Mama's uit Flevoland ???

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door OnsDotje, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Sorry hoor, maar ben ffies blij.
    Mijn bloedverlies 2 dagen ná het verwijderen van het spiraaltje mocht ik NIET als een menstruatie rekenen, maar vandaag (na ruim 1 maand) ben ik dan toch ongi geworden. Beetje jammer van de timing, aangezien we morgen een weekendje weg gaan.......Maar aan de andere kant kan ik nu terecht zeggen dat mijn cyclus op gang is gekomen en wij er nu echt voor kunnen gaan!!!!!

JOEPIEEEEEEEE!!!!

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Seertje wat fijn dat je cyclus zo snel op gang is gekomen! We gaan duimen voor ook een heel snel positief resultaat!

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis. Hoop dat ze leker op schema liggen, die luie eitjes van mij en dat we dit weekend lekker aan de slag kunnen!

Ga zo lunchen in Hilversum met een vriendin, ben ik al echt een tijdje weer niet geweest. Heb nu gelukkig mijn eigen auto, (want auto van de zaak heeft mijn vriend dus altijd nodig) dus dan wordt de stap wat kleiner. Ging anders ook wel met de trein, maar dat is gewoon 15. uur reizen!
    Iemand nog leuke plannen voor dit weekend? of leuke ideetjes?

3. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Is het snel? Ik werd al lichtelijk ongeduldig :)

Succes voor morgen dan!
    Waar ga je lunchen in Hilversum? Ik denk dat het 1,5 uur reizen is niet 15 ;):D LOL!

Wij gaan vanmiddag richting Ermelo. De zaak waar Ric werkt, bestaat 40 jaar en wordt in de Heerlijkheid (hotel) groots gevierd. We blijven daar lekker overnachten en hebben er nog een extra nachtje aan toegevoegd. Jammer genoeg wordt het niet van zulk lekker weer dit weekend......Máár ze hebben daar een zwembad, sauna, stoombad, fitness enz, dus dat komt alsnog goed. Enige echte nadeeltje, is dat ik dus "lekker" ongi ben. Toedeloe romances......

4. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi ik kom ook uit flevoland
    heb 2 kids en zwanger van de derde.
    mijn kids heten fabian en tyrell en ik woon in lelystad

jennefer

5. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Hai Jennefer, welkom hier!
    Begrijp ik uit je banner dat je twee vlindertjes hebt?

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Welkom Jennefer, en gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Nu maar hopen dat het snel raak is!

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat klinkt gezellig, geniet er maar lekker van!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Succes morgen in het ziekenhuis!
    Veel plezier vanmiddag.

10. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    TNX, komt helemaal goed!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ben weer terug van een weekje vakantie in Landal Greenparks met mijn ouders en zusje met haar vriend.
    Ik was er echt aan toe, ee weekje er tussenuit. Maar ben helaas een hele week beroerd geweest, terwijl ik normaal nooit iets mankeer! Onstoken amandelen, een ontstoken oog, en nu een droge klriebelhoest dus mijn eel is weer kapot, maar nu van het hoesten. Leuk zo'n week vakantie ben blij dat ik weer werken mag dinsdag.
    Aaliyah heeft heerlijk genoten, van alle aandacht door de familie. Lekker gegeten, veel gewandeld en gezwommen.
    We hadden een super deluxe huisje, (vrijstaand boerderijtje met rieten dak), voorzien van openhaard, zonnebank, sauna en bubbelbad.
    Alleen die bedden.... wat een ramp is dat toch elke keer zeg. Gelukkig hadden we voor Aaliyah haar eigen campingbedje mee dus die heeft heerlijk geslapen die week.

Heb nog even terug gelezen, maar er zijn nog steeds geen mensen uit de NOP gespot. Jammer.

12. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    @ seertje
    ja dat klopt jammer genoeg wel
    en derest bedankt

jennefer

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@jennefer... gefeliciteerd met je 3e zwangerschap! Gaat alles goed? Geen last van 'kwaaltjes'?

@char... lekker zo'n weekje weg, jammer dat je van alles mankeerde ;) Gaat het nu wel weer een stukje beter?

@leonie... heb je het parkje nog gevonden? hihi.

@seertje.. wauw, dat is lekker snel! Ik heb er 9 maanden op moeten wachten en toen ben ik met behulp van medicijnen ongesteld geworden. Maar dat is een lang verhaal, haha. Ja heerlijckheid is inderdaad een supermooi hotel! Kom er heel af en toe. (vanaf daar wordt het staatsexamen met autorijden gestart)

@leonie... hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Was er al actie te zien?

Hier gaat alles zn gangetje. Sasha loopt wel een beetje te miepen, ze krijgt dr hoektandjes beneden, allebei tegelijk. Ze heeft sowieso wel last van tandjes/kiezen krijgen. Ben blij als de bovenste hoektanden ook door zijn, dan zijn we er weer even vanaf.

14. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    @wendyp

thanx.
    ik mag niet klagen. ben alle andere keren nooit misselijk of zo geweest.
    heb nu alleen ontzettend veel last van mijn rug

jennefer

15. parmessar

parmessar Niet meer actief

jennefer26 wow dus je hebt alleen last van je rug! geniet maar lekker van je zwangerschap...xxx

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @wendyp: Tuurlijk, nu gaat het weer redelijk goed. De vakantie is voorbij hé?!?

17. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    dank je wel.
    en jij met je zoontje
    jennefer

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goeden morgen!

Ik kom me hier ook aanmelden als dat mag.

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Anke en woon in Almere. Ik ben 26 jaar en ben nu 30,5 week zwanger van ons eerste kindje.
    Erg spannend allemaal.

Heb voor deze zwangerschap 1 mk gehad, maar een maand later werd ik weer zwanger. Erg snel dus. :D

Heb eigenlijk een goede zwangerschap. Ik had alleen al erg vroeg last van mijn bekken. En dat wordt eerder erger dan minder.
    Maar voor de rest heb ik nergens last van.
    Geen misselijkheid enzo.

Groetjes!!

19. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Hai Anke!
    Welkom hier op het forum :) Gefeliciteerd met je zwangerschap, je mag al bijna ;)
    Jammer dat je zoveel last hebt......Werk je nog wel?
    Waar woon je in Almere?
    Fijne dag!

Groetjes,
    Serena

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    he anke jou banner gaat snel de laatste keer dat ik je hier tegenkwam stond die op 6 weken.:)

Doe rustig aan met je bekken en je kan er terapie voor krijgen.

Deel Deze Pagina