Goedemorgen wij hebben het makkelijk deze kerst. Eerste kerstdag gaan we naar mijn zus om te eten en tweede kerstdag gaan we uit eten. Dus wat we allemaal gaan eten is nog een verrassing. Moet nu alleen nog even zorgen voor een lekker kerstontbijt voor ons drietjes. Fijne dag iedereen
@Joyce: dat klinkt allemaal wel heel goed en lekker. Wat een luxe, je hoeft het niet zelf klaar te maken, maar mag het wel uitkiezen! @Tascha: ook dat is wel lekker luxe. En een kerstontbijt verzinnen en klaarmaken is ook best leuk om te doen. Krijg gelijk hele visioenen van versgeperste sapjes, warme croissantjes ed... Ik merk dat nu ik weinig te doen heb, ik ineens wel heel veel aan eten moet denken. Niet goed hoor! Ik begraaf me zo wel ergens met mijn boek ter afleiding!
Ja dat wachten duurt lang hè op het eind. Maar probeer er nog maar even van te genieten. Nu is het echt nog even jullie tweetjes,maar straks wil iedereen ook van jullie kleintje genieten. Nog eventjes geduld. Eén ding is zeker....je geduld word nu snel beloond!
heey anneke. ik weet hoe frustrerend het op het laatst is. ik liep 8 dagen over tijd. en ik baalde zo, want ik dacht echt dat ze 2 weken eerder zou komen. (ik ben zelf ook 2 weken te vroeg geboren en mn broertje en zusje ook) maar mevrouwtje vond het veel te lekker en goed daarbinnen. de dag dat ik ingeleid zou worden is ze spontaan geboren haha. maar geniet er nog maar ff van. want straks is het echt heel "kaal en leeg" in je buik. je voelt geen schopjes en draaien meer. @tascha ikzal vanmiddag weer ff een mailtje maken ok?? liefs
Ik liep ook over tijd.. 10 dagen.. Ik ben er nooit van uit gegaan dat ze 6 januari geboren zou worden.. Dan duurde het veel te lang als ik over tijd zou gaan.. Had ik mezelf al voorgenomen.. Dus we zouden wel zien waar het schip strand.. eventueel had ze eerder geboren kunnen zijn, maar het is gegaan zoals het is gegaan!
Ik wilde voor de eerste verjaardag van mijn meisje een taart laten maken met Hello kitty of bumba.. Ja ja, ik heb grootse plannen.. En nu vond ik een site Glamourcake maar nu vraag ik me af, heeft iemand anders nog een tip voor me? wil ook niet bij de eerste de beste.. maar het moet wel een speciaal taartje worden natuurlijk
Dank jullie voor je bemoedigende woorden allemaal, ik merk wel dat er veel vrouwen zijn die mijn frustratie herkennen! Ik kom inderdaad erg weinig buiten nu, behalve bij het uitlaten van de hond en de dagelijkse boodschappen. Hopelijk komt ze snel! @lovelyengeltje: ik was zelf inderdaad ook drie en een halve week te vroeg geboren, dus vandaar dat ik ook dacht dat ze eerder zou komen. Zo zie je maar weer, daar hoeft helemaal geen verband tussen te zijn. En Joyce: wat superleuk zo'n glamourcake, ik ben niet zo'n keukenprinses. Hier blijft het voornamelijk bij cake of taart uit een pakje waar alleen water of hooguit wat boter en eieren bij hoeft.
ja snap je frustratie echt heel geod ja. maar ja als je zelf "te vroeg" bent geboren zegt dat dus niks over je eigen kindje (jammer genoeg hihi) maar geniet nog maar ff van je zwangere buik. straks heb je je handen vol. en wees ontzettend trots op jezelf
@ lovelyengeltje Ik heb je net gemist zie ik,maar we mailen idd wel even. Komt goed. Ben wel benieuwd hoe het gaat. @ anneke......ik ben blij dat je wat aan onze woorden hebt. Ik zelf liep 2 weken over terwijl ik ook een week te vroeg was geboren. Iedereen riep ook dat ons kindje zeker vroeger zou komen ivm de grote van mijn buik. Niets was minder waar en op het eind kun je gewoon niet zoveel meer en is het echt wachten. Je geduld word dan aardig op de proef gesteld. En ik werd ook gek van de mensen die steeds opbelde of ik al wat voelde. Lief bedoelt waarschijnlijk maar vreselijk irritant. Nou meid heel veel sterkte met het wachten. Maar achteraf zul je zien dat die 9 maanden uiteindelijk zijn omgevlogen. Weten jullie al wat het word trouwens? @ Joyce Ik weet niet of je een kant en klare taart wilt kopen of er zelf ééntje wil versieren. Er zijn namelijk ook sites waar je allerlei taartdecoraties kunt kopen. Zelfs hele eetbare plaatjes voor op je taart. Ziet er heel leuk uit en een stuk goedkoper dan een taart laten maken. Ik had zelf helaas geen tijd voor de verjaardag voor toby toen ik dit op internet zag maar ik hou het zeker in gedachten voor volgend jaar.
Jazeker dat weten we al, het wordt een meisje! Ik hoop niet dat ik nog twee weken moet wachten hoor...
oh wat leuk....een meisje. En die zijn meestal toch sneller dan jongens dus dat moet goed komen. Hoop in ieder geval niet dat je nog lang moet wachten. Zal voor je duimen @ hope4something Hier dooit het ook flink,wat helaas ervoor heeft gezorgd dat we weer lekkage hebben Ik heb dus nu wel behoorlijk genoeg van die sneeuw. Net boodschappen gedaan en dat was ook best een hele opgaaf met de wagen door die pap heen
Sowieso met die dooi gaat de lol al snel van de sneeuw af. Dan wordt het zo'n vieze bende! Hier nog steeds geen nieuws hoor. Ik hoop zo dat ik die kleine meid snel in mijn armen kan houden, maar ik moet het eerst nog zien. Misschien ben ik wel gewoon schijnzwanger... of beval ik straks van een complete puber!
haha Komt wel goed hoor. Het kan zo ineens beginnen hoor en dan hou je voor je het weet je kleintje in je armen.
Ik hoop het zo, ik kijk er echt naar uit. In ieder geval vandaag weer even naar de verloskundige voor een controle. Ik zal eens vragen of ze me ook willen strippen ofzo. Het heeft gewoon lang genoeg geduurd en ze is zooooo welkom!
Dat gevoel kan ik me nog zo goed voorstellen. Succes straks bij de verloskundige. Ik hoop dat ze je idd even kan strippen
Ik wens iedereen alvast een hele warme en liefde vol kerst toe. En dat lekker mogen genieten van de kids