Emma zei vanochtend een zinnetje!!! Ze is dol op boekjes en die wilde ze hebben terwijl ze op de pot zei. Dus vanaf dat ze wakker was, zei ze al 'boekje, boekje'. En toen: 'Mama pakken'. Zo trots!!! Heb meteen het boekje gepakt haha. Nou ik ga weer werken :-0.
@Firegirl: wat goed dat ze haar eerste zinnetje al zei! Super! @Choco: de kinderboerderij in Leeuwarden, die is hier vijf minuten lopen vandaan. Dus dan is het ook niet zo'n ramp dat ze al snel in slaap viel. Het is nu weer even iets minder heet he, ook niet verkeerd!
Ah....daar zijn we laatst ook geweest. Mn ouders wonen er vlakbij. Maarre...je was er weer vroeg bij vandaag.
Het is weer megarustig en oh jee, ik zie dat ik ook allang niet meer gereageerd heb... Eve een update, Emma gaat telkens meer praten, echt zo leuk! Genieten! We hebben ons terras opgeknapt en zijn dus saampjes ook veel thuis te vinden. Voor degenen die het weten, ik studeer dus ook nog naast mijn werk en het gaat even niet, dus ik heb verplicht vakantie, maar het is heerlijk! Strakjes na de vakantie maar weer aan de bak, maar ik geniet hier echt enorm van... Van 't weekend het badje maar neerzetten, het wordt warm geloof ik. Oh ja, ben ook al een aantal weekjes op dieet en er is al ruim 5 kilo af! Ben zo blij, ik voel het ook in mijn lichaam, echt heerlijk. Nou ik kruip het terras weer op met Emma. Fijne dag allemaal!
@Choco: ik sta altijd vroeg op, maar met name op de dagen dat ik zwemtraining geef, de dinsdag en de vrijdag. Dan sta ik vanaf zes uur aan de badrand. @Firegirl: wat goed dat je al zoveel bent afgevallen. Wil je er nog meer af of ben je zo eigenlijk wel tevreden? Veel plezier met je gezinnetje in je verplichte vakantie. Dat het verplicht is is natuurlijk jammer, maar wel fijn dat je er nu zo van geniet! Hier alles rustig. Ronja heeft weer allemaal nieuwe geluidjes ontdekt en probeert steeds meer om te kruipen. Dat duurt echt niet lang meer. Nog even twee daagjes werken en dan gaan we zaterdagochtend mijn schoonouders verrassen met een zelfgemaakte ontbijt mand omdat ze dan veertig jaar getrouwd zijn. 's Avonds geven we thuis een feestje omdat ik volgende week jarig ben en dan logeert Ronja bij mijn ouders. Wordt dus even heel druk waarschijnlijk, maar wel gezellig!
@anneke. Ik wil er nog 2 kilo af, dan ben ik tevreden en de lijn daalt nog steeds, dus erg lekker. En verplicht vakantie is toch ook wel lekker hoor hihi. Ik geniet er enorm van in ieder geval. We gaan over 3 weekjes naar de camping, daar werkt mijn man en dan is het echt vakantie voor Emma en mij. Altijd er vroeg uit? Ik kan dat niet, ben echt een uitslaper, heerlijk mijn bedje... @choco. jij gaat ook weleens vaker naar een kinderboerderij dus? Ik ben er nog steeds nooit geweest. Moet het toch eens doen binnenkort met Emma. Ronja is ook alweer een half jaar zeg! Wat gaat dat snel. Emma is morgen anderhalf, zo snel... Ze zegt nu al meer dan 70 woordjes en probeert ook liedjes te zingen ('visje, visje, in het water' en 'zo gaat de molen'). Het gaat snel met haar praten en ik vind dat erg leuk. Ze is nu op het kdv, maar ik haal haar vanmiddag vroeg op, dan kan ze thuis lekker buiten in het badje aangezien het zo warm wordt. We hebben gelukkig ons terras aangepast, dus het kan nu makkeljk. Geniet van deze dag meiden! En veel plezier morgen met verrassen Anneke!
@Firegirl: Gefeliciteerd met Emma, de grote meid van anderhalf. Het klinkt inderdaad alsof ze er heel snel dingen bij leert. Fantastisch! En dat je zo lekker afvalt is ook fijn. En twee kilo moet prima te doen zijn. Wat heb je gedaan om je gewicht kwijt te raken! Vanmorgen om kwart over zeven heb ik al een mand met allerlei broodjes enzo op de stoep gezet bij mijn schoonouders. Ze waren helemaal enthousiast. Zo meteen lekker babyzwemmen en vanavond bbq en met veel vrienden en vriendinnen, alvast voor mijn verjaardag. Jullie ook allemaal een prettige dag vandaag, geniet van het mooie weer!
Oh wat leuk! Geniet er maar van, ik vond het zo schattig toen Emma dat kon! Over het afvallen. Ik eet gezonder, meer fruit, minder koekjes (vrijwel geen chips), veel water, vrijwel geen cola etc. en ik eet regelmatig (3 grote porties, 2 kleinen). Ook beweeg ik meer, ik fiets, skate, step (nu al een half uur en dat is me toch lang haha, ik zweet me kapot). Na het voetballen was ik wat aangekomen (heb me heerlijk laten gaan ), maar het is er nu alweer af en ik hoop maandag toch dicht bij mijn streefgewicht te zijn. Voelt goed hoor . @Anneke. Jemig wat vroeg al zeg. Hier in het noorden viel het noodweer mee he, maar wat een ellende ergens beneden ons!
Ik vind het ook superschattig en ook heel stoer! Ze heeft het ook gelijk zo goed door, ze kruipt nu naar de speeltjes toe die ze leuk vindt en vooral heel veel naar de hond! Die vindt ze ook super! Wat goed dat je zoveel discipline hebt met eten. Bij mij komt het en gaat het een beetje. Maar al met al ben ik nu wel bijna twee kilo lichter dan voor ik zwanger werd. Nog twee kilo en dan zou ik op mijn streefgewicht zitten: onder de 70! Ik heb mazzel dat ik van sporten houd, hou jij daar ook van of is het meer een must?
Uhm... Nou ik vind het wel heerlijk wanneer ik het weer gedaan heb, dan voel ik me echt goed, maar ik heb er nooit echt zin in vantevoren. Ik probeer het steppen ook leuk te maken door de iPod keihard aan te zetten met heerlijke muziek haha. Dan is het wel lekker, maar ik heb trouwens niet zoveel discipline de laatste week. Ik vind mijn gewicht stiekem zo ook wel goed, dus gisteren weer lekker een wijntje bij het eten en 's avonds cola met japanse mix... Dat is tenminste nog een beetje Sonjaproof haha. Fijne dag vandaag Anneke! (we kunnen bijna wel een privé-onderwerp maken haha).
Volgens mij is het inderdaad bijna een privé onderwerp geworden. Heb je een lekker weekend gehad? Ik vind dat je ook niet al te streng moet lijnen, dat is zo lastig vol te houden. Dan is dit lekkerder. Eventjes erop letten en dan weer wat rustiger. Wij waren naar de Haarlemse honkbalweek dit weekend. Erg leuk hoor, maar ik was superverkouden. Dat was minder. Gelukkig nu weer wat fitter!
Het gaat ook wel goed nog met lijnen (ben alweer een hele kilo lichter) terwijl ik wel gewoon af en toe ook patatjes eet enzo. Dat is toch wel heel fijn hoor. Nog eventjes en dan ben ik echt tevreden. Wat doe jij in het dagelijkse leven? Ik werk 16 uur in de week als administratief medewerkster.
Hey wat zien jullie dat snel! Dank je wel! Ik heb het vanmorgen pas ontdekt, dus het is nog zoooooooooo spannend! We waren ook nog niet echt aan het proberen, maar wel wat onvoorzichtig omdat we in september wilden gaan proberen. Dit is wel even schrikken, maar ben zo blij!!! Ik werk als supervisor op een callcenter, 32 uur per week, elke week lekker een memmedei. Heb vanmiddag ook maar vrij genomen. Kon me zo niet concentreren na die test van vanmorgen!!!
Inmiddels is de rust een beetje wedergekeerd. Eigenlijk is het ook nog zo gewoon om zwanger te zijn. Het is nog zo kort geleden. Ik heb wel veel zin in de eerste afspraak bij de verloskundige, dan kunnen we hopelijk het hartje horen kloppen.
@anneke. Wauw, gefeliciteerd!!! Hoe gaat het tot nu toe? Ook last van misselijkheid ofzo? Dus wel ook veel aan het werk, ik zou niet meer dan 16 uur willen werken (op z'n hoogdst 20). Maar ieder zijn ding .
Ik heb zo nu en dan wel een vlaagje misselijkheid, maar niet echt heftig ofzo. Verder een beetje vermoeider, maar kan ook door het weer komen. Eigenlijk mag ik niet klagen! Ja, 32 uur is best veel. Maar in mijn functie mag ik ook niet minder. Snap ik ook wel, heb nu soms al moeite om de dag dat ik er niet ben goed in te regelen. Maar ik vind het ook wel heerlijk. Op het werk kan ik heerlijk mijn ding doen, ik heb ontzettend leuke collega's en de dagen vliegen voorbij. En doordat ik mijn werk zo leuk vind, kan ik ook juist meer genieten van mijn tijd thuis. Maar dat is inderdaad voor iedereen verschillend. Ik heb ook collega's met kinderen die het liefst drie dagen zouden werken. Ergens snap ik dat ook wel, maar voor mij zou dat niet goed zijn. Ben trouwens wel benieuwd hoe dat straks is als kleine spruit er is. Dan heb ik twee wel heel jonge kids...
Haha ja als jij je banner veranderd in een felle kleur en ik heel toevallig hier kom kijken ja dan valt het wel op hoor