spuug zat! ging gister onderuit met Damian in mn armen, ben me rot geschrokken maar gelukkig alleen mezelf pijn gedaan, viel op mijn knie. Hart zat in mn keel te bonken WEG MET DIE SNEEUW! WEG MET DIE SNEEUW! WEG MET DIE SNEEUW!
Ik kan ook niks leuks verzinnen met de kids, liep van de week naar de c1000 (25 min lopen!!) en de kleine begon gewoon te huilen omdat hij het zo koud had. En jaaaaaahoor vanmorgen weer sneeuw. Ik verlang zo naar wat warmer weer dat we weer naar buiten kunnen. Wanneer is de kinderboederij eigenlijk open? Volgens mij is hij helemaal dicht van oktober tot maart? Weet iemand dit?
Pfff je hier ook helemaal zat! Ik dacht dat we het inmiddels wel gehad hadden. Werken is ook piiieeeep in dit weer! Van de week was ik ook weer eens buiten met Sasha, begon ze ook te miepen, dus wij weer naar binnen. Waren haar lippen-wangen en handjes helemaal blauw! Echt zielig. Kinderboerderij? Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ze normaal van half 2 tot ik geloof half 6 open zijn. Ik wist niet dat ze een 'winterstop' hadden.
Hoi hoi! Mag ik er ook bij? Ik woon in Almere Buiten, ben 31 jaar en heb een zoontje van bijna 16 maanden oud. Ben ook die sneeuw helemaal zat! Het wordt tijd voor de lente.
Iemand intresse in een kinderstoel: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/192693-chicco-mama-kinderstoel-koop-aangeboden.html#post6690314 nog in goede staat maar hij staat hier in de weg!