Hey dames, Ik ga nog kijken hoe ik een foto ga uploaden, maar ze is er inderdaad! Onze dochter heet Ronja Hinke en is vanmorgen om 7.40 uur geboren in het ziekenhuis in Leeuwarden.
Hey Anneke Wat super zeg. Precies op de verjaardag van mijn vriend,wel toevallig Van harte gefeliciteerd en heel erg veel geluk met jullie wondertje. Geniet ervan! Hoop dat alles goed is gegaan en een hele fijne kraamtijd toegewenst! Liefs Natascha
@anneke gefeliciteerd met jullie dochter Ronja. we wachten met smart op een foto geniet nog maar lekker van je kraamtijd. laat je maar lekker in de watten leggen
Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een poppie hihi! Krijg er helemaal kriebels van Hoe zwaar en hoe lang was ze? Maar lekker genieten nu meid dat hebben jullie verdiend!
Dank jullie allemaal voor je felicitaties! We vinden haar zelf ook zo ontzettend mooi! Alleen hoort dat natuurlijk altijd als het je eigen kind is. Ze is ook zo lief, huilt om te eten, maar slaapt ook heel lief en kruipt heerlijk tegen je aan om te slapen! Ze was 3600 gram en 51 cm. Dus een hele keurige baby qua grootte en gewicht. Best grappig, want ik heb een paar maanden geleden nog een paar extra groeiecho's gehad omdat ze dachten dat ze zo klein zou zijn. Ze is daarna nog flink gegroeid! Met mij ook alles goed trouwens, hechtingen doen wel zeer en ben wel moe, maar dat is logisch. Ik herstel wel heel prima en ik ben gewoon heel blij met de kleine!
En dan heb je die pijn er wel voor over.. tenminste zo heb ik het ervaren Ik ben blij voor je dat ze er eindelijk is en dat jullie nu eindelijk kunnen genieten!