spannend.... morgen voor het eerst met sophie naar babyzwemmen. jeetje, weet eigenlijk niet eens wat ik moet meenemen. denk gewoon maar een goed gevulde luiertas en eventueel een flesje. en natuurlijk mn bikini
Met een goed gevulde luiertas, kom je al een heel eind hoor Denk er ook even aan als je weer naar huis gaat, dat je haar dan lekker warm kan aankleden, evt. een mutsje of iets. En na 1 keer weet je wel wat je nodig heb! Geniet ervan en veel plezier !
oh leuk! Ik vond het ook heel spannend toen wij de eerste keer gingen babyzwemmen, en had ook geen idee wat ik moest verwachten. Een zwemluier, of zwembroekje is wel handig. Misschien zeep om nog even te douchen na het chloorbad.
eens even kijken: - zwemluier/zwembroekje - gewone luier - handdoek - zwemkleding voor jezelf! - fles voor na het zwemmen (of brood) wat is ze trouwens jong! bij ons mag het pas vanaf 6 maanden en Deborah was 5.5 maand. maar bij ieder zwembad verschillend denk ik, veel plezier!
tja, ik heb nog geen zwemluiers. ik heb vandaag gebeld en kan ineens morgen al terecht! tis om 9 uur, fles krijgt ze pas om 11 uur, maar neem m voor de zekerheid toch maar mee. en idd goed inpakken! vind het wel spannend hoor, tis samen met nog 18 kindjes en moeders, benieuwd of ik nog bekenden tegen komen.