Staat vast Elmo, kom ik ff bakkie bij je halen. Ligt op de route als ik naar mijn schoonouders wil fietsen straks. Welkom Hilse en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoop dat alles voorspoedig verloopt. Als jij vlakbij Elmo woont, dan woon je ws ook vlak bij mij, ik woon ook in Eemsmond Ik heb straks nog een late dienst, heb ik er weer drie opzitten en dan lekker 5 dagen vrij
Leuk dat er hier weer wat meer gekletst word ! Iedereen al vakantieplannen ? Hoe gaa het met alle kindjes ? Wij hebben net lekker baby zwemmen gehad hij vond het weer prachtig de waterrat !
Hoe is het vandaag met de groningse (aanstaande) mama's? Ik moet nog een paar uurtjes werken en dan heb ik heerlijk een weekje vrij vakantieplannen, we gaan rond pinksteren een weekje met een boot weg. Rondje Ijselmeer ofzo. Ben benieuwd! We hebben wel eerder een boot gehuurd voor een weekend, maar nog nooit voor langer en toen hadden we ook nog geen hond Jullie nog vakantie plannen? Misschien zelfs mensen die aankomende week op vakantie gaan?
Elmo is jarig! Hier dus vooral druk met boodschappen, bakken, huishouden etc. Hier is en buikvirus rondgegaan dus er zijn wat klussen blijven liggen. Fijn weekend allemaal!
Elmo gefeliciteerd! Ik vanavond lekker ikeatje doen en morgen naar de negenmaandenbeurs met een vriendinnetje!
Gefeliciteerd elmo!!! (had ook al een krabbel gestuurd maar hier ook nog maar even ) Ik word nu wel heeeeel erg nieuwsgierig Hilse.... ik woon om de hoek bij elmo... Vind het echt grappig om erachter te komen dat er nog meer hier uit de buurt op zp te vinden zijn hier alles best. Lang niet geweest, ben vooral in haaktopic te vinden ben helemaal verslaafd aan mn nieuwe hobby Ga ik nu dus nog even weer lekker mee verder, morgen klussen bij mn zusje en zwager, gaan verhuizen (en ze is 31 weken zwanger.... pffff waar je zin in hebt.... lijkt me echt vreselijk zwaar... maar goed gelukkig veel hulp dus moet gaan lukken!) Fijn weekend allemaal!
Nettie Jij woont net even dichter bij mij. Maar jij misschien weer dichter bij Hilse Lief en fijn dat jullie ze zo goed kunnen helpen... Leuk weer zo'n ijker in de familie. Wel dubbel denk ik, nu zonder paps. Haakse! Fijn weekend!
Nu word ik helemáál nieuwsgierig.... Wil je me pb-en Hilse? (alleen als je dat kwijt wilt uiteraard hoor )
Dacht al dat je zoiets bedoelde Maar idd, je hebt gelijk hoor, is ook wel heftig.. Ze wisten het zelf al in de zomervak. hebben het net niet meer aan pappa kunnen vertellen en hebben het door het hele gebeuren ook voor zich gehouden voor de rest van ons. Ben ik ook wel blij om, alleen voor hun zelf was het wel erg zwaar natuurlijk... Is heel gek om dit mee te maken zonder pappa, maar eigenlijk is dat met zo vreselijk veel dingen zo... mis hem ongelovelijk... maar goed, het troost me dat ik niet de enige ben die zoiets heeft meegemaakt (hoe gek dat ook klinkt want dit wens je niemand toe maar gebeurd helaas wel heel erg veel) en als ik dan hoor over bijv. Friso dan ben ik zo ongelovelijk blij dat mijn paps alle kinderen heeft zien trouwen en kindjes dus ook bijna allemaal heeft gezien. Friso heeft zulke kleine meisjes.... brok in mn keel dan...
Ik snap je volkomen! Lieve vrienden zijn aan beide kanten ouders verloren, afschuwelijk. Dat gemis blijft. Net hun 2e kindje gekregen.. De eerste sinds het verlies.. Heel verdrietig. Dat van Friso is inderdaad vreselijk... bah.
Lenteeeeeeeeeee! Tenminste zo voelt dat met een dag als vandaag en gisteren. Wat heerlijk he? Net lekker gewandeld met de kleine meid en de hondjes. Ze viel lekker in slaap met het zonnetje in haar gezichtje. Ben mog drie dagen vrij, hoop dat het een beetje van dit weer blijft.
Hier ook genoten, maar op een andere manier. De bovenverdieping heeft een grote beurt gehad en de kamers van de jongens zijn weer aangepast aan hun leeftijd. Moe maar voldaan nu. Wat zullen we eens eten...
ja Elmo, schoonmaakkriebels krijg je ook van dit weer. En daar krijg je idd honger van Ben zelf nog even in de tuin aan het rommelen geweest. De kleine ligt nog even op bed. Was weinig meer aan gebeurt na de zomer.
Hallo, Nu weet ik ook waar Hilse woont. Vandaag weer een taartje verkocht. Van de week weer 1 maken. Leuk zo'n hobby. Morgen even bellen met bruintjes&keurentjes