Mama's uit de provincie Groningen, deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Kim!

Hier geen last meer van mijn galblaas. Ga er van uit dat wat er zat eruit is dus :D

Jeetje, klinkt heftig zeg, dat je nog zo'n last van je wond hebt! Moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zo'n last van mijn wond heb gehad, terwijl het toch de tweede keer was.
    Wel last van onderhuids genezen. De verticale wond onderhuids tussen navel en litteken. Nu is dat pas echt over.
    Auto ook nog eens stuk, krampjes....bah zeg! Zit niet mee dan!
    Fijn dat de bv nog steeds goed gaat! Hij is in elk geval goed gegroeid! Goed voor jezelf zorgen meid!
    Misschien met een vriendin ofzo eens lekker een dagje plannen!

Elmo

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi

Hoe gaat het nu met iedereen?

Hier alles goed.
    Vanochtend had ik een intakegesprek bij het Noorderpoort College voor de opleiding secretarieel medewerker. Het ging erg goed. Medisch kan niet meer overdag. Wel kan ik, als ik de opleiding secretarieel medewerker heb gedaan , 's avonds een cursus medische terminologie volgen. Maar dat is dan op z'n vroegst in september/oktober.

Er wordt nu een rapportage gemaakt van de intake en daarna een offerte en dan hopen dat UWV definitief 'JA' zegt. Dus wordt vervolgd.....

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed nieuws Saskia!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, kom ik ook eens weer een keer aanwippen! Heb het momenteel erg druk, werk, thuis, foto's sorteren en bewerken van de shoot, die wil ik deze week af hebben, en aangezien ik alleen maar in de avonduren aan de gang kan, gaat het niet echt hard.. wat in het vat zit verzuurt niet natuurlijk! ;)

Hoe gaat het hier verder met iedereen? Hier alles goed, heb ben gisteravond ff naar Kim geweest, Noëll weer ff bewonderd, wat een manneke al! Mooimooilieflief! (k)

Vandaag ook weer een druk dagje, vaatwasser is net klaar, wasmachine draait, kids zijn al in bad geweest, zitten nu ff lekker op de bank te hangen.. Straks Jamie naar de PSZ, dan met de auto naar de garage, de draagbalk (?) zit volgens ons los.. de auto rammelt nogal.. hoort volgens mij niet zo, hihi! Als het nog ff kan wat boodschapjes halen, anders wordt dat vanavond.. Ja leuk, zo'n vrije dag! ;)

Ohja, Britt kan ook wat nieuws.. Jamie probeerde al een tijdje te koprollen, en nu kan hij dat sinds dit weekend.. Dus kan Britt dat nu ook al, haha! Elke avond voor het slapen gaan mogen ze even een paar keer koprollen op ons bed, een lol dat ze samen hebben, haha! We hoeven ze beiden niet eens te helpen, zo goed kunnen ze het, hihi! Heb nog een poging gedaan of ik het nog kon, maareh.. nee dus.. das war einmal.. ;)

Fijne dag allemaal!

Xx

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kleine grote man is goedgekeurd op het CB!
    Bijna een kilo gegroeid....*trots*
    Dat na zoveel gedoe met de bv. Ben echt zo blij dat het nu zo goed gaat!
    Wel prikjes gehad, vond ie nie leuk...maar nu slaapt ie lekker (eindelijk).

6. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    #146 kimmetje55, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
    wauw! goed zeg elmo.. heerlijk gevoel geeft dat he!

wil nog ff kwijt dat onze kleine man s nachts 1 voeding overslaat dus we hebben al 2 nachtjes langer dan 6 uur achter elkaar geslapen!! jippie :D zo trots..

enne saskia, zal duimen voor je dat t uwv een beetje meewerkt.
    ken ze zelf helaas anders.

nieuwtje: "nieuwe" auto voor de deur morgen!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heerlijk he Kim, als je dan eindelijk eens een beetje door kan slapen! Ik knapte daar toen wel van op hoor. Gelukkig slaapt ie vaker door dan niet momenteel dus ik klaag niet.
    Wat voor auto hebben jullie gekocht?

8. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    een hyundai excel! heb hem nog niet eens gezien, behalve op de foto dan.. hahah m'n man heeft met mijn vader bekeken.. hij krijgt nu nog een nieuwe apk en dan kunnen we hem morgen ophalen.. :)

is je man trouwens nog thuis want hoorde op het nieuws dat door de vorst nog steeds weinig gedaan kan worden in de bouw en dat de regering extra geld uittrekt voor doorbetalingen zodat bedrijven minder schade oplopen..

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

@Elmo: Wat fijn dat het zo goed gaat allemaal!! Wel altijd sneu hoor die prikjes... maar ja hoort erbij he! Lisanne heeft er nooit heel veel last van gehad. Alleen van die 2e mex. griep, maar ook niet extreem gelukkig. Over 2 maandjes krijgt ze de BMR, die schijnt nogal berucht te zijn..ach, dat zien we dan wel weer.

@Kimmetje, wat fijn dat je nu wat meer slaap kunt pakken, knap je vast wat van op. En een auto gekocht, leuk hoor, wat voor 1?(lees net dat je een hyundai hebt gekocht, leuk hoor)
    Mijn schoonmoeder heeft ook een nieuwe auto een Chevrolet Matiz, klein zwart autootje, wel een geinig dingetje.

En wat betreft school. Ik hoop echt dat het doorgaat. Nu heb ik wel een 'leuke' werkcoach bij uwv, maar ze zijn niet de vlotste Ik vind het dan ook al heel wat dat ik maandag uberhaupt een intake had. Ik wacht en zeur namelijk al sinds oktober/november vorig jaar om die opleiding. Duurt het mij weer te lang dan zeur ik maar weer verder:);)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik ga toch echt wel mee als er een auto gekocht wordt hoor! Moet zeggen dat als zijn auto vervangen moet worden hij het eigenlijk ook wel zelf uit mag zoeken.
    Mijn auto is de "gezinsauto" dus daar heb ik ook wat over te zeggen ;)

De ellende van de prikjes lijkt mee te vallen. Ruben had er eigenlijk nooit last van, die sliep er juist heel goed op.
    De jongens liggen beide op bed, is lang geleden, een avond zonder kindjes beneden.

Ik zal jullie ook nog even vermoeien met een kiekje ;)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Owww..heb er zoveel..nog 1:

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Elmo wat een lekkerding zeg mooi mannetje...

Queenbee wil niet meer dat koprollen hihi....

Kimmetje heerlijk even wat langer slapen super hoor.
    En een nieuwe auto heerlijk zeg mogen wij ook weer achteraan..

Saskia wanneer krijg je wat te horen?

Hier zijn we de schrik weer wat te boven heb alleen nog steeds last van me nek rug en koppijn en wat een papierwinkel zeg jee echt niet normaal vandaag de papieren voor menzis weg gedaan omdat we met een ambu vervoerd zijn.
    Over onze auto hebben we nog niks gehoord baal ik wel wat van wil graag weten waar we aan toe zijn kunnen we achter een andere aan die we al hebben gezien toevallig ook een hyundai excel hihi

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Elmo..goede apk!!! Geef je Stijn slagroom:)? Leuke foto's!!
    Channes..fijn om even wat van je te horen..dat papierwerk is nog niet achter de rug meid..helaas..het gaat allemaal niet zo snel met verzekeringen e.d. Hebben jullie nu geen auto bij huis?
    Kimmetje..lekker weer 6uur achter elkaar kunnen slapen!!

Hier alles goed..nog 1 dag werken en dan weekend. Evan gaat vrijdag samen met zijn papa naar mijn schoonouders...heb ik ff een dag alleen om bij te tanken..heb ik ff nodig..

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mariska we hebben nu een leenauto voor de deur zonder kunnen we nu echt niet als ik ga bevallen moet ik wel naar winschoten kunnen komen

15. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    @ channes verschrikkelijk he die papieren wereld, om gek van te worden en dan ook lichamelijk nog niet fit, beterschap enne de excel staat hier al naast t huis! benieuwd of jullie hem ook nemen..
    @mariska heerlijk idd ff wat slaap inhalen :) fijne dag vrijdag
    @ elmo, hihi! wat een blije vent! :D

16. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Channes. wat een gedoe met al dat papier rotzooi. Zit je niet echt op te wachten.

Elmo, wat een lekker ding zeg;)

Kim, heerlijk een nieuwe auto. Zit ik al zo lang op te wachten, maar rijdt steeds mijn huisje voorbij.

Morgen heerlijk shoppen op de HHB. Ga samen met een mama van het zwemmen heen. heb er zo'n zin aan.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    yahoooooo ik heb verlof :D:D:D:D

Ben alleen wel meteen ziek :S maar ja dat heb ik ook altijd als ik vakantie heb... lerarensyndroom hahaha!
    (diarree en erg verkouden)

Ga nu meike uit het kdv halen en dan vanmiddag samen op stok (ze mag in haar eigen bedje ;))

je bureaublad was trouwens ook leuk elmo ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihi, tnx!

Heerlijk zeg, verlof! Dat ziekt vaak ook beter he ;)
    Ik hoop dat je gauw opknapt en er ook een beetje van kan genieten. Nog een lange "things to do list" ?

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

...enne..die van jou is ook geweldig!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    ... nope ... denk dat ik het ook maar niet meer probeer, haha!

@Napoleon, joehoei verlof! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina