Klinkt alsof iedereen heeft genoten van het pinksterweekend. Mooi man! Vandaag was het toch wel aardig weer? Heb er niet zoveel aan gehad helaas, moest werken. Morgen ben ik wel vrij. Ronja gaat dan bij de V&D op de foto... ben benieuwd. Kost tien euro en dan maken ze een mooie reportage.
@anneke. Oh pas maar op! Dat heb ik met Emma ook eens gedaan bij een supermarkt en dat heeft me uiteindelijk wel 70 euro gekost! Hihi. Voor 10 euro krijgt je waarschijnlijk maar een paar foto's (de minst mooien) en dan wil je de rest ook... Hihi. Ikke wel tenminste. Het is nu bagger weer zeg... Het is koud en bewolkt. Gisteren was het af en toe wel lekker, maar dat is nu over. Nou ik ga gauw aan de studie. Het einde is in zicht! Fijne dag dames!
Firegirl: Heerlijk! Wat goed van Emma, ik probeer het ook wel eens maar gaat nog niet echt heel goed Lopen doet ze nu ook als een tierelier, zo leuk Wij hebben zaterdag rond gereden in 3 mooie Audi's! 8) Anneke: Ja mijn schoonouders zijn vet Chill om het zo maar even te zeggen Ik heb totaal geen idee hoe lang we hier nog zullen zijn, hangt wat van de badkamer af.. Het gaat allemaal niet zo snel, wordt in de avond uurtjes gedaan.. Ja dat had ik nou ook.. Gister weer aan 't werk.. Ik moest weg en dacht, waarom ik wil nog wel even thuis blijven.. Maar goed, aftellen naar vakantie is begonnen Thirza: Tja, we hebben het huis in November gekocht.. en er was geen eer te behalen om alleen even een likje verf er aan te brengen of een behangetje.. Dus ja, 't duurd alleen wat langer dan verwacht.. Hahaha, ik ben er bijna nooit.. Vandaar dat het zo langzaam gaat 8)
@Joyce, gelukkig maar dat je leuke schoonouders hebt! Klinkt alsof je er nog wel even zit Wat ga je doen met de vakantie en wanneer is het? @Firegirl: ik geloof dat het nu ook zoiets gaat worden. Alleen de eerste foto zat erbij inbegrepen en daarna hebben ze er nog een stuk of vijf gemaakt. Maar volgens mij zijn ze wel prachtig...
Ben benieuwd naar de foto's Anneke! Oh ja vakantie... Echt samen op vakantie duurt hier nog heel lang. Manlief werkt op een camping, dus gaan pas in oktober met z'n drietjes weg. Doen dan een lekkere lastminute. Vliegen naar een warm land, heerlijk! Van de zomer is ons bedrijf wel 3 weken dicht, dus dan ga ik met Emma naar haar heitie toe. Is hij wel aan het werk, maar zijn we er toch fftjes uit. Oh ja, ga ook een weekendje met een vriendin weg . Megaveel zin in! Dat doen we eind juni. Hoe zien jullie zomers eruit?
Ik ga ook eind juni met twee vriendinnetjes een weekendje weg. Sauna doen en lekker shoppen. Heerlijk! Daarna een weekje met mijn man en Ronja naar de camping in Veenhoop. Mijn schoonouders hebben daar een caravan staan. Datzelfde doen we eind augustus nog een keer. En we gaan in juli nog een weekendje met zijn tweeen weg. Gaan we naar de Haarlemse honkbalweek. Leuk man! Heb nu al zin in al die leuke dingen! Vliegen naar een warm land zit er voor ons dit jaar dus niet in. Maar dat lijkt me ook nog best spannend hoor met zo'n kleintje. Emma is al iets groter zie ik, dus dan is het misschien ietsje makkelijker... ik hoop het. Volgend jaar zou ik wel graag weer echt op vakantie willen!
O ja en de foto's duurt helaas nog twee weken voordat ik ze kan bekijken. Maar zal zo even een zelfgemaakte foto uploaden. Kun je die mooie meid van ons zien!
Jee, gelukt, Ze kijkt hier wat ondeugend haha en dat is ze ook echt! Vanmorgen even werken en vanmiddag met school bezig. Spreek jullie morgen ofzo wel weer. Doegie! En alvast een fijn weekend!
Oh ja, laatste keer. Wij hebben al een keer gevlogen met Emma. We zijn met een jeugdreis als leiders mee geweest naar Roemeniƫ en dat ging prima. Maar toen was ze 9 maanden en sliep ze nog wel in de draagdoek, dat deed ze dan ook beide keren in het vliegtuig. Het lijkt me nu wel lastig haar constant op schoot te houden, maar goed, dat kunnen we wel afwisselen. Heb er zin in!
@anneke. Ik doe de MER. Ik vond het altijd erg makkelijk haha, maar het wordt nu pittig, maar dat komt ook door Emma denk ik. Het is weer rustig he. Ik ga vanavond de finale van x-factor kijken, dus misschien kom ik jullie daar wel tegen? Tot dan!
Het is zeker weer rustig, saai hoor. Finale van X factor was leuk he? En met een terechte winnaar denk ik ook! Wij zijn gisteren nog even naar het straatfestival geweest. Ik wilde vandaag ook nog even, samen met Ronja. Maar als ik zo naar buiten kijk... weinig aan!
eigenlijk best jammer dat t hier zo rustig is... maar ja er is ook zoveel te lezen en te kletsen op dit forum. Maar ik kijk hier wel altijd even of er nog iets nieuws is en ik zie een nieuwe bijna mama! Leuk leuk, ben ook benieuwd wanneer de kleine verwacht wordt.