mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wij gaan ook een prik halen teminste de kids
    maar wij moeten indd ook een dikuur wachten voordat de volgende is maar ik heb gebeld en ze mogen wel tegelijk. dus dat scheelt weer want het is een heel eind op de fiets..

joyce ik las het al op hyves:p leuk leuk alles weer nieuw en naar je eigen zin vind ik altijd zo leuk hihi

en mv4 heb je al getest

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    He zus, ga je maandag mee?? of ga je werken?

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nee ik heb nog niet getest, ga ik ook niet doen nog... hihi
    pfff ben de hele dag wat bezig geweest dus kan het ff opzij zetten.
    ik heb aan de ene kant het gevoel dat ik moet uit gaan van het laatste bloedverlies... dan moet ik zondag ongi worden... ben ik dat niet dan test ik maandag denk ik.

heb nooit last gehad van kwaaltjes...en nu ook niet dus kan niet zeggen ja of nee..

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mamapatricia: dankje :D Echt heel spannend is het geweest.. maar ook dat heb je vast gevolgt :)
    Dus jij laat je kindjes ook enten? Wij hebben ook besloten te enten..

Mamavan4: Pfoe, dat jij zo lang kan wachten!!

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    mv4 je moet uitgaan van de eerste dag van je menstruatie teminste is mij vertelt maar vind het knap dat je zo lang kan wachten..

Joyce ik had indd het een en ander gevolgt en heb net je blog gelezen . wat krijgen jullie snel de sleutel zeg, lekker klussen

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja dat weet ik, maar ik werd dus 16 oktober ongesteld, en op 1 november weer wat bloedverlies, kon het nog zonder iets te gebruiken doen, moest ook wel want ik had niks bij me en was niet thuis, dit heefte en paar dagen geduurd maar echt veel was het niet, alleen bij het plassen meestal. dus ik weet niet of ik die als ongi mee moet rekenen is dat wel het geval dan moet ik zondag weer ongi worden... is het niet het geval dan ben ik nu 12 dagen overtijd.

en dat ik wachten kan is ook omdat ik misschien druk ben met van alles en dat ik geen test in huis heb.
    ben er vrijdagavond wel bij langs gelopen in de etos en kv.. maar welke zal ik nemen..denk ik dan... haha heb niks mee genomen... stiekum kijken...

7. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    naja als je 16 okt goed gebloed heb is dat je mestruatie het lijkt me stug dat je twee weken erna weer ongie bent maar ja als je tot zondag kan wachten moet je dat doen haha ik zou het echt niet kunnen
    ik zou gewoon die van kv doen 2 voor 5 euro ik lees erallemaal positiefe dingen over ,, en het is niet zo duur toen ik zwanger was kocht ik ze bij de etos die was het dichts bij maar van de jongste heb ik 3 keer getest met etos en alle drie negatief maar ik zal en moest het zeker weten want we gingen op vakantie dus nog maar een alleen dan van kruidvat alleen de duurdere en die was positief .. ik wist zeker dat het zo was hahahah..
    maar spannend dus ... zegt je man niet van waarom doe je niet een testje ..

8. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nee haha die zegt ook dan wachten we toch gewoon,

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom alle nieuwe friese mama's ;)
    Heb even geen tijd gehad om hier te zijn sorry! Zal proberen het nu weer bij te houden want dat vindt ik wel gezellig. Zal eens kijken wanneer ik even kan terug lezen :)

10. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hallo,

Hier weer een friese moeder.
    Ik ben 30 jaar en woon in Leeuwarden. Moeder van twee mooie kinderen: David van 2+2mnd en Thirsa van 5mnd. Sinds deze zomer ben ik volledig huismoeder.

Ik zal hier af en toe even om het hoekje komen kijken.

Groeten
    Friezin

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    leuk dat je er bent.... en veel kletsplezier

nou hier gister 1 keer bij het plassen wat roze...niet echt bloed maar nou laat ik zeggen gewoon wat bloed in urine. dus verkleurd... later weer niet en vanmorgen weer wel. en verder verlies is helemaal niets.. zal wel een ongi worden denk ik..
    maar of ik dan uit moet gaan van 16 oktober of 1 november ( toen had ik ook paar dagen beetje bloedverlies)

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    rustig hier

heeft het doorgezet mv4

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja indd rustig hier, ik ben het hele weekend zowat weg geweest dus niet achter de pc.

en ja het heeft door gezet, dus eigenlijk 4 weken na mijn andere...

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Druk weekend gehad.. en eigenlijk nu nog.. Ik zou zoveel moeten doen.. Blegh! zometeen meisje uit bed, douche en heerlijk wandelen saampjes.. Zonnetje is er bij en het ziet er buiten verder geod uit..

We zijn druk met sinterklaas ik mag zelf woensdag en zaterdag zwartepieten :) en dan is het ook alweer voorbij!
    Met het huis gaat het goed.. Bijna kaal op 2 muurtjes na dat geloopt moeten worden en een muurtje dat opgebouwd moet worden.. Maar ach, van de week keuken bestelen en de rest uitzoeken.. We zien t wel..

Ik ga d'r nu weer vandoor.. Doeg

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    oo jammer mv4 hoop voor je dat het deze ronde raak is

joyce veel plezier vandaag en heel veel klusplezier

oooooo ik ga zo met me zusje mee voor een echo ben zo zenuwachtig hahahah we horen vandaag als het goed is wat het word dat het gezond is hebben ze met de vorige echo gezien..en dat was uiteraard het belangrijkste maar ja ze mocht als ze niet zouden zien wat het werd een volgende keer gratis terug komen ooooo wat spannend..

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    En toen zag ze een klein MEISJE die aan karate deed hihi.

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wat leuk zeg...
    gefeliciteerd...

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Leuk zeg,gefeliciteerd!!

Wij hebben ook een druk weekend gehad. Sint inkopen gedaan en taart gehaald voor de verjaardag van zondag. Lukas is toen 3 jaar geworden. Gaat zo snel allemaal pff waar blijft de tijd toch soms.

Jurre zijn 2e tandje is in aantocht :D het andere tandje komt nu steeds meer naar boven en wat krijgt hij dan een eigenwijs koppie ;)

Het is heerlijk weer vandaag! Beter dan die regen van de laatste dagen.

Iedereen nog een fijne dag vandaag!

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey mama van Lukas, zie dat je uit Irnsum komt, leuk!!
    heb ik ook gewoond, woon je daar al lang??

20. tascha75

tascha75 Actief lid

2 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Gefeliciteerd tante mars! en ook je zus natuurlijk want die zal ook wel supertrots zijn!

En hoe gaat het met alle dames hier? Alles goed met iedereen? Ik dacht ik kom ook maar weer eens aanwaaien.
    Het is zo'n drukte deze dagen en Toby zit inmiddels ook alweer een paar weken op de peuterschool. Met alles erbij is hij toch wel wat van slag dus heb mijn handen vol aan alles :)
    Zaterdag sinterklaas vieren,dan is al die gekkigheid ook weer achter de rug..

Deel Deze Pagina