Lijst Flevoland Mama´s naam; Kids; Uit het mooie: Esther...................................................Dronten Rianne.........P e t e r / Y e r i o / E l i a s....Lelystad Leonizzie.....Wij zijn bezig.........................Lelystad (haven) Char...........1 dochter, Aaliyah..................Emmeloord Seertje.......Wij zijn bezig.........................Almere Kimmeding...J a s l e n e ..........................Lelystad Parmessar....Rashid.................................Almere Wendyp.......Sasha.................................Lelystad Veronica......Kevin....Mandy......................Almere muziekwijk Welkom Veroon!
Ik ga eens voor de school staan en spieken tussen de huizen door want ik weet inderdaad niet wat er rechts achter die school allemaal zit, ik leef meer in de onderkant van de Tjalk
@veroon... leuk om te horen! Het is ook echt wel een supercool speelkleed. @rianne.. woon jij in die huizen met dat leisteen (platte daken) of dat andere gedeelte?
Ja die leistenen (asbest...) platen inderdaad. Wij wonen sinds twee jaar in een "hoge" variant, daarvoor in een lage maar dat was wat krap aan het worden
Ja inderdaad, die kleine zijn inderdaad klein. Wij hebben daar vroeger ook gewoond. Met 3 kids haha. (daarna wel verhuisd hoor) Die hoge woonde vroeger een vriendin van mij, die zijn echt supergroot! Is het met die huizen niet zo, dat je binnen zoveel tijd dat dak asbestvrij moet maken? Mijn broer is op zoek naar een koopwoning en die zat ook te denken aan de tjalk, alleen hij zit met dat dak.
nee meid ik voel me niet beledigd hoor. Woon zelf op de griend maar een vriendin van mij heeft er gewoont en moest verplicht ophoepelen ivm plannen van Triade. Dacht dat jij misschien in hetzelfde schuitje zat. Wel lekker dat je aan het water zit zeg. Zomers zo hup een duik nemen zoals vele daar doen.
Drie kids toemaar! Wij vonden twee al krap, ok ok we hadden ook kantoor aan huis dat helpt niet Maar je had zeker geen rotzooi in huis dan? Ik bedoel je hebt amper opberg ruimte dus dat ruimt lekker op Ik ben er met het grote huis achter dat hoe meer ruimte om op te bergen, hoe meer ik bewaar, niet zo'n goed idee Nee we hoeven het dak niet te vervangen hoor, alleen als je wat aan het dak doet (wij hebben achter ook dakramen geplaatst op zolder) dan moet je de leien eigenlijk vervangen die je eruit haalt omdat je ze niet mag versnijden maar hebben wij wel gedaan... Zagen met water zodat er geen stof vrij komt want dat is het euvel met die asbest, zolang de platen gewoon op het dak liggen is er niks aan de hand.
Ik heb geen idee joh, ik was 4 toen ik daar woonde hihi. Maar ik merk het nu wel. Wij woonde eerst in een klein arbeiderswoninkje in haarlem, sinds december dus nu in een (voor ons super)groot huis, nou hij staat nu al vol! Vooral sinds Sasha 1 is geworden, haha. Wat een zooi krijg je dan! Dus mocht je door mijn straat heenrijden, degene die boller is dan de rest, daar woon ik! haha
Lijst Flevoland Mama´s naam; Kids; Uit het mooie: Esther............................................ .......Dronten Rianne.........P e t e r / Y e r i o / E l i a s....Lelystad Leonizzie.....Wij zijn bezig.........................Lelystad (haven) Char...........1 dochter, Aaliyah..................Emmeloord Seertje.......Wij zijn bezig.........................Almere Kimmeding...J a s l e n e ..........................Lelystad Parmessar....Rashid............................... ..Almere Wendyp.......Sasha................................ .Lelystad Veronica......Kevin....Mandy...................... Almere muziekwijk sjees.....................................................Almere
Wil je mij ook toevoegen, Natasja uit Lelystad (Landerijen) 3 zonen Nadal, Enzo en Mika en 1 dochter Isabella
Lijst Flevoland Mama´s naam; Kids; Uit het mooie: Esther............................................ .......Dronten Rianne.........P e t e r / Y e r i o / E l i a s....Lelystad Leonizzie.....Wij zijn bezig.........................Lelystad (haven) Char...........1 dochter, Aaliyah..................Emmeloord Seertje.......Wij zijn bezig.........................Almere Kimmeding...J a s l e n e ..........................Lelystad Parmessar....Rashid............................... ..Almere Wendyp.......Sasha................................ .Lelystad Veronica......Kevin....Mandy...................... Almere muziekwijk Natasja.......Nadal...Enzo...Mika...Isabella.....Lelystad Alsjeblieft Natasja
He meiden het is rustig hier! Had het deze week te druk om veel op het forum te zitten. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Ik zou zondag naar Marc-marie Huigbregts gaan in het Agora. Maar show is gecancelt wegens priveomstandigheden. dus krijgen nog te horen wanneer we weer kunnen. Jammer had er wel zin in. Ben van de week naar de film De Storm geweest in Almere. Had hem beter verwacht, maar hij was wel goed. Had een vriendin bij me die 3 maanden terug bevallen is en die beleefde het allemaal een stuk intenser haha. Zondag weer naar het ziekenhuis voor de eerste controle FM (follikelmeeting) Verwacht dan nog niet zoveel, want het is pas dag 10. Maar hoop eind volgende week toch wel tegen mijn eisprong aan te zitten....
@leonie.. apart dat het is gecancelled. (hij zal er wel een goede reden voor hebben) Lelystad is echt begeven met van die borden zeg! (ik rij veel rond in lelystad) Moet jij op zondags naar het zh joh? Ik hoop dat er al een beetje actie te zien is. Je hebt wel een eisprong met Puregon? Is er al een beetje uitzicht naar iui? Welk ziekenhuis zit je eigenlijk? Gewoon hier in Lelystad? Is het wat? Ik zat toendertijd in het Spaarne ziekenhuis in hoofddorp. Hier beetje druk, zijn met de voorkant van het huis bezig, met houtrot weghalen. Was iets erger dan verwacht, dus morgen komt er een man het hout vervangen en dan schilderen. Vandaag buxusbosjes in de voortuin neergezet. Was nogal kaal. En dan nog Sasha die rond me heen banjert. (was echt te grapig, had met stoelen de voortuin afgebakerd zodat ze er niet vanaf kon hihi) @all... vanaf wanneer kregen jullie kindjes hoektanden? Hier zijn alle tanden en kiezen door, maar er zijn nog 4 kale plekjes voor de hoektandjes.
Zo Wendy, jij hebt een drukke dag achter de rug. Is het lekker opgeknapt? En kind niet ontsnapt? En ja ik moet op zondags ook weleens naar het ziekenhuis. Heeft te maken op welke dag je zit. Je moet altijd op dag 10 terugkomen voor een FM en daarna dag 13 of 14, is er dan nog weinig groei dan ga je een dosis hoger spuiten en kom je om de 2 a 3 dagen terug. Op zondag soms wel lang wachten, want als er iemand aan het bevallen is dan moet de dienstdoende gyn daar ook heen... Op dag 10 heb ik meestal nog niet echt veel activiteit, (rond de 10 mm)wat ook wel normaal is want de meeste hebben rond de 14e dag hun eisprong en een eitje groeit 2 mm per dag (wanneer hij geactiveerd is). 2 x had ik op dag 17 een volgroeid ei en de laatste x op dag 21. Dus ben benieuwd hoe het nu gaat. Hoop lekker snel. Heb met Puregon tot nu toe altijd een eisprong. Iui is voor ons de komende maanden niet aan de orde. Ik heb een ei, mijn vriend heeft goed zaad en de samenlevingstest (of zijn zaad wel overleefd in mijn lichaam, maar dat ken jij misschien wel?) was ook helemaal goed. Dus nu is t ongeveer een jaar elke maand het "gewoon" doen. Ben wel blij dat wij (nog) een gezond sexleven hebben en het nog leuk vinden het bijna dagelijks te doen, want anders werd het echt zo sex om te verwekken. Dat is gelukkig nog niet aan de hand. Ik zit hier gewoon in Lelystad. Heb daar ook een hele fijne fertiliteitsarts.
@leonie... nee kind niet ontsnapt hihi. Had het afgebakend met eetkamerstoelen anders neemt ze meteen de benen. Nog sneller dan het licht! Ja het is lekker opgeknapt, alleen nu is het nog wat kalig, die bosjes, moet in de loop der tijd natuurlijk wel een beetje tegen elkaar aangroeien. We hebben dit huis net gekocht en moeten nog het e.e.a. opknappen, vandaar. (bleh) Ik ken het principe, ik heb 6 maanden clomid gehad. Alleen bij ons namen ze het niet zo nauw met de 10e dag, dan kom je toch gewoon de 11e dag? Maar ik hoefde dan ook niet pregnyl te spuiten, dat luisterd allemaal wat nauwkeuriger. Ik heb ook eigenlijk alleen de laatste 2 maanden controles gehad. Wel handig om te weten, dat ze hier in lstad ook een goeie fertiliteitsarts hebben. Voor een eventueel 2e zullen we er weer aan moeten geloven. Ik heb PCO en tot nu toe nog geen menstruatie uit mezelf gehad na de bevalling (ik mis het ook niet hoor, hihi)
Lijst Flevoland Mama´s naam; Kids; Uit het mooie: Esther............................................ .......Dronten Rianne.........P e t e r / Y e r i o / E l i a s....Lelystad Leonizzie.....Wij zijn bezig.........................Lelystad (haven) Char...........1 dochter, Aaliyah..................Emmeloord Seertje.......Wij zijn bezig.........................Almere Kimmeding...J a s l e n e ..........................Lelystad Parmessar....Rashid............................... ..Almere Wendyp.......Sasha................................ .Lelystad Veronica......Kevin....Mandy...................... Almere muziekwijk Natasja.......Nadal...Enzo...Mika...Isabella.....L elystad sjees.....................................................Almere Dan was de verkeerde lijst gequote