oke??? waar willen jullie heen dan, ik vind er trouwens ook niks aan hoor ik zou ook niet terug willen
ik zou het liefst naar groningen willen (stad) mn man ook wel , maar ja in het noorden qua werk schiet het niet echt op... (ik heb wel een baan hoor , maar zou wel wat anders willen) dus we zitten te twijfelen en al heeeeeeeeeel lang na te denken om richting het zuiden te gaan! alleen hierzo hebben we wel veel vrienden en familie etc.... maar ik zou wel graag in een stad willen wonen
haha ja dat heb ik ook wel eens gehoord! ach we zien wel waar we uitkomen! ligt ook een beetje aan de baan die mn man vind..
ja misschien wel maar je hoort zoveel rare dingen... ik weet het kan in een dorp ook wel maar toch...
ja precies , vind een dorp soms veel enger! altijd zo stil en bijna niemand op straat.. in de stad heb ik altijd een veiliger gevoel. veel meer licht etc.
hier nog een friesin!! ik woon tussen stiens en holwerd (oftewel tussen leeuwarden en dokkum)....ben 24 jaar en trots mama van 2 stoere jongens en 1 lief meisje! Wat leuk dat er hier zoveel friesen zijn. Had ik niet verwacht haha!
Dat dacht ik ook, alleen is het wel stilletjes hier of ligt dat aan mij Vanavond late dienst en dan lekker 2 daagjes vrij. Heerlijk. Heb het weekend gewerkt en vanavond dan, dus dan ben je doordeweeks nog eens vrij he.
Ja klopt, best rustig. Nu nog hopen dat het mooi weer word, kan ik mooi de was buiten hangen en de ramen buitenom eens doen.
ik heb me handen vol aan de zieke kids sorry, als ze weer beter zijn zal ik wat meer gaan reageren, als het hier tenminste weer wat drukker word. Zou wel leuk zijn!