@ renieta voor als je het nog niet mee gekregen had over tante mars had ik het dus dat is me zusje Je lichaam kan je indd voor de gek houden nog 4 dagen toch dan mag je testen ik hoop dat ze snel voor bij zijn
Wachten word beloond hoor . Hier zagen we het ook niet meer zitten, en ineens is dan een test over positief.. KADONGG huh ??? Ik heb net alles geregeld, Kraamzorg Verzekering Erkenning bla bla bla jeetje he wat een gezeik ... Ik ga weer Doei Doei
@mamapatricia: Ha owkee, dus je word tante leuk leuk Ja ik heb wel eens momenten gehad dat ik het niet meer zag zitten, vooral na de 3e miskraam in juli. In juni ben ik me opa verloren aan kanker en begin juli is me vriend zijn oma binnen 4 weken aan alvleesklierkanker overleden. Dus toen zag ik het ook allemaal echt niet meer zitten. Maar nu beetje bij beetje begin ik me beter te voelen en ben en voel ik me ook een stuk positiever!!!!
Ha ja super leuk zeg. Wat voor behandeling hebben jullie allemaal ondergaan? Jij bent toch wel weer het echte bewijs dat mensen met pco zeker zwanger kunnen zijn
In maart april Clomid 50 mg gehad zwanger vrijwel meteen weer mis. In april mei ook 50 mg niet zwanger. 25 mei een operatie gehad 48 cystes weggehaald van de eierstokken omdat de kans dan groter is dat de follikels door groeien, na een 'schone' ronde juni/julie bleek er een 'prille' zwangerschap te zitten, maar ook meteen weer los gelaten . En augustus/september Clomid 50 mg op dag 7 tot 12 ( ik vertrouwde het niet dus kreeg een extra echo eerst) op dag 14 FM geen activiteit (geen eens kleintjes) op dag 19 wederom fm en 1 super eggie van 20 mm. 21 augustus gesprongen en 3 september wisten we dat we zwanger waren..
Zow wauw zeg, ik slik steeds 150 mg clomid op dag 3 t/m 7 in me cyclus en slik ook metformine ernaast. Nou had ik op internet gelezen en gehoord van kennisje van me dat je maar 6x clomid mag slikken, en ik slik het al bijna 2 jaar...
Zou ik indd aankaarten, 6 rondes achter een maar zodra je een miskraam heb gehad dan begint het tellen weer opnieuw.
Ow dan beginnen ze bij mij steeds opnieuw, want november 2008 miskraam, en januari en juli 2009 miskraam.
Opvliegers? Nee ben vreselijk moe en heb een drukkend gevoel in de onderbuik, ook kloppen me darmen nie helemaal.
Oh ik werd helemaal gek van de opvliegers, stemmings wisselingen scheldtirades jaa heel gezellig whaha.. Ik had geen last van me darmen wel moe maar dan niet kunnen slapen.. Maar dat heb ik nu nog..
Dat niet kunnen slapen herken ik ook, had ik de vorige keren ook. Maar ben nu zo moe, nou heb ik het ook erg druk gehad afgelopen 2 weken, maar pfff.. Weet gewoon niet wat ik moet denken en ja ik moet nog een weekje wachten... maar ja.. wil gewoon klein beetje hoop/zekerheid.
Ow die wachtweken zijn zenuwslopend. Bij alles wat je voelt denk je zal het ??? Ik had toen ik echt zwanger was nergens last van, Ja een enormeeeeeeeeeeeee griep.
ik ben al twee keer tante maar dan van me schoonzusjes ook heel leuk uiteraard maar dit is toch anders me eigen zusje die een baby krijgt ik ben zooooooo trots hahaha... jeetje meid wat een verhaal kan je zien wat een rot sluipziekte het is , dat gaat je niet in koude kleren zitten ik hoop echt dat het snel raak is voor jullie weer iets positiefs in het leven oja mijn dokter zei tegen mij zonder bloed testen te doen dat mijn kans op pco heel groot is 90 procent kans ivm met mijn cycles alleen omdat ik geen kinderwens meer heb hoef ik het niet te laten testen omdat het alleen maar slecht stond op je medisch dossier ivm met het afsluiten van een levensverzekering of begrafenis verzekering er is mij verteld dat je grote kans heb op hart en vaat ziekten en diabeet de huisarts zei dat ik heel erg geluk had gehad maar ja ik bedoel ik weet het niet zeker want er word verder geen onderzoek naar gedaan
Dat herken ik.. In m'n broertje.. M'n schoonzusje had gezegt, van die van m'n zus wil ie niets weten maar die van Joyce dat is z'n afgodje Aaaaah, hoe lief!!