Hi, Heb even weer een vraagje. Het lijkt mij hier het handigst omdat jullie ook uit de buurt komen. Waar en wanneer hebben jullie de 1e schoenen voor je kindje gekocht, toen ze gingen lopen. Lisanne loopt nu langs de meubels en als je haar handjes vasthoudt(of zal ik nog even wachten met schoentjes). Nu is mij aangeraden(wijkverpl.) om naar een goede schoenenzaak te gaan, (dus geen scapino/bristol??) waar ze goed haar voetjes opmeten. Dus ik een beetje rondkijken en ik kom dan bij de volgende zaken(zijn we vrij prijzig): - ruchti in zuidlaren Ruchti Zuidlaren - Schoenmode - de boer schoenenmode in Hoogezand DE BOER SCHOENMODE - Grunewald in Groningen, Grunewald - Home Zijn jullie bekent met deze zaken of hebben jullie nog andere tips/suggesties?
Wij hebben Ruben zijn eerste schoenen bij de Nimco gekocht...in Hilversum Wij komen uit Hillywood en waren dus op familiebezoek. Hij kreeg ze (2 paar uitgezocht) uiteindelijk van opa en oma Die zaak zit volgens mij ook in Paddepoel.
Hi Saskia, Ik ben welliswaar een Drenthe-mama (Annen), maar heb ook in Groningen gewoont en werk er nog steeds, dus.... ach... pas ik ook een beetje bij de Groningen-mama's? In huis kunnen ze het beste soepele slofjes aan, anti-slip-schoentjes of niets. Voor buiten heb ik schoentjes gekocht zodra ze stapjes zette. Ook handig dat ik haar eens neer kon zetten buiten, zonder dat ze vieze voetjes kreeg. Maar wel met super flexibele zooltjes. Ruchti is een hele goede zaak, mensen met verstand van zaken. Zo ook de Nimco House of Shoes in Hoogezand. De andere zaken die je noemt ken ik niet. De laatste schoenen voor Iza heb ik ook bij Ruchti gekocht. Ik vond ze veel te duur, 80 euro, maar omdat de uitverkoopperiode er aan zat te komen, hebben we gewoon gevraagd om korting. Uiteindelijk 60 euro betaald, das al een stuk beter!
Oke bedankt, dames. Nimco zit ook in Hoogezand(hillywood is me net iets te ver), dus zal ik daar eerdaags eens gaan kijken. Misschien dat ze daar ook wel iets van slofjes hebben. Vorr binnen hebben we leren slofjes van de hema, alleen heb ik het idee dat die niet zo heel goed lopen.
Ziengs kan je ook nog kijken maar eerlijk gezegd is het onzin hoor, je kan prima bij scapino/bristol de eerste schoentjes kopen. Ik heb altijd de eerste schoentjes gewoon bij een normale schoenenwinkel gekocht. Scapino heeft bijv Dr. Visser en bij Van Haren heb je bijv elefanten en dat zijn echt prima schoenen. Vind het nl beetje onzin om 50 euro uit te geven aan schoentjes die ze maar heel even aanhebben. Ik laat wel altijd even de voetjes opmeten bij een goede zaak (ivm maat en breedte). Voor binnen zou ik trouwens gewoon slofjes aandoen, oxxy of zootjes zoiets en voor buiten moet je opletten dat de zool goed soepel is, de kleinste maatjes hebben dat meestal wel.
Napoleon, je hebt gelijk hoor. We liepen toevallig bij de Nimco naar binnen en vonden daat wat we zochten. Een leuke aanbieding + dat we ze cadeau kregen maakte dat we een deal hadden Nu heeft Ruben meestal Dr. Visser schoentjes aan, in dit gat is nou eenmaal niet veel anders in de buurt Maargoed, Paddepoel heeft dus ook een Nimco (ik was wel echt heel tevreden over die schoentjes) dus ik loop er wel geregeld even binnen. Hoe gaat het met iedereen?
Hey hoi Hier is alles goed krijg alleen echt last van me bekken nu slapen is heel moeilijk elke keer met omdraaien ben ik weer wakker maar goed nog even volhouden. Zo eerst ff weer naar de vk.
Bedankt allemaal voor de tips. Ik zal deze week eens op onderzoek uitgaan8) Verder alles goed hier. Rustig. Geen nieuws nog van school of uwv. Donderdag heb ik zowiezo weer een gesprek met de werkcoach. Misschien dat ik dan wat meer weet. Hoop zo dat het doorgaat. Want af en toe wordt ik wel een beetje kregel van het thuis zijn. Ik vind het heerlijk met m'n meisje hoor, dat is het niet, maar ik mis af en toe een 'uitlaatklep' als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik hoop dat in een nieuwe opleiding en/of baan te vinden. Maar ja, die banen liggen momenteel ook niet voor het oprapen. Ach als de oleiding niet door gaat, zal ik gaan overwegen om zelf een avondstudie te bekostigen en dan maar op die manier me om te scholen. Eerst donderdag maar eens afwachten...
De laatste loodjes Channes! Ben benieuwd wat je vk zegt. Saskia, Ja, kan het me enorm goed voorstellen hoor. Ben zelf ook echt geen typje om alle dagen thuis te zijn. Thuis zijn is heerlijk, maar juist die drie dagen werken maken die vier thuis leuk (voor mij dan). Ik hoop dat jullie eruit komen!
Heb momenteel wat slechte nachten... maagzuur, hoesten, bekken. Echt de laatste weken hè... Beebje begint nu met indalen denk ik, al ligt ze er voor mijn gevoel niet echt goed voor... Nou ja, woensdag weer naar Eva ik moet er nou ook even aan denken om het hartje op te nemen... wil dat steeds doen maar vergeet het steeds
Oef...ja, klinkt echt als de laatste loodjes ja! Ik hoop dat uk er wel goed voor gaat liggen (niet zoals die schurken van mij!). Als ie eerst maar eventjes blijft zitten (ik kan je banner echt heel slecht lezen trouwens). Elmo
Hier weer goed gekeurd de kleine ligt nog steeds goed vast in me bekken was het er alleen niet mee eens dat de vk aan me buik ging voelen de kleine ging haar handen weg duwen was wel grappig. Alleen de eerste keer bloeddruk opmeten was niet goed veel te hoog maar we hadden het net over het ongeluk gehad dus ik wind me er nog steeds over op tien minuten later was hij weer helemaal goed. Onze verzekeringexpert belde net over de auto hij is total loss en hij wou ons er een bedrag voor geven maar daar zijn wij niet mee akoord gegaan moeten we teveel inleveren voor een auto waar we net een maand in hebben gereden ja daag hij gaat nu weer de auto bekijken... Napoleon heel herkenbaar die klachten pff
Saskia, wat goed zeg. Gefeliciteerd. Chan, mooi klote van jullie auto. Hopelijk komt het allemaal nog goed. Straks nog een mooi babytje in je armen. Bram is zondag tegen de houtkachel aan gevallen. Ik ben wel aan het werk gegaan. Moest van 18:30 - 20:30, maar ben tegen half 7 naar huis gegaan en met hem naar de huisartsenpost in de stad. Ik had toch maar even gebeld omdat de plek op zijn pols grijs/wit van kleur was. Hij kreeg een pleister erop. Voor morgen heb ik een afspraak gemaakt bij onze eigen ha. De blaar is geknapt en wil weten wat er nu op moet. Als ik mijn gevoel volg haal ik de pleister eraf en lekker laten luchten aan de lucht. Maar wat gaat Bram doen met de wond?
Goedemorgen!! Saskia!!! Wat geweldig!! Wanneer begin je? Elmo..GEFELICITEERD!!! Channes..nog geen babynieuws..balen zeg van de auto!! Poohbeer..hé gatver..ben benieuwd wat je eigen ha zegt..
Napoleon en channes... jullie krijgen vast prachtige baby's Heel veel succes met de laatste loodjes Poohbeer... Wat vervelend zeg dat Bram tegen de houtkachel aan gevallen is. Veel beterschap gewenst hopelijk knapt hij snel weer op. Dank voor de felicitaties, lieverds Wanneer ik precies begin weet ik nog niet. Ik krijg daar voor nog een uitnodiging van de school. Gristeren kreeg ik een brief van rbo dat ze met uwv een opleidings- en stagetraject zijn overeengekomen. Dus nu alleen nog even afwachten wanneer er plek op de school is.
De plek op de pols ziet er niet mooi uit. Zalf en zalfgaas meegekregen met paraffine erin. Vrijdag weer hen en laten controleren. Heey meiden volgens mij is Ruben al lang 2 geweest in nov 2009.