Nee we willen in het dorp blijven. Er staat nog maar net een huis te koop. Mooie plek, wel onderhoud van binnen.
@Poohbeer.... zijn wij ook dorpsgenoten?????? Pffffff.... nu ben ik gebroken... Gister veel kunnen schoonmaken (was hard nodig vorige bewoners schenen te denken dat een regenbui de ramen wel schoonmaakt ofzo.... zwart was t.... brrr echt vies... ook binnen) Verfen was allemaal al klaar, dus het afwerken kan beginnen, kasten in elkaar en schoonmaakwerk enz. Als het goed is moet het zaterdag gaan lukken voor hun om over te gaan.... zou wel erg fijn zijn voor ze, hebben ze nog even om te wennen en uit te pakken voor de kleine komt! Vandaag lekker rustig aan gedaan (is voor ons 2 keer naar de kerk en verder op de bank met boek of spelltjes e.d.) en vanmiddag nog een flink eind gefietst (heb nog gekeken of ik je zag elmo, maar de zon spiegelde in het raam dus zag niemand... haha, heb je me nog naar binnen zien staren? Voel me dan nl altijd zo knullig... lol) maar mehn, wat een weertje! Geweldig zo, mag van mij de rest van de week ook zo zijn, lekker de was naar buiten, kindjes naar buiten en eens de ramen soppen, heerlijk met t zonnetje erbij.... voel mn winterdip gewoon wegglijden yeah! Fijne week allemaal!
Hi girls! Prachtig weertje hè vandaag! Super! Hier ook de schoonmaak kriebels gekregen! Plus dat het kamertje van de kleine meid af is geworden, ze slaapt er nu heerlijk! Alles moest eerst wel uitgebreid onderzocht worden natuurlijk haha @pooh, jammie van die leuke taartjes?? Leuuuuk voor een verjaardag hihi, of een geboorte... M'n ouders hebben vanavond bij ons gegeten. Ik heb lekker gekookt met van alles op tafel. Ze zijn morgen 25jaar getrouwd en wilden verder niks doen, dus dan maar zo!
@ nettie nee ik woon niet bij jullie in het dorp maar ik weet dat je bij elmo in het dorp woont. Ik woon vlakbij de stad.
Haha, nu weet ik ook in welk dorp Nettie woont. Grappig is dat. Iedereen de schoonmaakkriebels hier haha. Helaas niet zo'n mooi weer als gisteren. Maar ben nog wel even naar het dorp geweest. Kruidvat had weer wat leuke babyspulletjes, heb nog een mooi roze pyamaatje gekocht en een lekkere deken. Nog gefeliciteerd met je ouders, wat lief dat je voor hun gekookt hebt. (Ben nu erg nieuwschierig waar je woont). Jasmijn heeft hopelijk deze week voor het laatst haar beugeltje om. Volgende week mogen we met haar naar de orthopeet voor een heupfoto en uitslag. Heb alle rokjes en broekjes klaarliggen, hopelijk zijn we volgende week van die maillots af.
tja elmo... zelfs het hoge noorden word bereikbaar door internet (laatst het weer bij ochtendprogr. op ned 1: "Er kan een buitje vallen vanochtend, maar dat is in Groningen..." (dat is het andere eind vd wereld dus waarom zouden ze zich daar druk om maken ) Normaal zou ik dat ws niet eens horen maar had nu 'n *piep*humeur en vond t wel een ietsje stom klinken )
Ja, of zo van: dat geeft niet. Maar 5 mensen die daar last van hebben :S Nou, ik vind het heerlijk, die rust hier! Ik kan 's morgens echt in stilte langs een "drukke" "doorgaande" weg wandelen (ow, en wonen ). Maarre Nettie: Jouw humeur weer wat beter? Volgens Twitter ben je blij als het weer gewoon maandag is
Nou idd... Had een heerlijke vakantieweek op het oog maar het minimonster (en dan bedoel ik met mini haar formaat en niet haar streken want die rijzen de pan uit) dacht daar blijkbaar heeeeeeel anders over.... werkelijk... alles naar haar handje zetten, krijsen in de winkel, schaamde me kapot... bij zeeman ging ze met de draadmanden aan de haal... tja die staan op wieltjes en dat moet uitgetest... zucht, diepe diepe zucht.... Geef mij dán maar ritme en structuur, gedijd het minimonstertje beter op... Vind t alleen erg sneu voor t grote dametje... eindelijk lekker hele dagen thuis, krijg je dit... ben meer aan het politieagentje spelen dan leuke dingen doen met ze... beeeeeeeetje jammer... (ze wil even kijken hoe ver ze kan gaan... en ze wil de dienst uitmaken... "mamma gaat je nu naar bed brengen" "Ikkuh wil nietuh bed!!!" na heel lang geheen en weer en duidelijk gezegt hebbende dat ze bij de eerste de beste grote mond linea recta dr bed in zou gaan dacht ik dat het klaar was... 2 minuten later "mamma ik wil nu wel naah bed..." tsssssssss de "ik-kan-het-zelf-en-beslis-alles-zelf-wel-fase") Maar mijn humeur is buiten dat weer prima hoor! Gauw vergeten dit soort dagen en keihard hopen dat morgen weer beter gaat... Komt vast weer helemaal goed, moet ze ff doorheen.... en ik ook...
Oh...veel dingen zijn herkenbaar! Wij hadden gisteren voor het avondeten het wijgaanechtnietopruimen-drama. 1 lege maag naar bed en 1 halfvolle. We zijn niet ontaard hoor, Stijn gaat vaker zonder eten naar bed. Hij vertikt warm eten gewoon (als het niet met een P begint). Hier is vooral Ruben aan het uitproberen...zucht. Stijn is eigenlijk slimmer, die weigert gewoon echt. Tiseenfasetiseenfase (maar je moet er wel even door). Zeeman is ook een winkel om in te sarren Morgen zou het weer beter worden! Maar of dat ook voor Groningen telt weet ik eigenlijk niet. Ik heb nu 3 jochies thuis, morgen 4...dus hoop het wel eigenlijk (een zonnetje). Trusten!
Grappig om te lezen die peuter fases Ah Maris leuke pyamatjes he ik heb een blauwe gekocht. Spannend hoor de echo
Hahaha... wacht maar af.... het lachen zal je nog wel es een keertje vergaan... (en nee dit is dus niet lullig bedoeld.... zeg het er maar even bij want het kán anders overkomen misschien....)
Ach ja alle leeftijden hebben weer fases. Wij zitten hier in de we willen midden in de nacht wel even spelen fase ..
Oh Cos, ik vind baby's zo leuk! Echt. Mijn liefste vriendinnetje heeft een humpie van 2 wk oud. Ik heb vandaag weer heerlijk met hem gekroeld en geknuft maar weet eigenlijk zooo zeker dat ik ze zelf niet meer wil! Ik ben daar gewoon zo uit en zo klaar mee. Heel erg leuk, bij een ander! Ik had hier op het drukst 6 kinderen vandaag (incl. de mini mini en dochter van vriendin) dus dat was een pittig dagje. Gelukkig hebben alle 4 de kinderen (jongens!!) die er de hele dag waren heerlijk samen gespeeld! Het viel me dus mee. Lunch (met gebakken eitjes) was wel ff druk alleen (leek hier wel een dierentuin hahaha) maar na het eten de jongens met klei aan tafel gezet en ik ondertussen die bom in de keuken onschadelijk gemaakt. Eigenlijk ging het best lekker! Het rondzwervende zand is weg en de wc weer schoon. Nu WIDM kijken! De ontknoping!