@ Joyce: hier verloopt alles prima. Ze doet het prima en de wond geneest heel goed. Met mn man en mij en onze oudste verloopt het ook allemaal soepel. Ik voel me nu echt compleet met mn gezinnetje.
vanmorgen eerst een echo gehd waar niks uit kwam helaas vanmiddag bij de gyn geweest, kreeg ik weer een inwendige echo, daar was ik al van op de hoogte, nu had ik gelukkig mijn blaas goed geleegd en het heeft geholpen want er wat een vruchtzakje te zien en er zat wat in, hij keek verder en hij zag zelfs een hartaktie... ik kon dat zelf niet zien omdat ik daarvoor te ver van het scherm af lag... maar het zat nu wel goed zei ie... ik moet volgende week terug komen, dan meten ze ook mijn bloeddruk en als die te hoog is krijg ik medicatie.. en ik krijg dan weer een echo... het bloed wat ik soms heb kan nog van innseteling zijn... ben er echt opgelucht weg gegaan... wij hebben het dus gister aan de familie verteld...dat scheelt wel dan kan je je hart luchten...
Choco: Mooi man! Mamavan4: Jeetje da's ook schrikken eerst als je een echo hebt waar niets uit komt! Ik was daar ook zo bang voor met Sidney, dat als we een echo kregen dat je niets kon zien of geen hartje hoorde.. Maar gelukkig was dat wel zo, ik was op van vreugde wat een gevoel! Fijn dat het toch nog goed was! Hoop dat het bloed snel stopt!
Hier nog een aanstaande mamma uit zuidwest friesland! Voor mij is het allemaal nog nieuw en erg pril maar kijk er erg naar uit! Hopen dat het goed mag gaan!
@Joyce: lekker dat het opschiet met jullie huis! @choco: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en goed dat het nu goed gaat! @mamavan4: lekker dat je het goede nieuws hebt kunnen delen! Ik kon toen ik net zwanger was mijn mond echt amper dicht houden! @all: hier gaat het lekker! Ronja doet het hartstikke goed, ik zal zo even een foto van ons samen erop zetten. We zijn vandaag lekker naar de markt geweest. Erg leuk om met de kinderwagen daar rond te wandelen. En een aandacht dat je krijgt van alle mensen die even snel in je wagen kijken! Jammer genoeg denkt wel iedereen dat ze een jongetje is door haar groene jasje en mutsje. Hopelijk is ze snel aan maatje 56 toe. In die maat heeft ze een roze jasje!
hallo, weet niet of ik me hier nou al eens had gemeld, dacht het niet...maar hier ook een mama uit friesland! meer uit de noord-oost hoek (op naar de groningse grens) Ben mama van een dochter van 1 jaar en 2 maanden, en zijn nu druk aan de klus voor beebje nr 2.
haha ik ken het..gebeurde bij mij ook..nou had wel roze met paars aan maar ze vroegen het echt nog!!! kan je beter niks zeggen want werd gewoon wat boos haha
Hier gister de eerste verjaardag van ons meisje gevierd. 1 jaar alweer wat is het jaar voobij gevlogen! En wat kan ze al veel.. We hebben een goed geslaagde dag gehad, taart was lekker en veel kado's en geloof zelfs dat meisje het naar d'r zin heeft gehad. Ze heeft geen taart gehad maar een zelf gemaakt cake'je en helaas geen foto's gemaakt!
Joyce: van harte met de 1e verjaardag van jullie dochtertje!! Gaat snel hé. Bij Denise hebben ze het ook wel eens gezegt: wat is hij mooi... bij het CB dachten ze dat ze langs zouden komen bij dennis, ipv Denise. En van de creche kregen we een kaartje toen Denise was geboren met de tekst: hoera een jongen! najaaaaa Zal zo even richting DA, Denise is zo ontzettend verkouden. Hoest de hele tijd en ook het eten wil niet zo lekker. Volgens mij heeft ze pijn in haar keel en zitten er slijmen dwars. Gisteren heeft ze alles erweer uit gegooit omdat ze van het hoesten zo moest kokhalzen. Ze zat eronder van top tot teen. Zelfs in haar oren was braaksel te vinden. Echt heel zielig.