Ik werk al een paar weken volledig niet meer. Het gaat absoluut niet. Ben wel blij dat ik niet meer hoef te werken hoor. Ik kan nu alles lekker op mijn eigen tempo doen! Ik woon in de stripheldenbuurt. En jij? Hoe is het met jou eigenlijk? Ben je nog ongi geworden?
Whahaha, dat klopt! Wat leuk dat je dat nog weet zeg! Ik doe zeker rustig aan met mijn bekken, doe ik dat niet wordt ik gelijk terug gevloten. Ik ben ook onder behandeling bij de chiropractor. En dat helpt wel een beetje, maar heb nu wel geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is. Hopelijk is het snel over na de bevalling. Hoe is het verder met jou dan!
hey hallo, zag dit topic via ankje, een vriendin van me. dus dacht kom me ook maar even aanmelden. ik woon in almere waterwijk sins mijn 3de jaar dus nu al 24 jaar. in juli is onze stoere ridder geboren. vind mama zijn helemaal geweldig maar wel ongelovelijk zwaar. zeker nu Logan net zijn eerste griep achter de rug heeft gehad en daarom weer om de 2 uur komt 's nachts. we ging zo de goede kant op met 6 uurtjes slapen achter elkaar. maar dat komt ook wel weer. bij me eerst volgende mensturatie laat ik een spiraaltje plaatsen. vond zwanger zijn echt helemaal super en erg leuk maar wil nog even geen 2de kindje. misschien of een jaartje of 3/4. eerst maar even oefenen op deze fijne dag alle
goedemorgen dames, ik had mij al eerder aangemeld voor dit topic,maar kon het topic niet meer vinden.Zal aan mij gelegen hebben. Ik woon al 29 jaar in almere.Ik ben zelf in het ziekenhuis van naarden geboren,maar mijn ouders woonde in almere. Ik woon samen met mijn vriend en dochtertje van 2 jaar nog steeds in almere.In filmwijk om precies te zijn. groetjes sarita
Dat zal idd heel veel schelen. Wat voor werk doe je? Hee wat leuk, ik woon ook in de Striphelden Ik zou nu ongeveer mijn ovulatie moeten hebben, dus mijn NOD op 3 december. Tenminste, áls ik een cyclus van 28 dagen zou hebben. Dat weet ik niet, aangezien ik dan pas voor de 2de keer ongi zou worden
Wat grappig Seertje! Wat is het wereldje dan klein he? Ik werk in het magazijn en moet dus veel tillen, lopen en bukken etc. dat kon al snel niet meer helaas. Ik zou voor je duimen begin december meid! Hopelijk ben je zwanger. Is dit je eerste zwangerschap? Ik moet zeggen dat ik ook mazzel had hoor. Ik stopte vorige jaar november met de pil en was in Januari al zwanger. Helaas kreeg ik na 6,4 week een miskraam. Maar een maand later was ik al weer zwanger. Ik zou een beetje van mijn geluk naar jou toe sturen
Welkom nieuwe meiden hier! Het is hier inderdaad rustig. Heb zelf ook niet veel geschreven de laatste tijd. Druk met werk en omdat ik mijn wachtweken zat, probeer ik deze pagina een beetje te vermijden om het zoveel mogelijk "los" te laten. Verwachtte gisteren mijn menstruatie, maar die bleef uit, dus ik verwacht hem vandaag. En het is zo vreselijk irritant, want elke maand voel je andere dingen, dus ik weet niet wat ik nu voel een teken is dat het zo gaat beginnen of niet. Heb niet echt menstruatiekrampen eigenlijk, maar ja soms krijg ik die ook pas op het moment dat het ook daadwerkelijk doorzet. Waarschijnlijk denken jullie; meid blijf kalm, maar we zijn al zo'n tijd bezig en vorig jaar was mijn droom en verwachting om op mijn verjaardag (3e kerstdag) zwanger te zijn. Vandaar ik nu zo hoop dat het dit jaar wel zo mag zijn.....
Ondanks dat het hier wat rustig is, maar eh.... Ik heb gisteren een test gedaan en hij was positief!!!!! Ik kan het niet geloven!!!
Leonizzie gefeliciteerd met de onverwachte positieve test. Ik ken dat wel met die datum's van wat als ik dan zwanger zou zijn. nou ik zou zeggen geniet ervan.
He gefeliciteerd! Ik had een jaar geleden ook een positieve test, alleen een weekje later Enjoy! En wie was het ook alweer??? Even kwijt maar ik heb de speeltuin gezien tussen de huizen door, staat een zwart houten hekje op het pad er naartoe of niet? Ik denk dat hier weinig gesproken wordt omdat je geen overeenkomstig iets hebt om over te beppen zoals in zwangerschaps-,/bevallings-,/of ander soortige -topics Laterzzz
Hallo mama's! Ook ik kom uit Flevoland, Almere wel te verstaan Leuk dat er een aparte club voor bestaat Ik ben vorig jaar November bevallen van een zoontje en we hebben vorige week z'n 1e verjaardag gevierd @Leonie: Gefeliciteerd!
Dank je wel lieve mama's uit Flevoland!Heb een hele gekke dag, zit op mijn werk, maar heb nog maar bar weinig gedaan. Er komt niks uit mijn handen, Veel emoties, het niet geloven, onzeker enz enz. Wou dat ik lekker naar huis kon.Ik kan gewoon niet geloven dat ik IK, zwanger ben, dat er in mijn buik wat gebeurd dat zich aan het delen is en hopelijk een mensje wordt.