Omdat er zo ontzettend veel meiden in januari uitgerekend zijn is het geen overbodige luxe nog een bevaltopic van 15-31 jan te openen. Misschien leuk om hier verder te schrijven met de meiden die elkaar al kennen van t nod topic? Gr. Pink Zal meteen een lijstje starten: 26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 28-1 Reb - - 1e kindje
26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 28-1 Reb - 26jr - 1e kindje 30-1 Bbxx - - 1e kindje Er kan nog meeeeerrrrr bijjjj!!!!!
Weet niet hoe het met jullie zit? Maar sinds een paar dagen geleden word ik snachts steeds wakker. Was overigens al voordat ik wist dat ik zwanger was. Net zoals nu, en ben vrij vandaag, haha. Maar dit hoort er zeker bij!?
Jeps, hier hetzelfde probleem, was vandaag om 5:30 al wakker na een onrustige nacht, dus ik ben straks brak. Bij deze wil ik mij aansluiten! Nadia- 33jr - 2e kindje
Mag ik er ook bij ! Ik zat al in het andere topic maar jullie zijn al een beetje 'bekend' . Ik ben uitgerekend op 29-1-2013, eerste afspraak op 12 juni bij de VK. Zullen we hier weer een mooi lijstje van maken?
Bevallingslijst 26-1 Pink - 38jr - 2e kindje 28-1 Reb - 26jr - 1e kindje 29-1 Mtr1982 - 30jr - 1e kindje 29-1 Sabrina1986 - 27jr - 3e kindje 30-1 Bbxx - - 1e kindje Afspraken, echo, etc. 11-6 Sabrina1986 - echo 12-6 Mtr1982 - intake VK
mijn dochter kwam vanmorgen bij mij op de slaapkamer en het eerste wat ze zei ik heb een leuke naam voor de baby nieke ik denk hoe weet zei dat ik zwanger ben! nou heb geen flauw idee
Hier ook last van gehad. Gisternacht onwijze kramp gehad. Ik heb het zelfs bij ongi niet zo gehad. Het duurde gelukkig maar een kwartier en heb er geen bloedverlies bij gehad. De nachten daarvoor ook onrustig geslapen. Afgelopen nacht eindelijk kunnen slapen tot de wekker. Verder eingelijk nergen last van, behalve nu wat vermoeid.
Hallo, Ik meld me ook! Sanne2011 in juni 30 jaar 2de kindje UD 27-1 Afspraken: Pretecho 11 juni Intake vk en echo 25-6 Hoe komt het dat sommigen al zo vroeg een echo hebben? Ik ga manlief verassen met de pretecho als kado voor vaderdag
Oh ik ben trouwens 32 jaar. Als ik het weekend door ben zonder bloed, ga ik de ha bellen en mn banner veranderen
ik heb vroeg een echo omdat ik jan een bbz heb gehad dus sta wat strenger onder controle omdat de kans op herhaling groot is
Ik heb overigens op steekjes en gerommel in m'n buik na geen klachtjes of symptomen. Merk ook niet bijzonder veel aan m'n borsten. Jullie wel?