mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

en lekker genieten van de familie natuurlijk ;)

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    De verloskundige was erg tevreden, over de groei over mijn bloeddruk, over dat ze ver was ingedaald. Mocht het kindje er maandag nog niet zijn, dan gaan ze dan proberen me te strippen. We wachten dus nog even af, maar dit geeft wel weer een heel goed gevoel!

3. tascha75

tascha75 Actief lid

2 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @ anneke Dat zijn goede berichten. Fijn te horen dat alles goed was en als je meisje al goed is ingedaald komt het nu vast snel. Ik ben benieuwd hoor wanneer we het goede bericht krijgen. Als we even niks meer van je horen weten we in ieder geval hoe laat het is ;)

Voor iedereen ook hele fijne feestdagen en een super nieuwjaar toegewenst !!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meiden,

Bekijk bijlage 38833

Ronnie,Rianne
    Lukas en Jurre

Anneke ik hoop dat die kleine meid zich snel meld hoor,wachten is vervelend dan idd! Bij mij kwamen de boys beide keren eerder.

5. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    @Annke Ik denk dat het een kerstkindje wordt:)
    Voor iedereen.

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @anneke.

ik zou ook op de maandag worden gestript.
    maar zondag nacht om half 12 kwamen bij mij de eerste weeen.
    en maandag ochtend half 8 lag ik in het ziekenhuis en 16:34 had ik mijn mooie meisje in mn armen.

dus misschien heb jij jullie meisje dan ook wel in je armen

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Laten we het hopen inderdaad! Voor de kerst zal wel niets meer worden vrees ik.

Dus wens ik jullie allemaal ook alvast hele prettige feestdagen en ik zal jullie op de hoogte houden van nieuws!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke: Die ga ik zelf ook niet maken hoor ;) Die laat ik gewoon maken! Hahaha.. Niet te moeilijk..
    Helaas heb je dat niet voor het zeggen he! Ik hoop ook dat het snel komt, maar met de kerst lijkt me niet leuk of wel?
    Welke verloskundige praktijk heb je?

Tascha: oooh, dat wist ik niet, zou je me de site's door willen sturen?

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En natuurlijk iedereen hele fijne kerstdagen!!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Joyce: een vriendin van mij heeft die workshop daar gedaan, die maakt nu zelf van die taarten. Echt mooi man! Dus het kan wel...

Op zich zou ik het niet zo erg vinden een kerstkindje. Is ook wel heel bijzonder. Maar ja, helaas heb ik het niet zelf voor het zeggen. Dan kwam ze vanavond, op kerstavond. Dat vind ik wel heel erg leuk, zo vlak voor de kerstdagen!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja ik vind zo'n workshop ook wel leuk.. Maar laat het dan toch liever maken hoor ;) misschien ooit een idee om zelf te gaan doen :D

Ik zou niet graag een kerst kindje willen.. Altijd die drukte in het huis, t is al druk genoeg.. en voor de kerst of vlak na de kerst lijkt me ook niet leuk.. Maar goed, zo is er altidj wel een datum waarom je wel of niet zou willen..

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Er zijn in deze regio heel veel data die al bezet zijn. En kerst vind ik dan in ieder geval nog een hele speciale! Maar het gaat mij er nu meer om dat ik vind dat ze gewoon geboren moet worden. Niet langer dat getreuzel, maar gewoon laten zien dat je er bent. Dat is toch niet te veel gevraagd?

Nou ja, blijkbaar wel. Ik ga nu proberen een beetje fris en fruitig te worden, na wat ongeveer de vervelendste nacht van mijn zwangerschap was tot nu toe (last van harde buiken, buikpijn, kon mijn draai niet vinden, veel te warm, wakker geworden met koppijn). Meiden: prettige feestdagen!

13. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

he anneke

nog niet bevallen meid?
    ik heb het echt wel met je te doen.
    mijn laatste dagen pfffff ik was het zat.Ik kon niks meer aan.en die buik zat zoooo in de weg.
    en wilde nou wel ons kindje in de arme hebben.

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey Bibi,

Nog steeds niets inderdaad... en hoe doe je dat, niet focussen op wanneer je kindje komt? Ze is zo ontzettend welkom! Ik hoop dat maandag het strippen aan gaat slaan. Ik geloof eigenlijk niet meer dat ze voor die tijd uit zichzelf komt!

15. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hai,

Ik kom ook ff aanwaaien. Is al weer een tijdje geleden. Iedereen een leuke kerst gehad. Hier was het wat minder. Mn oma is afgelopen zondag overleden en hadden op de 24e de crematie. Dus een beetje een schaduw over kerst gehad.

@ Anneke: ik hoop voor je dat het strippen gaan werken.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey Choco, Gecondoleerd met het overlijden van je oma. Wat vervelend om dat net nu mee te moeten maken!

@all: hier lijkt nu wat meer activiteit te zijn ingezet. Ik belde zelfs al met de verloskundige, maar daar was het nog wat te vroeg voor ;) Maar ik hoop wel dat het nu echt los komt!!!

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Oeh...spannend Anneke. Ik hoop voor je dat je snel je kindje in je armen kunt houden!!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Spannend Anneke! Ben benieuwd of het door gaat zetten :D hoop het wel voor je!!

19. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ooeeeh anneke spannend.

zou het toch zo komen zoals bij mij.

maandag worden gestript en zondag al weeen krijgen zodat de kleine uit zichzelf maandag word geboren.

laat je ons niet te lang in spanning zitten??

ik heb zo'n vermoeden dat je al aan het bevallen bent

succes je kan het

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke: Oh lekker maar niet heus.. Hoe is het nu met je? Je bent het echt zat he? Ik ben nooit van 6 januari uitgegaan en gelukkig maar, ze kwam ook pas de 15e ;)
    Spannend hoe je ons hebt achter gelaten.. Ik hoop dat je je kindje al in je armen hebt, en je ons gauw een foto laat zien!!

Choco: Gecondoleerd met je oma! KNUFF!!

Deel Deze Pagina