Hallo!! Deze had ik nog niet gezien.. maar ik ben ook een mama uit friesland Mag ik ook mee komen doen??
Ja je verzameld een hoop speelgoed als je kinderen hebt. En meestal pakken ze toch weer dezelfde dingen om mee te spelen. Jullie kids zijn dan dus ook nog eens bijna op dezelfde dag jarig?
whahahahahha.. ze maken het niet makkelijk die twee zusjes.. hahahaha.. Gefeliciteerd met de kleine Binky in ieder geval!! oh iemand nog positiekleding nodig? Ik heb nog een spijkerbroek, en nog een spijkerbroek 3/4 en nog een t-shirt van supermom "DO NOT TOUCH" en nog eentje met lange mouwen en nog twee buikbanden en en en .... ik word een beetje marktplaats-moe.
Ik heb geen zwangerschapskleding nodig maar er is vast wel iemand hier tussen al die zwangere vrouwen die interresse heeft... Welkom joyce,gezellig dat je ook mee komt kletsen!
dank jullie wel binky is mijn zoon haha en mars haar tante zegger.. ik kom straks weer even buurten hoor ik krijg zo nog visite tot straks en een fijne middag
ok ok jij wint Setteke Jij ook een fijne middag mamapatricia en bedankt voor de uitleg. Het was even wat verwarrend haha
Ik zal mezelf even voorstellen.. Ik ben dus Joyce1983 woon in leeuwarden ben 26 jaar (vanmorgen riep ik nog 25 hahahah ), woon samen met mijn vriend. Hebben samen een dochtertje van 9 maanden en 2 katten van een 2 en bijna 3. We zijn bezig met het kopen van een huisje dus het gaat hier druk worden! Verder ben ik sinds vorige week maandag (na een jaar) weer aan het werk voor 9 uurtjes in de schoonmaak. Ik ben al een tijdje actief hier op het forum maar dan onder de mama's van januari 2009! Verder zou ik het niet weten, ik denk vraag maar
Wat is het hier rustig.. Hier gaat het zoals elke dag, rustig wakker worden, flesje, tv kijken, box in en dan mama tijd! Email kijk enz. Heerlijk!!