Ik dacht dat je in een boom woonde Hier ook geen schade gelukkig tgv de storm, heb er heerlijk op geslapen. Kleine meid slaapt gelukkig ook overal door. Geen last gehad van storm of jaarwisseling.
Man heeft gister een laagje water uit de kelderkast gezogen en we hadden n paar natte plekken (geen plassen dus niet erg) op de vloer in het schuurtje... Ik vermoed dat dat komt doordat we n hoekhuis hebben... Komen we wel weer overheen. Mijn mams heeft een enorme boom op haar schuurtje gehad.. dat is vreselijk... Geen gewonden alleen materiele schade maar toch... dat materiaal had wél enorm emotionele waarde... Mijn paps (in sept. overleden... heel plotseling) heeft dat schuurtje helpen bouwen, elektriciteit in aangebracht, werkbank in gebouwd enzenz...(ong. 2 jaar geleden dus nog n vrij nieuw schuurtje ook.... ) het is n behoorlijke klap bovenop de ergste klap die we natuurlijk kregen in sept. Maar we proberen positief te blijven... mams had ook in t schuurtje bezig kunnen zijn en de boom had ook op t huis terecht kunnen komen... daarbij: de auto die erin stond is er heel genadig vanaf gekomen, wel deuken en krassen maar verder rijd ie nog prima... dus kwestie van uitdeuken en overspuiten (klinkt simpel is natuurlijk ook best heftig...) en dan kan mams daar gelukkig verder in rijden... Was trouwens in TB (voor de echte Groningers wel bekend denk ik) staat ook op 112groningen.nl (gebeurde donderdag... als het goed is zie je m nog wel erop staan) En dag erna dikke commotie... drukte van belang.... gelukkig zit mams aan de goede kant vh D.diep! Dat was n hele opluchting! Vreselijk toch... je zou maar zo vroeg gewekt worden en n half uur de tijd krijgen om je spul te pakken en veilig te stellen.... ik moet er niet aan denken... toch maar es n goed plan opstellen voor zulke dingen... Ik hoorde iemand zeggen: "gauw gas uitgedraaid, stroom eraf gehaald..." Tjonge... ik vind dat helder... ik had daar zo snel dus niet aan gedacht... komt er iig bij op mijn lijstje! kan hier ook maar zo gebeuren... zitten dichtbij t water... you never know.... Hoop dat jullie ook allemaal droge voeten hebben gehouden en geen schade hebben! @elmo: liggen de pannen er weer op????
Hai dames, Ja, de rust is wedergekeerd in de Grunningse dorpen! Gelukkig maar. De 5 pannen die van de bijkeuken waren gewaaid heeft man er meteen weer opgelegd. Dit was het, dus we zijn blij dat het meegevallen is allemaal. Nettie, Naar joh, van je moeder! Snap het helemaal (zeker na het overlijden van je papa). Fijne dag vandaag trouwens! Ik zag de opblaas 3 voor het raam! De in de boom wonende Pooh maakt heerlijke taartjes trouwens! Zij heeft de birthdaycake van Stijntje gemaakt (jammmm). Hier verder alles goed.
Ik zal ook een abbo nemen anders vergeet ik het ook... Hier gaat het goed Jaylen doet het super goed. Heeft last van zn tandjes de eerste is er al door boven .. Wat zielig zeg !
Ja, het is inderdaad hollen of stilstaan hier Het is altijd zo gek he, na zo'n overvolle decembermaand is het ineens stil in januari. Toch vliegt de tijd en tel je alweer af naar de eerste vakantie Hebben sommige mensen al vakantieplannen? Hoe ga je op vakantie? Waarheen? Hoe lang? Wat vind je het leukste om op vakantie te doen? Is dit wat? *graag invullen / aanvullen* Zo houden we het een beetje levendig misschien
Hey Cos, ik las op je hyves idd al over tandjes, hij iser lekker vroeg bij. Bij onze kleinemeid is nog niets te zien, nog zo´n heerlijk tandloos lachje Goed bezig Elmo Vakantie bij ons dit jaar...........nee bij ons dit jaar ws niet. Misschien even een weekje weg. Onze auto is stuk en reparatie is hij niet meer waard dus zijn we op zoek naar een nieuwe auto. Dus een dikke vakantie zit er dit jaar voor ons niet in.
Oh Maris.... maar jullie blijven in elk geval wonen waar jullie wonen! Balen van de auto zeg! Wij hebben ook een enorme pechauto gehad..zonde geld!
Hallo dames! Ik had per ongeluk 2x een topic geopend over groningen, oeps. Was in het begin al een keer, maar dat was op m'n mobiel en was ik vergeten Maar nu ik hier ben, zal ik me even voorstellen Ik ben Hilse, een officiele grunniger 20 jaar. m'n vriend is 31 en we zijn dit jaar begonnen voor ons eerste kindje samen! Groetjes Hilse
Ik zag elmo ergens posten over het groningen - topic. oh ja dacht ik! Zal ook weer eens posten Heb alleen niet echt veel te melden, hahaha! (is er trouwens nog ergens een groningentopic?)
Hier ook vrij weinig te melden. Veel ijspret gehad afgelopen 2 weekenden. Bram wilde nooit weer mee naar huis.
Hallo Hier genoeg te melden. Onze dochter is vorige week zaterdag 3 geworden. Is toen flink verwend. Ook hebben we 2x geschaatst, nou ja onze dochter dan met papa en een keer met een vriendin. Ik heb foto's gemaakt. Het ging best goed voor een 3-jarige op de schaatsjes. De zwangerschap verloopt ook voorspoedig. Al weer bijna 22 weken. Inmiddels hebben we een 20-weken GUO in het UMCG gehad. Alles leek goed! Alleen zijn de beentjes wat te kort volgens de statistieken. Maar wij zijn allebei niet groot en de familie van mijn vriend zijn ook klein en van mijn moeders kant zijn het ook allemaal ukkies, dus waarschijnlijk is het gewoon iets familiars; geen reden tot zorg. Wel wordt er over een paar weken nog een extra groei-echo gemaakt om nog eens te checken. Voor nu tot later.
Nee, er is van elk "onderwerp" 1 topic. Als deze niet loopt, zou een andere ook niet lopen he Polletjepiek, Wat fijn dat alles zo goed gaat zeg! Hier waren ze ook altijd te kort..ben zelf ook net 1.60 m Niet verkeerd dat ze het constateren en eventueel in de gaten houden. Al druk met de babykamer? De ijspret is voorbij! Wij wonen tegenover een ijsbaan en vonden het wel een heel gezellig sfeertje hebben hoor! Heb uiteindelijk zelf niet veel geschaatst (door de kids) maar ik heb tenminste weer geschaatst (was zo'n 16 jaar geleden, en dat terwijl ik nog jong ben hahaha). Nu kribelt het voorjaar weer! We hadden het afgelopen weekend over onze eerste aankomende vakantie en dan jeukt het echt hoor!
Hoi allemaal, dat schiet op polletjepiek. Heel veel succes met de laatste loodjes. Bij mijn vriendin hadden ze bij de GUO een te groot hoofd waargenomen. Mijn vriendin was er heel nuchter onder. Ze mochten evt nog een nieuwe echo na een aantal weken. Maar dat hoefde ze niet. (weet niet of ik dat had gekund). Maar al met al is hun zoontje in december geboren en ik zie helemaal niks van een te groot hoofd. Nu zeiden ze op het bureau vorige week dat zijn hoofdomtrek groter was dan het gemiddelde. Ach ja, je kan ook niet helemaal precies volgens het gemiddelde opgroeien @schaatspret, ik heb zo'n zes jaar niet geschaatst. Heb dit jaar de oldambtmeertocht en de elfdorpentocht geschaatst. En ik ben het nog niet verleerd. Maar nu heb ik ook zin in de lente. Ik heb mijn nieuwe fiets bij de fietsenmaker gehad en heb er een mooie fietstoel op gekregen. Straks van het voorjaar lekker fietsen met mijn moppie