mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Oh echt wel! Moet ik morgen daar maar even heen. Bedankt voor de tip zeg!

Super zeg!

Ja, Emma kan daar prima op slapen. Vind ik wel makkelijk en stoer. Maar zoals ik zei, we willen wel eerst de babykamer verkocht hebben. Kan ik nog even rustig rondkijken voor een mooie grote kast voor op haar kamertje.

Wij gaan zondag naar de dierentuin, het wordt geloof ik wel wat droger, dat zou wel fijn zijn. Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Geniet van deze nieuwe dag!8)

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een moeder uit Friesland!:D

3. firegirl

Welkom! Zwanger zie ik, gefeliciteerd! Is het de 1e? Gaat alles ok?

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb ze bij de intratuin vandaan :) En zelfs nog een maat kleiner!

5. firegirl

Hallo allemaal!

Wat is het hier rustig geweest zeg! Ik heb de crocks vrijdagavond al gekocht en Emma vindt ze superleuk (net als mama). Je raakt ze alleen wel snel kwijt, dus goed opletten! Hihi, maar dat is het wel waar. Bedankt jootje!

Gisteren eerst even naar Dokkum geweest, manlief moest wat nieuwe spullen. Hij 3 paar nieuwe schoenen (hihi, maar moest echt hoor!), dus toen wilde ik ook. Heerlijk nieuwe sportschoenen gekocht dus, kunnen de ouden weg. En voor de man nog 2 korte broeken. Was ook echt nodig, hij houdt niet zo van winkelen (duh) en dus dan maar alles in 1 keer he.

Daarna verjaardag van oma, was erg gezellig, maar Emma was al vrij gauw moe.

En vandaag....! Naar de dierentuin! Joehoe, was echt een succes. Samen met mijn zusje en haar vriend in hun stoere BMW, echt te gek! Het heeft daar ook helemaal niet geregend en Emma heeft het echt supergoed gedaan. Ze vond het ook leuk, maar ja, wilde er soms wat vandoor, maar dat hoort erbij toch? Normaal slaapt ze 's middags nog zo'n 2 uur, ze heeft 10 minuten in de buggy geslapen denk ik... Ze ligt nu op bed te kletsen haha. Was zo trots op haar! Het was zo gezellig en ook zij was zo vrolijk. Dus echt een succes.

Straks een filmpje (even bijkomen) en morgen weer aan het werk. Hoe was jullie weekend?

Ik ben trouwens wat aan het afvallen, probeer er echt gewoon wat op te letten (niet snoepen, halve koekjes haha, veel water drinken, 's avonds niks) en ben al 3,5 kilo kwijt! Ben er zo trots op en ben bijna weer zo zwaar als ik was voor Emma, maar wil er dan nog een kilootje of 2 extra af. Dan voel ik me net wat lekkerder. Jullie alles al kwijt van toen?

Nou ik stop nu met mijn lange verhaal, ik dacht dan valt er weer wat te reageren :p. Doegie!

6. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hai!!

Hier een heerlijk rustig weekend gehad. De dames waren lekker uit logeren geweest.

@ Firegirl: geen idee of ik alle zwangerschapskilootjes kwijt ben, heb niet op de weegschaal gestaan. Maar vanaf morgen begin ik met sporten! Moet wel wat kwijt namelijk.....

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik heb het hele weekend in Eindhoven gezeten voor de NK zwemmen. Was erg leuk! Ik ben trainster en de zwemmers die ik coach deden het prima! Tussendoor in een huisje. Ben nu echt gesloopt. Morgen weer lekker werken!

Volgens mij ben ik nu net zo zwaar als ik was voor ik zwanger werd van Ronja. Het enige verschil is dat er nu wel zo'n vervelende rol op mijn middel zit. Die zou ik er nog wel graag af willen. Ik sport vrij veel. Voor mijn gewicht, maar vooral ook omdat ik er veel energie van krijg. Ik ga er vanuit dat het gewicht dan straks vanzelf weer goed komt.

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mama's uit Leeuwarden e.o. (en alle andere mamas die zo lief zijn om te stemmen, je kunt ook wat winnen).

Carla Loman heeft mijn zoon ter wereld geholpen, op vakkundige wijze omdat hij vastzat met zijn schouder en blauwer en blauwer werd, en zonder dat hij zijn sleutelbeen brak en zonder dat ik een hechting nodig had. ;) Bovenal is ze gewoon een ontzettend lieve vrouw, dus ik hoop dat ze wint! :)

Misschien van de mamas uit Ljouwert heeft zij ook jullie zwangerschap of bevalling begeleidt.. je kunt nog tot en met morgen stemmen.

9. firegirl

Joehoe een vrije dag!!!
    Lekker geslapen tot 9 uur, daarna relaxed in de pyama een bakje koffie met een stukje ontbijtkoek gehad, terwijl Emma een beschuitje opkauwde voor Bumba haha.

Doen jullie ook weleens lekker makkelijk?

Maar pff, volgens mij zit Emma in de 17 maanden sprong. Ze loopt me constant achterna en wil aandacht. Net haar even uitgelegd dat mama even met haar speelt, haar aardbeitjes gegeven en nu zit ik achter de compu en is zij lief aan het spelen. Het kan wel tijdens een sprongetje haha ;).

Nou ik kom vandaag vast nog weleens langs. Doei doei!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Firegirl: heerlijk toch lekker relaxen op je vrije dag? Ik had vandaag een kortere werkdag dan normaal omdat mijn moeder, die oppast op dinsdag, eerder weg moest. Voelt ook heerlijk luxe.

Denk dat ik ook maar even ga relaxen... misschien zelfs wel een klein dutje doen. Ronja slaapt nu toch ook!

@Lintje: ik ken Carla wel, van Dochter en Zn, maar zij heeft mijn bevalling niet begeleid. Maar kan wel even op haar stemmen hoor, no problem!

11. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Wat leuk! Ik was even te spieken hier, kom ook uit friesland. Heb zelf heel lang op wedstrijdzwemmen gezeten! Misschien ken ik je wel haha!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dan moeten we elkaar bijna wel kennen. Waar heb je altijd gezwommen?

13. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    hier ook een fryske mama :) kom uit leeuwarden. heb een zoon van 21 maanden en in oktober komt de 2e :)

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is lekker snel achter elkaar Abbey! Wel erg leuk, dan hebben ze straks veel aan elkaar. Gaat het goed met je zwangerschap?

15. Appie1988

Eerst bij de vikings Harlingen. Later bij fzc54 franeker.
    Met NKs ging ik altijd of met orca of met dzpc mee...

Jij?

16. Appie1988

Bij de vikings en later bij fzc.
    Met NK 's ging ik of met dzpc mee of met orca..

En waar heb jij gezwommen??

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik heb altijd bij ZPD gezwommen, ben daar ook trainer geworden, daarna naar de Granaet gegaan als trainer en nu dus bij Orca. Denk dat ik dan wel weet wie je bent...

18. firegirl

Dat klinkt wel een beetje geheimzinnig hihi. Maar je hoeft tegen ons natuurlijk niks te zeggen, dat is het mooie van een forum, lekker anoniem.

Nou meiden, ik ben er weer. Gisteren voor het werk 2,5 uur gereden heen en terug, pfff. Lang hoor. Maar was wel even leuk, we gingen bij het moederbedrijf van ons bedrijf kijken en lekker uit eten geweest.

Morgen weekend weg!!!!!!!!!!!!!! Joehoe, samen met mijn vriendinnetje ga ik een weekendje naar Enkhuizen, echt megaveel zin in! We zitten 2 nachtjes in een hotel, maar ben wat aan het afvallen, dus wil niet dit weekend alles overboord gooien haha, dus toch maar een beetje streng blijven helaas....

Vandaag lekker laat begonnen (omdat het gisteren zo'n lange dag was) en ik ben alleen, dus wel relaxed. Er ligt alleen wel veel werk, maar goed, dan kom ik de dag ook wat sneller door.

Zijn jullie lekker thuis om van de zon te genieten? Hier de airco maar aan, pff, warm met al die ramen.
    Nou doegie!!

19. firegirl

@anneke. Jeetje, ik zie nu de tijd dat jij schreef, wat was je er vroeg bij vanmorgen!

20. Appie1988

Spannend stuur me eens een pb ben heel benieuwd of je het goed hebt of dat je me niet verward met een ander die ook bij deze clubs heeft gezwommen maar ook naar NK 's ging! Haha

Deel Deze Pagina