Geweldig die sneeuw AHUM. Mamav4, zonder indicatie kom je gewoon bij de VK praktijk... Hele leuke dames (nou ja Janke en Seike dan).. Maar ze maken geen echo's. Ik ken ook het hele gyn team van de Sionsberg, anders was ik niet zwanger geweest . k heb nog 18 ballen ofzo van de c1000 weet niet eens of het compleet is haha..
Anneke: Ja t is wat he Die kleintjes! Ja ik weet het, inpakken is echt niet mijn ding.. Hoop dat het snel klaar is, en dan verhuizen we de boel en zien we later wel weer Goed inpakken is dat geen optie? Of sjaal er om heen, zodat je toch even lekker buiten kan zijn?
meiden bedankt... ik heb vanavond een afspraak staan bij janke (geloof ik...) en woensdag mag ik voor een echo omdat ik vorige week wat bloed verloor, wel minimaal hoor maar wil toch even zeker weten of alles goed zit.
Zal ik wat leuks vertellen Jurre doet mee met baby van de maand,met een super leuke foto. Maar ik denk dat het toch niks zal worden er doen altijd zoveel kindjes mee aan zulke dingen maar ja wie niet waagt wie niet wint he 8) We zullen zien wat eruit gaat komen
Hoi dames, Wou jullie ff laten weten dat ik op 2 januari ben bevalllen van onze dochter Gabriëlle. Helaas moesten we gelijk door naar het umcg ivm een aangeboren buikwandbreuk. Ze is afgelopen dinsdag geopereerd en sinds gisteren zijn we thuis. Nu begint mn kraamtijd echt.
Hey Choco van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat jullie nu weer thuis zijn en lekker kunt genieten van jullie dochtertje. Veel geluk! Groetjes
ooww wat leuk..eindelijk een Fryslan hoekje waar ook nog gereageerd word.. Ik kom er ook uit/weg/vandaan haha.. Woon vlak bij Dokkum en Zwaagwesteinde (wegens prive omstandigdheden en mensen die er niks mee nodig hebben zeg ik niet precies waar ) Wie woont daar nog meer bij in de buurt? Groetjess
Ik Zag dat ik vlakbij je woon, en zal niet zeggen waar dat precies is, maar in dezelfde straat. Zag vanmiddag in je onderschrift een naam waarvan ik de reclame elke dag voorbij rijdt
Haha grappig..ja mijn onderschrift is net weg gehaald mag geen reklame natuurlijk haha.. Maar ken je mij ook of dat dan weer niet..of ken ik jou? Hihi grappig dat iemand weet wie ik ben maar ik niet weet wie de andere is haha
Haha ja vond het zo toevallig. Nee ik ken je niet, maar ik denk dat jij mijn zus wel kent. Wil je wel pben wie ik ben, maar ik ben hier anoniem, dus als je het niet verteld
haha ik porbeer ook een beetje annoniem te blijven aangezien mijn zwangerschap nog erg pril is Maar kom maar op met je PB ben erg benieuwd haha
Choco; Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan . Mamavan4, Op maandag. Shocking VK praktijk dicht en niet te bereiken op maandag STOM!! Ja opt spoed nummer .
ja ik moest op maandag heen, dat is nieuw... maar ben er geweest. en ik moet morgen naar de gyn ivm dat mijn bloeddruk nu al te hoog was...
Oh oke Ik heb vanmorgen Sijke op bezoek gehad , die me direct naar de gyn stuurde voor een echo van de placenta. Heb vanmorgen een enorme klapper gemaakt en heb zo'n ontzettende buikpijn.. Moeten morgen weer om te kijken of er dan geen bloedingen zijn *waren er vandaag ook niet * bij in om de placenta maar kan zijn dat we te vroeg waren om het te zien, maar meissie maakt het goed...
Hallo! Leuk een Friesland-topic! Ik kom uit Leeuwarden en ik heb twee kindjes. Aaron van bijna 2 en Iris van 3 maanden. Mag ik met hier ook aansluiten? Lijkt me erg gezellig! Choco, gefeliciteerd met je dochtertje! Fijn dat jullie nu thuis zijn!
Choco: Gefeliciteerd met je dochter Gabriëlle! Mooie naam.. Jeetje, hoe gaat het nu dan met jullie? TanteMars: Dat is schrikken! Jeetje mina, hoe gaat het nu met je buik dan? Gelukkig gaat alles goed met de kleine prinses, da's toch wel belangrijk.. Thirza: Welkom! Gezellig, hoe meer zielen.. hoe meer..
Ons nieuwehuis: Gaat lekker nu de verwarming het doet! De keuken is klaar zodat de keuken geplaatst kan worden, de woonkamer is zo ver klaar dus de gaten in het gips kunnen dicht en dan gaan ze verder boven. Gelukkig hoeft daar niet veel te gebeuren, wat nieuwe gipsplaten en een luik voor zolder en de zolder moeten dan platen op! Gaat dus helemaal goed.. Ahum, geen badkamer meer en die zit er de eerste tijd met alle vorst ook nog niet aan te komen.. Meisje: Die verwonderd me elke keer weer. Net voor de maand voorbij gaat kan ze weer wat nieuws ofzo. Nu wordt ze vrijdag 1 en kan nu van de bank af via haar buik, zegt de hele dag bebe (baby) & koek. Nieuwe woordtjes.. Lache joh! Mijzelf: Beetje stressen, verjaardag komt er aan. Gelukkig zijn de versieringen al binnen en gaat dat allemaal verder wel goed komen maar toch. Dan nog het huis inpakken, ik heb 3 dozen keuken is zo goed als leeg en de woonkamer wordt ook kaal.. gezellig is het hier niet meer maar ja! In de loop van volgende week verhuizen we naar schoonouders en dan is het de bedoeling onze spulletjes hier ook weg te halen.. Hoe is het met jullie?