
    Bekijk bijlage 49823

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Napoleon..pff..zwaar hoor..dikke knuff!!!!
    Wat een lieve foto!!

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Napoleon, sterkte met je moeder

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, vind de foto zelf ook erg mooi, kan alleen nergens meer dat jurkje vinden! baaaal! want vriendin hebben die speciaal voor meike in los angeles gekocht en ik wil zo graag dat ons meisje het jurkje ook nog aankan! gelukkig moet van de week het ketelhok (lees opberghok) nog helemaal leeg omdat ze nieuwe ventilatie gaan aanleggen dus kijken of het misschien ergens achter ligt.

8. Polletjepiek

Gisteren ook nog een beetje Lisanne's verjaardag gevierd, heeft ze ook weer veel mooi speelgoed gekregen: een mooi autootje, die als je hem een stukje achteruit trekt heel snel vooruit gaat:D, een Nijntje looprol op zo'n stok die dan ratelt(geen idee wat de echte naam ervan is), v-tech muziektol, een woezel en pip puzzel, een Nijntje kapstokje en een activiteiten kubusje, doosje voor tandjes in toen(maar dat duurt nog even voor dat daar dan tandjes in komen). Eigenlijk weer teveel om op te noemen, en dan is ze nog maar 1 jaar:)

Vanmorgen hebben we een stukje 'gefietst', wel koud brrrrrr. Ze vond het wel leuk, ze bleef maar zwaaien:D Nu wilde ik eigenlijk nog even naar m'n moeder, maar Liesje ligt nog te slapen, nog maar even wachten dan.

Nog even een fotootje:

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    Hier ben ik ook weer eens.

@napoleon: oh meid, ik schrik ontzettend van je berichtje! Ik duim echt voor je dat je moeder het goed doorstaat. Heel veel sterkte toegewenst meid!

@elmo: gaat het nog goed met de borstvoeding?
    Hier gelukkig nog wel, alleen heb ik soms wel eens het idee dat ik de enige ben op de creche hier. Ze snappen er soms ook niet veel van hihi.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej!

Zag mooie foto's voorbijkomen! Mooi jurkje idd, hoop dat je die gauw terugvindt!

Ben snotverkouden geworden... denk dat dat door zondagmiddag komt, toen had ik mijn allereerste fotoshoot-opdracht! Jeej! Hebben de hele middag buiten in de kou gestaan, brr.. maar foto's zijn erg gaaf geworden.

Moet nog alles uitzoeken enzo, dan plaats ik ook een aantal op mijn site, daar staat nu een collage op van actiefoto's van mijzelf, gemaakt door de moeder van het meisje waarvan ik foto's maakte, hihi!

Dus vandaag rustig aan, wat wasjes doen, foto's uitzoeken, Jamie naar de PSZ, boodschappen doen..

Iedereen een hele fijne dag!

Xx

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska,
    Nou, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!
    Evan in zijn grote bed, stoer joh! Ik vond het toch wel een hele verandering hoor, je kleine ventje ineens in zo'n (groot) peuterbed. Succes met de echo vrijdag!

Napoleon,
    Wat een vreselijk moeilijke en verdrietige tijd voor jullie zeg...heb er kippenvel van. Ik hoop op super goed nieuws en dat je kleintjes nog echt kunnen genieten van hun oma.
    Een prachtig jurkje trouwens (ontzettend mooie foto ook) kan me voorstellen dat je koste wat kost het jurkje wilt vinden!
    Tip: stop met zoeken :D

Saskia,
    Zo, Lisanne kan er ook wel weer een jaar tegen zo he :D

Suus,
    Ja, bv gaat nog steeds heel goed! Wat gaat er niet goed op het kdv dan? Kwestie van in de koelkast zetten en opwarmen als meisje honger heeft toch? Of denk ik nou te makkelijk?
    Hoe bevalt je nieuwe baan? Manlief al zicht op iets nieuws?

Queenbee,
    Ja, dat krijg je dan he, door weer en wind naar buiten voor reportages :D
    Als het resultaat goed is, ben je vast gauw weer fitter :D

Er zijn geen galstenen gezien op de echo dus zeer w.s. heb ik geluk en zijn ze er bij die aanval uitgekomen!
    Vanmiddag nog even telefonisch consult met ha over de uitslag.
    Ass. vertelde me gisteren wat de uitslag was, vandaar.

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ben ik ook weer eens....
    Tjonge, was op 30 jan. voor het laatst geweest hier.. das toch erg triest...

Hier alles rustig aan zn gangetje, geen nieuws eigenlijk.

Liefs van Nettie

13. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Valt mee hoor Nettie. Ik post ook heel weinig, maar lees altijd wel.

napoleon, wat vreselijk met je mama. Ook wetend dat ze er waarschijnlijk binnenkort niet meer is.
    Heel veel sterkte.

saskia, Leuke foto's van je meisje hoor. Flink verwend zo te lezen.

Zo mijn avondje sporten weer gehad. Vanmiddag weer wezen babyzwemmen.
    Morgen een eindgesprek met de oncoloog. We hebben toch nog heel veel vragen omtrent papa. Ik weet dat we hem er niet mee terug krijgen, maar toch voor je gevoel wil je alles weten.
    Ook wil ik een ervenlijkheidstest ( schrijf ik dat zo?) gaan doen.
    Zo 'ugly Betty' kijken. vind ik geweldig.

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @poohbeer.... ik las ook altijd mee, maar nu dus echt helemaal niet op zp geweest sinds 30 januari..... vandaag weer voor het eerst.. Schokkend vind ikzelf... was altijd behoorlijk verslaafd....:)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik blijf verslaafd denk ik :D

Poohbeer,
    Heerlijk, even lekker sporten! Ik denk dat ik het ook gauw weer oppak, als mijn buikkie het toelaat. Vanmiddag nacontrole bij vlos dus zal het even overleggen.
    Fijn dat jullie een nagesprek hebben. Lijkt me goed om het zo volledig mogelijk af te sluiten.
    Erfenlijkheidstest kan zeker veel rust geven maar niet alles is te testen of is erfenlijk he. Dat hebben wij met de leverziekte van mijn schoonvader toen ook overwogen. Maar het was niet erfenlijk..dus ook geen tests nodig.
    Heel veel sterkte. Het zal veel losmaken denk ik...dat nagesprek.
    Het is weer erg confronterend denk ik.
    Nog iets van C. gehoord? ;)
    Ze hebben ons een nieuw voorstel gedaan...willen er dus nu echt vanaf ;)

16. Polletjepiek

Poohbeer: Veel strekte tijdens het eindgesprek. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Misschien wordt het verlies dan iets draagelijker.

Ik ben ook wel redelijk verslaafd denk ik:D...nou ja beter aan zp verslaafd dan aan alcohol oid.
    Maar waarschijnlijk zal ik hier binnenkort ook niet meer zo heel veel rondhangen op het forum. Want maandag heb ik een intakegesprek bij het noorderpoortcollege. Dus deze dame gaat zeer waarschijnlijk binnenkort weer naar school:)!!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hoi

Zo ben ik ook ff weer druk hier met twee zieltjes in huis:) Gaat allemaal nog goed hier ben wel erg moe en nog meer last van me bekken maar dat komt omdat de kleine aan het indalen is vertelde de vk gister verder weer helemaal goed gekeurd.
    Met me mannetje gaat ook erg goed komt net weer thuis van zijn verplichte ronde lopen heerlijk in de sneeuw..

Mariska mannetje moet 6week alleen liggen en lopen daarna mag hij alles weer rustig oppakken.
    Spannende dag vrijdag hoop dat je een echo krijgt..

Napoleon heftig meid jee zeg schrik ervan dikke knuffel voor jullie.
    Leuke foto van je meid. Jurkje al gevonden?

Saskia Lisanne is lekker verwend zo te lezen heerlijk hoor.
    Spannend maandag mama weer naar school..

Elmo hoe was de nacontrole?

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Psst... sneak preview van de shoot van zondag op mijn site..

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden

Kom ff snel langs hebben vanmorgen een auto ongeluk gehad ik stond stil achter een tractor en ineens komt er een andere tractor aan die ons van achter ramt wij bovenop de andere tractor terecht gekomen die tractor die ons ramde maakte nog een stuur correctie die kwam op de andere weg helft terecht en daar ramde een rode auto op maar die kwam ook weer tegen ons aan.
    Mannetje en ik zijn samen afgevoerd naar het zh ik omdat ik de kleine niet voelde en hein omdat hij weer tintelingen kreeg in zijn been en voet daar aangekomen hebben ze hein onderzocht en ik moest naar de gyn bij beide was alles goed ik heb een ctg gehad en een echo en er was vollop leven in me buik pffff wat ben ik geschrokken zeg.
    Morgen de politie even vragen ze hebben ons ook nog niet verhoord en alles wat ik op internet lees daar klopt helemaal niks van.
    Ze bellen ons morgenvroeg.

20. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Channes. Wat schrikken zeg. Wat eng ook dat je je kleine niet meer voelde. Gelukkig is alles goed afgelopen. Jullie staan op 112groningen.nl

Saskia, Wat goed zeg weer naar school. welke richting wil j eop?

Elmo, hoe wat de nacontrole?

Deel Deze Pagina