Hoi meiden, Ik ben al bijna 8 jaar samen met mijn Georgische vriend. Wij verwachten in Maart ons eerste kindje. Het lijkt me leuk om met anderen ervaringen te delen wat betreft de opvoeding, de talen, de leuke dingen, de moeilijke dingen. Kortom van alles!! Tot snel!
Hello Ik ben al vanaf 2004 met een West-Afrikaanse jongen uit Guinee en wij zijn bezig voor een 1e kindje ...
Mijn man is Turks! In 2004 op vakantie leren kennen, in 2007 is hij naar Nederland gekomen, in 2008 zijn we getrouwd en 4 maanden geleden ben ik bevallen van ons prachtige dochtertje Irem!
Wat een leuke club Mijn vriend is Colombiaan. We zijn 3 jaar samen en hebben een prachtige dochter van 14 maanden, genaamd Joënna.
leeeuk Mijn vriend is half surinaams half nederlands en ik zelf nederlands, wij verwachten 12 december ons eerste kindje!!!
Wat een gezellige mix is hier te vinden Fleur jij hier 8) gezellig Eylem wat lekker zeg in 2008 getrouwd. Wij zijn ook getrouwd in 2008 op 16 mei 8) Babysaluki wat leuk zeg Colombiaans... mijn beste vriendin is Colombiaans Claire1988 ohhhh op naar december..leuk een andere vriendin van mij is ook in december uitgerekend
wij hebben dan nog geen beeb maar wel volop bezig nu et ivf poging 1 ik ben een nederlandse en mijn vriend komt van angola (afrika) dus ook hier komt een lekker moccakindje xxxcindy
@ all, leuke reacties @ claire, december, dat duurt niet meer zo lang! leuk hoor, weet je al wat het wordt? @ babyhope, ik hoop dat jullie ook snel een kindje mogen krijgen.. ik duim voor je!
Heeii allemaal, Ik ben Nederlands en mijn man is Turks, we wonen nu in Belgie , maar willen vertrekken naar Turkije! We hebben een zoontje van 1jaar en zijn druk bezig voor een Brusje!!! Hier is het af en toe wel eens moeilijk onderling vanwege de cultuur verschillen, ik probeer me zo goed mogenlijk aan tepassen ( Ik snap al een beetje de taal terwijl ik in 1jaar de franse taal onder de knie had en we zijn nu 2 jaar samen, ik kan al turks koken, mijn karakter is ook veel veranderd veel gastvrijer en sta open voor bijna alles, ik heb zlefs overwogen om moslim te worden, maar heb dat uiteindelijk niet gedaan, omdat ik katholiek op ben gevoed en het toch wel heel erg veel voor me betekend), maar af en toe vind mijn man het moeilijk om zich ook aan te passen aan mijn cultuur(bijv. na het eten staat hij meteen op ipv te wachte tot iedereen klaar is, kwa opvoed zitte we ook niet bepaald op 1 lijn, maar dat proberen we zo goed mogenlijk te combineren) Verder zijn wij voor de Imam getrouwd, maar nog niet voor de wet, dat willen we als alles goed gaat volgend jaar doen als we genoeg gespaard hebben. uhmm ja ik denk wel dat het dat was hihi. Groetjes Adorable
Mijn dochtertje van vier maanden en ik hebben een engelse daddy/boyfriend! Niet echt een schokkende combinatie van culturen maar ook hier de nodige cultuur verschillen hoor, ha ha!!
Hey ladies, Hier getrouwd met een spanjaard, 15 jaar samen en zwanger van ons aziatisch (indiaas/indo)- spaans kindje, zit nu in mijn 10e week!
Hoi, ik ben 4 jaar samen met mijn man, waarvan 3,5 jaar getrouwd, hij komt uit Marokko we zijn beiden wel moslim en dat neemt bepaalde hindernissen weg, maar aangezien ik gewoon Nederlandse ben en dus een andere cultuur is het met andere zaken geven en nemen en tot nu toe geen problemen.
Hai Kart- moeilijke naam zeg! Wat betekent het? Inderdaad heb me ook aangemeld bij de maart mama's! Ik vind deze site zoooo handig, heb me dus bij enkele groepjes aangemeld ook bij fraukes met een eerste beeb. Ook leuk om hier van alles te lezen. Onze verschillende culturen vormen geen probleem, we zijn al 15 jaar samen en denken over veel dingen hetzelfde, gelukkig! Ik ben 30 maart uitgerekend en jij? En is dit je eerste? Voor mij wel.
kartveli baia betekend georgische baby ja is heel leuk om op een forum je ervaringen en alles wat er bij komt kijken te bespreken.. onze culturen verschillen wel, maar als je al 8 jaar samen bent heb je samen je eigen nieuwe cultuur gevormt ik ben of 19 of 20 maart uitgerekend. vandaag ga ik weer naar de vk en dan weten we het! dit is ook mijn eerste, en ik vind het superspannend en praat er het liefst de hele dag over hihi weet je al wat voor naam je je kindje gaat geven, of tenminste waar jij vandaan komt of waar je man vandaan komt?