Ik heb er dan maar 1 maar kom amper aan mezelf toe.. Het is een bezig bij'tje ik moet nu ook steeds achter d'r aan want nu ze kruipt (al een tijdje) en door heeft dat ze alle kanten op kan sjees ik het hele huis door als politieagentje!
Nou ik ga de pc afsluiten, ik heb 't nog een tikkeltje druk.. hahaha! Ik moet nog naar de bank, meisje tevreden stellen en haar bij oma brengen en zelf naar het werk.. En ik wil nog even een boodschapje doen als dat gaat lukken..
ik vind het wat dat aan gaat lekker om te werken even vrij van de kids geen scheidsrechtertje spelen want die twee maken soms een ruzie maar ja hoort er allemaal me dochter gaat bijna naar de basisschool en me zoontje naar de peuterspeelzaal dan heb ik lekker tijd voor me zelf .. ik zal verder in de tuin als de kids het toe laten hahaha
DAn houden ze je ook uit je slaap hoor lintje. Dan maak je je zorgen als ze nog niet thuis zijn of als ze midden in de nacht thuiskomen
Ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden om te moeten werken, haar weg te brengen leek me al helemaal niets! Nou is ze dan bij schoonouders en haar papa komt tegelijk met opa thuis dus wat dat betreft hoef ik me geen zorgen te maken, ik ga weg en hun komen kwartiertje later.. en ze krijgt eten enz. En ik moet zeggen, het bevalt me steeds beter.. Ik zal wel moeten want m'n liefje ziet me aankomen als ik zeg dat ik er mee stop
Is toch hartstikke fijn als je het zo kan regelen. Mijn schoonmoeder werkt nog fulltime en mijn ouders wonen in noord holland dus tja dan moest mijn kindje naar kinderopvang en dat wilde ik niet. Hij gaat nu wel over 2 weken naar de peuterspeelzaal. Ben benieuwd
ja en anders kan mijn moeder oppassen.. Maar ik wil ze er niet mee lastig vallen maar goed, ze willen het zelf! Ik wil mn meisje ook niet naar een kinderdagverblijf, wel naar de peuterspeelzaal.. ik kan niet wachten tot ze daar heen kan, het lijkt me zo leuk voor d'r..
hey tasch welke peuterspeelzaal gaat jouw zoontje @joyce ik moest er ook heel erg aan wennen hoor vooral met de tweede want die huilde heel veel en wou hem eigenlijk niet over geven aan iemand anders.. maar ja mijn moeder past op dus dat is altijd heel fijn en vertrouw.
tja ik weet ook niet waar die zit,alhoewel de naam me wel bekend voorkomt. Is die ook van timpaan. Toby gaat straks meteen ma en do ochtend. En hij is dan nog niet eens 2. Blijkbaar niet zoveel kindjes hier
Mamapatricia: Dat lijkt me helemaal moeilijk om je kindje dan weg te brengen.. Maar goed, ik weet dat ze in goede handen is En haar papa is er ook zo maar weer..
@tascha bij de kameleon is het ook niet s uper druk er zijn heel veel kindjes die nu naar de bredeschool gaan op de peuter want daar kunnen ze in een keer doorstromen.. @ joyce dat was indd wel moelijk maar indd mijn moeder is een schat en heel goed voor me kids dus dat voelde dan wel weer goed en ook hun papa komt snel thuis
ja ik werk van half 5 tot half 7 en een ochtend maar dan gaan ze naar school.. en 3 keer een middag dan slaapt kyano en mijn moeder zit hier dan met romy een spelletje te doen ofzo
Pff, toch best wel veel dus.. Ik werk van half 6 tot kwart over 7 en vrijdags tot half 8.. Don't ask me wy.. Kantoortjes poetsen.. nu kan ik rustig verder zoeken en hoeven we niet meer op een houtje te bijten Nou zal m'n meisje even broodje doen en aankleden.. Net wakker! En we hebben post van Disney, papa had haar lid gemaakt.. Moeten we bekijken natuurlijk
ja ik werk 18 uur en moet zeggen vind het wel lekker hoor als romy straks naar school gaat dan wil ik ook wat anders zoeken voor in de morgen en dan die avond eraf .. leuk ! zijn het die dinseyboeken?? die hebben wij ook alleen zelf niet lid geweest nog van me zusje scheelt weer hahah