Ja het zegt hem wel iets die naam, maar ik zag hem ook moeilijk kijken hihihi Juf Joke moet een kleuterjuf zijn?
Ja dat was inderdaad een kleuterjuf! Hihi, hij is niet echt veel veranderd. Kris wist wel meteen wie B was. Namen die Kris zich ook kan herinneren zijn, Nathalie van Galen, Ellen Vroonhof. En de musical in groep 8 was wonderkinderen. Ben benieuwd of hij dat kent.
Ja ik heb idd nog een kindje gekregen. ben op vrijdag de 13e bevallen. en ja ik weet nog dat we gesproken hebben via pb. ging over je verhuizing als ik het goed heb?
Ja klopt. En ik ben inmiddels verhuisd in dat huis wat ik je toen liet zien via Funda. hihi Betere keus hadden we niet kunnen maken. Leuke datum vrijdag de 13e, voor jullie voortaan een geluksdag Vriendin van mij is ook bevallen op die dag, ook een jongentje
Dus je bent weer terug daar waar je vandaan kwam? lekker toch. Alles goed gegaan met de verhuizing? is volgens mij wel al een tijdje geleden of niet?
Ja vorig jaar december. Met de verhuizing is bijna alles goedgegaan. De dag dat we de sleutel hadden gekregen, hebben we onze bedden opgehaald en zijn daar meteen blijven slapen. Opknappen en dan het weekend erna de rest van de spullen halen. Althans dat was de bedoeling. Sasha had andere plannen. De eerste nacht in het nieuwe huis, had ze tegen de 40 graden koorts! Waren dr eerste tandjes aan het doorkomen, hihi. Wat een doos. Maar het is uiteindelijk goed gekomen. Echt heerlijk hoor, weer terug te zijn. Lekker rustig in vergelijking met Haarlem
dat is zeker waar. ben zelf een geboren en getogen haarlemmer. maar ben op mijn 13e verhuis naar groningen toen op mijn 20e naar amstelveen en op mijn 27e naar lelytown. een hele wereldreis gehad dus. vervelend dat sasha ziek was de eerste nacht. die rottandjes ook.
wat grappig dat er een aantal mannen bij elkaar op school hebben gezeten en zelfs in de klas. Lelystad is idd erg klein. Ik geloof dat mijn man ook op de kring heeft gezeten.
@skatje...Dat zou wel grappig zijn, moet je eens vragen. @lydia.. inderdaad een hele wereldreis! Tandjes en kiezen, pff. Sasha heeft er best last van gehad. Hebben jullie hyves? Die van mij is w endyp iels.hyves.nl, alleen dan aan elkaar, hihi.
Bart denkt wel te weten wie Kris is, alleen de foto op zijn Hyves is niet zo duidelijk De andere namen kent hij ook wel, de musical heeft hij niet aan mee gedaan, hij heeft een jaar langer over de basisschool gedaan.
Wat grappig... Nou die juf Joke, is dus nu mijn schoonmoeder, hihi (althans, vriendin van schoonvader) Ik zal eens kijken of ik binnenkort eens een schoolfoto kan scannen.
hey dames, ik heb t m`n man ff gevraagd maar hij heeft niet op de kring gezeten ( geen idee hoe ik erop kwam ) hij heeft op t want gezeten.
Op 't Want. Dat zit ook in de Schouw toch? Ik heb zelf een aantal basisscholen gehad (steeds verhuisd enz) De Tjalk, De Schor, De Schakel en de Triangel.
Hoe is het met iedereen? we stonden op pagina 2 bijna onderaan. allemaal genieten van de sneeuw? Ik kan er niet doorheen met de wandelwagen dus kan niet naar buiten met Naomi. en ik vind Wesley nog iets te klein voor in de draagzak. dus ze zal het met de tuin moeten doen, jammer genoeg.
Heej Lydia.. Hier ben ik in ieder geval hihi Ja wat een sneeuw is er gevallen he! Gister moest ik werken, wat een chaos op de weg! Ze begonnen hier pas om half 8 ofzo met strooien. Moest naar Harderwijk toe, normaal 25 minuten ofzo, nu 75 minuten over gedaan. Ik zou trouwens ook niet met een draagzak gaan lopen nu. Stel je glibbert uit, brrr. Hier nog niet echt in de sneeuw gespeeld, omdat ik moest werken. Zijn jullie wel eens met de kids naar ballorig geweest? Ben er afgelopen vrijdag geweest, lachen zeg! Sasha vond het ook helemaal geweldig.
Nee daar zijn we nog niet geweest. vind Naomi eigenlijk nog wat te jong. maar denk dat we toch maar is moeten gaan kijken. ja het was gisteren echt chaos op de weg. manlief moest naar leiden voor zijn werk en heeft er 3 uur over gedaan. gelukkig was ie wel op tijd thuis. vandaag it hij ook in leiden, en dan heeft ie 2 weken vakantie. heerlijk met zijn 4tjes.
Valt op zich wel mee hoor. Ze hebben een heel stuk voor 0 tot 5 jaar. Wij waren er direct om 10 uur, we waren 1 van de eerste. Lekker rustig de hele ochtend. Ik kon dr niet alleen laten, dat niet (maar ik vond het zelf veelste leuk, hihi) Gelukkig moest Kris om half 12 pas beginnen, maar vooral dat stuk richting Almere, was hel zei hij. Hij moest naar Schiphol. Hij was echt blij, want toen waren de wegen al een beetje soort van schoon. Had je man vanochtend weer last? Lekker 2 weken vrij! Ik wil ook, hihi. Kris was al blij dat hij met kerst vrij was.
geen idee of ie last had vanmorgen heb hem nog niet gesproken. op het nieuws zag ik dat er minder last was dan gisterenochtend. ja heerlijk hij is verplicht vrij, de zaak is dicht. Hij komt wel wat later thuis vandaag omdat ie een borrel op het werk heeft, maar dan heeft ie 2 weken de tijd voor zijn gezin. heerlijk!!!! en ik hoef pas in februari weer aan het werk.
Hallo allemaal, Veel Lelystedelingen hier zeg!! Ook nog mensjes uit Almere? En zitten hier alleen al reeds mama's of ook mama's to be?? Ik woon in Almere Haven, werk in Almere Stad... Ben 28 en zwanger van mijn eerste!!