Nou m'n mannetje had dus mooi geen zin om te slapen. Ik ben nog even een heel stuk met m gaan wandelen en toen viel hij in de kinderwagen in slaap. Maar helaas....eenmaal thuis werd hij weer wakker en wilde met geen mogelijkheid meer in bed. Gelukkig is hij nu wel gewoon lekker aan het spelen en absoluut niet vervelend. Hopelijk blijft dat zo. Het was gelukkig nog droog om lekker te wandelen. Het is de hele dag al zo saai en grijs.
Hier wilden ze ook niet zo best slapen. Nu is de jongste nog stil en ga ik de oudste zo uit bed halen. Heb zelf even op de bank gelegen, ik had erg last van mijn bekken.
Er komt toch geen storm hé? Als alle kindjes onrustig zijn is dat meestal geen goed teken Wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. Sterkte!
Geen idee.... Feit is wel dat Tymen vanmorgen al twee keer voor straf op de mat moest.... Terwijl dat normaal hooguit 1 keer per week voorkomt...
Ja je hebt van die dagen dan zijn ze echt vervelend. Misschien ook omdat het van dat saaie weer is. Daar word je toch zelf ook niet echt vrolijk van. En er komt geloof ik wel veel regen aan als je de voorspellingen mag geloven. Kinderen voelen misschien toch meer aan dan wij denken
Oh das wel lief en gezellig Ben jij trouwens een thuismama of werk je nog? Ik ben een thuismama en volgend maand gaat Toby voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ben benieuwd hoe dat gaat. Niet alleen voor hem maar ook voor mij Hoe vond jou kindje dat de eerste keren?
Lang verhaal, dus ga maar even zitten! Ik ben gedwongen thuisblijfmama. Ik werkte namelijk wel als verzorgende, maar ik heb door de zwangerschap en bevalling van mijn jongste ernstige BI opgelopen. Ik kon mijn werk niet meer doen, dus heb ik besloten te gaan leren. Ik studeer nou voor doktersassistente. Dat is tot januari 1 dag in week school en daarna nog tenminste 16 uren stage. Dan wordt het wat drukker, maar tot die tijd ben ik 6 dagen in de week thuis. Mijn zoontje ging vanaf een half jaar naar de oppas en mijn dochter vanaf 4 maanden. Voor beiden was het wel heel erg wennen, veel ellende eerst. Huilen, niet willen slapen enz. Maar gelukkig heb ik de allerliefste oppas van de hele wereld en die heeft doorgezet. Nu zijn ze blijer om haar te zien dan mij aan het einde van de dag!
Jeetje dat is geen leuk verhaal. Maar wel ontzettend goed zeg dat je de schoolbanken weer ingedoken bent en je niet op je kop laat zitten! Goed hoor Kijk ik heb er voor gekozen om thuismama te worden omdat mijn vriend nogal wisselende diensten heeft en ook in de weekenden moet werken. Zelf werkte ik 8 dagen achter elkaar,soms nog wel meer als het zo uitkwam en altijd op oproep dus ja waar breng je je kind dan naartoe. Als Toby groter is ga ik gewoon weer aan het werk. Maar als je gedwongen thuis moet zitten,dat lijkt me heel moeilijk
Weet je, het had twee kanten. Aan de ene kant heerlijk dat ik Silke nooit heb hoeven wegbrengen en alles zelf mee heb mogen maken. Maar frustrerend is het wel hoor, als je lichaam je zo in de steek laat.
Ja dat kan ik me voorstellen maar idd wel fijn dat je van silke alles hebt kunnen meemaken. Erg knap dat je weer aan het studeren bent en het lijkt me ook wel leuk om weer wat anders te gaan doen Nou ik ga even eten maken Jij ook alvast eet smakelijk en misschien tot straks Groetjes
Wat jammer dat de site gisteren zoveel onbereikbaar was. Had gisteravond nog even gezellig willen kletsen maar de site was pas weer bereikbaar op het moment dat ik naar bed ging. ' Nou ja een nieuwe dag en de site doet het weer. Hopelijk blijft dat zo
goedemorgen meiden. ik kom ook uit friesland, uit dr8888888. hihi ben een bewuste thuisblijf mama van nu 24 jaar. in 2005 getrouwd met de liefde van mijn leven. heb een dochter van 3 en een zoontje van 8 maanden. woon al mijn hele leventje in dr88888888. gr a.
Hey goedemorgen Wat gezellig dat je mee komt kletsen. Leuk om zo wat meer mensen te leren kennen......
Ik ben er vandaag niet zoveel , moet daljik naar de Beebiedokter (verloskundige) en dan gaan we ff shoppen
Veel plezier bij de vk en het shoppen! Als ik het goed zag gaan jullie voor de eerste keer naar de vk,dus spannend voor jullie. Geniet ervan
Moest net even naar het toilet,kom ik terug zit Toby helemaal onder de hagelslag haha. Er lag nog een stukje brood en daar had hij heerlijk alleen de hageltjes vanaf gegeten. Lekker boefje
welkom a (joanjima)! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! TanteMars; veel plezier vandaag bij de vk (toch?) en bij het shoppen, hopelijk tref je dan beter weer dan nu. Waar ga je shoppen?