leuk zo'n slee! Alleen jammer dat het voor ons niks is want mijn zoontje is pas half jaartje oud. Misschien leuk voor volgend jaar als er sneeuw valt
Ik baal van de sneeuw, hoe moet ik morgen nou naar Almere? Ik durf niet te rijden in de sneeuw (heb 2x een ongeluk gehad in de sneeuw) :x:x:x
Hey mecha, spannend voor je dat je kindje nu bijna komt. mijn vriendin zit bij je in de januarie mama's. en je kent haar heel goed Anke. lees ook af en toe stiekum met jullie mee. veel sterkte met de laatste weken. laurette
hahah ja anke ken ik heel goed .. begon met zwemmen toen met gym toen samen in het ziekenhuis whahah skype msn en zw pagina ik werk als verpleegkundige op G3. dus misschien heb ik je wel eens gezien groetjess
vraagje voor de dames hier, wat voor soorten clubs zijn er allemaal te doen met je partner en andere zwangeren?? (puf clubs enzo je weet wel) graag pb. dan heb ik alles op een rijtje
Geen idee heb ik niks gedaan, althans ik heb mee gedaan aan een icare zwangerschapsgym, maar ben na 2 lessen niet meer gegaan Was gewoon niet te doen met de oudste thuis en dan nog om half 9 daarheen
Hallo allemaal, Ik ben Michelle uit Lelystad. Ik woon samen en wij hebben een zoontje van nu 10,5 maanden. Onze zoon is 12 weken te vroeg geboren, maar gelukkig gaat alles nu goed met hem. Is er nog iemand uit Flevoland die ervaring heeft met vroeggeboorte? Liefs Michelle
Hoi Michelle, mijn oudste is 5 weken te vroeg geboren. 2 weken moest hij blijven in het ijsselmeer, met een sonde omdat zelfstandig eten nog niet ging. kon jij ook gwoon daar blijven of werden jullie overgeplaatst? ik moet zeggen veel van het personeel aso's te vinden vooral die jeane ofzo en een ander lang mokkel. Dag 2 na de bevalling vertelde zij mij even dat hij een sonde in zou krijgen op een kutmanier, hielprik is gedaan zonder t ons te melden en nog meer dwingende dingen....
Hoi Michelle, Welkom hier! Jeetje, 12 weken te vroeg, dan hebben jullie een heftige tijd achter de rug! Is er ook een oorzaak gevonden? Ik kom ook uit Lelystad en mijn zoon is 12 jaar geleden 10 weken te vroeg geboren. Hij heeft in het AMC gelegen. Groetjes, Natasja
Hoi Meiden, Onze zoon is geboren in het Sophia ziekenhuis Zwolle. Wij waren net verhuist vanuit harderwijk en omdat de verlos nog daar zat werden we door gestuurd. Met de 20 weken echo bleek mijn placenta niet genoeg bloed te vervoeren. Maar met 20 weken was het nog veel te vroeg. Met 26 weken ben ik opgenomen en aan een vochtvullend infuus gelegd in de hoop dat mijn vaten open zouden gaan staan. Dit heb ik 2 weken volgehouden. Ondertussen kreeg ik spuiten voor de longrijping.Met 28 weken daalde zijn hartactie ef en toe en daarom moest hij toen geboren worden. Gelukkig ademde hij zelf en kreeg hij maar lichte ondersteuning. Wel een heel eng gezicht hoor... een kindje van maar 710 gram. Dat bestaat gewoon niet!!!! Het was toch echt zo. Toen hij eindelijk 2 kilo woog mocht hij naar Lelystad. Doorgeteld in zwangerschapsweken zaten we dus op 34 toen. Tja ziekenhuis Lelystad.. was voor ons zo ie zo een hele ommeslag. Van 24 uurs bewaking en minimaal 4 verpleegsters op de afdeling naar een heel stuk minder. Het was vreselijk wennen maar al met al ben ik best tevreden over de afdeling. Er zijn er inderdaad een paar die wat bot overkomen. Daarentegen waren er ook weer vreselijke schatten... Hij heeft maar 3 weekjes in lelystad gelegen en mocht toen gelukkig wel mee naar huis. Helaas zien we de kinderafdeling nog regelmatig aangezien hij astma heeft. Helemaal met dit weer begint hij weer te piepen... Ondanks dat is hij altijd vrolijk!!! Groetjes Michelle
Wow natasha, 4 kindjes. Is dat een beetje goed te doen? Hoeveel slaapkamers hebben jullie? Ik zou er ook graag 3 of 4 willen, maar dan met wat meer leeftijdsverschil, 1,5jaar is wel erg weinig merk ik nu.
Het is wel te doen, maar ook af en toe erg druk. Mijn oudste twee zonen schelen 2,5 jaar en tussen de tweede en de derde zit 5 jaar en tussen de derde en de laatste zit ook 5 jaar. De oudste 3 zitten dus op school. Wij hebben het geluk dat mijn man een goede baan heeft en wij dus een groot huis hebben. Op zolder hebben wij 2 slaapkamers en een badkamer en op de eerste verdieping hebben wij 4 slaapkamers waarvan 1 ingericht als kastenkamer, een waskamer en een badkamer. Iedereen heeft dus zijn eigen kamer.
Hallo, Hier nog iemand uit Flevoland (Lelystad). Ik woon hier nu ongeveer 11 jaar en mijn man woont hier al bijna zijn hele leven. Over 4 weken verwachten wij ons eerste kleintje. Dus ik ben nog geen moeder maar een bijna moeder. Gr Megan
@ michelle: woow dat is inderdaad heel klein 710 gram. mijn ML was ook met 26 weken geboren. zijn ouders vertellen wel eens hoe dat was. maar ik kon me pas iets er bij voorstellen toen Logan in het ziekenhuis lag met rs-virus en via een neussonde vocht kreeg. wel ontzettend fijn dat jullie een goed gevoel over lelystad hebben. ik denk dat het bij ieder anders is. hier in almere heb ik hele wisselende gevoelens. de gyn's vind ik erg goed. maar bij de eerstehulp is het bagger. @ natja: ooh wil ook wel zo'n huis. maar dan wel met een huishoudster, want ik ben helemaal niet van het schoonmaken @ megan: hoi wees welkom. spannend zo de laatste weken. er al helemaal klaar voor?