Dan houden we het gewoon bij wandelen en zwemmen en binnenkort de kinderboerderij testen! Jammer he dat het mooie weer alweer soort van op is... het is nog steeds wel warm, maar ik vond die zon ook wel erg lekker!
Zo Anneke...jij was vroeg vanochtend!! Ik vind het nu vies benauwd, hou daar helemaal niet van. Op het pand waar ik schoonmaak hebben ze nog de kachel aan.....stelletje idioten.
Ojee,al lang dan? Het liep toch al niet zo lekker of heb ik nu de verkeerde voor me? Sorry dan *bloos*
klopt het ging al sowieso vanaf vorig jaar november niet lekker. maar steeds toch weer proberen. en nu had ik er genoeg van en heb ik de knoop doorgehakt en voor mezelf en de kleine gekozen.
zow lovelyengeltje, das wel vervelend zeg.. ik ben zelf ook nog maar net alleenstaande mama maar t was even slikken hoor. Hoe voel je je eronder? ik lees dat t al lange tijd niet lekker liep, maar ja uit elkaar gaan is niet niks. Sterke meis..
Dat lijkt me best zwaar hoor om er dan alleen voor te staan, terwijl je nog zo'n jong kindje hebt. Voor jou nog meer Fontana, je bent ook nog zwanger. Ik was inderdaad vroeg op. Ik ben op woensdag vrij, maar ik vind het lekker om dan te gaan hardlopen voordat mijn man naar zijn werk is. Ronja slaapt dan nog en als ik dan thuis kom, dan ontbijten mijn man en ik even lekker samen.
Hallo allemaal. Wat een geklets allemaal! Ik kom even een paar daagjes niet en moet volop bijlezen haha. Goed, iemand vroeg hoe het vrijgezellenfeestje was zondag. Was errug geslaagd! Een vriendin en ik hebben haar ontvoerd, was zo leuk! Toen begonnen met picknicken, daarn servies voor haar beschilderen met chocoladefondue (weleens gedaan? is echt verrukkelijk!). Toen de stad in (leeuwarden) met gekke opdrachten en 's avonds tapas gegeten bij iemand thuis en kleine cadeautjes gegeven aan de toekomstige bruid. Erg geslaagd! Ik las ook erg leuke ideëen een pagina terug. Aqua zoo is idd prijzig (afgelopen zaterdag dus geweest), maar mijn ouders betaalden . Ideaal! We gaan zondag naar de dierentuin in Emmen. Zin in! Kinderboerderij in Dokkum ga ik dan maar eerst eens opzoeken, daar ben ik iets bekender dan in Drachten. Bedankt luitjes! Ik ben ook op zoek naar nep crocks. Kan ze nog niet in die kleine maatjes vinden. Maar zeeman enzo hebben ze ook in kleine maatjes? (emma heeft maat 20). Emma ligt nu lekker op bed. Toch wel even fijn soms he. Het vlees staat op, dus mama had even een minuutje vrij om te kletsen. Emma zegt nog geen 2 woordjes achter elkaar. Dat lijkt me ook wel lastig voor die kindjes. Wat moeten ze veel leren zeg! Nou ik ga weer even verder neuzen op internet. @lovelyengeltje. Veel succes! Lijkt me vreselijk zwaar om er alleen voor te staan met een kleintje en een lange relatie te moeten verwerken... Ik denk aan je! @mamanouk. Is er ook iets uit die test gekomen dan? Nou ik ga weer. Spreek jullie wel weer!
ja ik werk 3 lange dagen. en ik woon bij mn ouders dus die passen dan op. maar die zijn bezig het huis te verbouwen. dus ben nu alles ook nog eens druk aan het inpakken enz. dus het is opzich best zwaar. en de papa van amber is ook zeer irritant en vervelend aan het doen.
@firegirl een echt lange relatie was het niet. relatie van ongeveer 2 jaar. ik was na paar weken al zwanger. dus ja. maar ben wel super blij met mn kleine meid
Firegirl: Heb de "crocs"uit surhuisterveen gehaald bij die speelgoedzaak even voorbij schoenenzaak van Wieren.. weet zo even niet hoe die speelgoedzaak heet.. maar je ziet ze dan al hangen in de etalage, echt hele leuke meisjes "crocs"met bloemetjes erop. ze vallen heel klein. Heb maat 24 meegenomen en die valt als een 20. misschien iets voor Emma?
Oh thanx! Ga ik zeker even kijken! Hoeveel was je er voor kwijt? Wat een vies weer zeg... Bah! Emma is bij oma, ik zit op mijn werk. Even kijken hoe het hier is . Vanmiddag vrij, haal onderweg een peuterbedje voor Emma op. Zin in! Ze is nog vrij jong, ik weet het, maar ik vind het zo schattig en ze slaapt al weleens op een normaal bed. Het lijkt me ook fijn dat ze daar wat aan went, want dan hoef je niet altijd een campingbedje mee en kan ze op een gewoon bed ergens slapen. Gewoon via mp trouwens, ideaal! Maar we zetten het bedje pas neer, wanneer de babykamer is verkocht. Nou ik moet maar even wat gaan doen. Kijk vanavond ofzo wel ff weer. Fijne dag allemaal!
op een gewoon bedje?? mijn dochtertje rolt nog heel veel. ze ligt meestal tegen de spijlen aan dus ik vertrouw het nog niet haar in een gewoon bed te leggen. daar rolt ze vanaf denk ik.