Is erg vervelend. Je moet ook altijd wat bij je hebben, want je weet maar nooit... Hier ontzettende krampen.. Word er nu wel een beetje gek van hoor... En zoveel bloed ik niet. Gewoon wat oud bloed ofzo. Niet leuk. Maar ja ik mag niet zeuren als ik jou zo hoor Als ik er vanuit ga dat ik dit als ongesteldheid mag rekenen ben ik rond 1 maart het meest vruchtbaarst. Hihi spannend....
succes MamaNienke en Mama rianne, hoop dat het zo blijft niks aan als je steeds bloed verlies hebt...
Ja inderdaad rustig, ik krijg mail wanneer er weer een berichtje komt, maar schiet niet echt op hè... Waar shoppen jullie voor babykleertjes en dingetjes?
Nee idd tis erg rustig hier!! Prenatal,Hema,Henk ten hoor,hans textiel,H&M, V&D,C&A,Zeeman heeft soms ook wel leuk spul
waar kom je dan ongeveer ujit friesland butterfly hier ook een friesje. (had zonet ook al op je gereageerd bij scrappen)
Ik kom uit Oosterwolde ( halfuurtje van Drachten ). Weet niet of je het kent. Ja, zag het bij je naam staan inderdaad. Mamarianne kende ik al.... van het forum. Was even aan het neuzen hier. Ben pas sinds kort echt wat actiever op het forum, al ben ik hier al een tijdje aangemeld trouwens.
hoi! wat leuk zeg zo'n topic! mn man en ik wonen ook in friesland (kollum) we hopen heeeel snel zwanger te worden!!! Liefs Ella