@anneke. Mooi dat je er niet zoveel last van hebt! Ik was bij Emma erg misselijk. Moet er niet aan denken om zo misselijk te zijn terwijl er al een peutertje rondloopt... Hoewel, jouw eerste is natuurlijk nog wel wat jonger, maar die til je dan wel de hele tijd nog rond natuurlijk... Nou geniet er maar van ! Ik ben jaloers .
@firegirl: Ja ben je jaloers? Ik geniet er in ieder geval wel echt van. Ben zo blij met Ronja en ik hoop dat een tweede kleine spruit net zo leuk wordt. En dat ze veel aan elkaar gaan hebben. Want ze schelen straks natuurlijk maar een jaar en drie maanden... oeps! @mamaRianne: je hebt gelijk, ik heb het ook wel duidelijk laten zien. Maar ben er dan ook wel echt blij mee. Het was een hele verrassing!
Hier nog een moeder uit Friesland. @Anneke: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn broer en ik schelen een jaar en 3 weken en wij hebben heel veel aan elkaar gehad, samen spelen enz., we waren twee handen op 1 buik. Als ik een tweede zou willen (maar die komt er niet) dan had ik ze ook snel achter elkaar willen hebben hoor. Geniet van je zwangerschap!
@Jilina: dank je wel! Wat leuk dat jullie zo weinig schelen en wat goed om te horen dat dat goed bevallen is. Weet je nu al zeker dat je geen tweede wil? Of kan het om de één of andere reden niet?
Ik heb altijd gezegd dat ik twee kinderen wou, mijn vriend is heel stellig en wil maar 1. Nou is mijn bevalling ook heel slecht bevallen dus ben ik ook tot het besluit gekomen om het bij 1 te houden. Wij zijn echt super blij met Noa en ze is ook super makkelijk. Om het zo maar even te zeggen je hebt er geen kind aan. Dus wat dat betreft nog 10 van zulke
@anneke. Ja ben jaloers haha. Soms mis ik het gevoel van zwanger zijn echt heel erg... En wij weten ook niet zeker of er wel een 2de komt, dus ja... Vandaar . Wat een lekker weer niet! Heerlijk zeg. Ik moet vanmorgen werken, maar kan vanmiddag lekker van de zon genieten. Volgende week nog werken en dan vakantie!!!
Vond je het zo leuk dan om zwanger te zijn? Ik vind het wel geweldig dat ik een kindje ga krijgen. Maar het zwanger zijn op zich... nee hoor, dat kan me gestolen worden! Twijfelen jullie of je een tweede wil of of je een tweede kunt krijgen? Het weer valt hier inmiddels wat tegen, het is erg dreigend en net regende het ook al een beetje... Alvast een lekker weekend!
@anneke Leuk dat je Noa een mooie naam vind. Wij hadden Ronja als tweede keus, vonden dat ook een hele mooie naam. Maar Noa past meer bij haar.
Grappig is dat inderdaad! Ik geloof dat Ronja ook wel echt bij onze kleine meid past. Ze is heerlijk ondernemend en stoer, terwijl ze tegelijk heel lief en vrolijk is. Lijkt qua karakter wel een beetje op Ronja uit het boek. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend meiden? Ik ga zo naar Utrecht om met mijn vriendinnen bij te kletsen. Een soort mini reunie! Ronja blijft lekker thuis bij papa!
Wat is het hier rustig. Iemand nog leuke dingen beleefd in de vakantie of is er niemand vrij? Ik ben gewoon aan het werk, maar dat maakt niet uit. Vermaak me prima. We hebben net lekker pizza besteld, ik verwacht het bijna... heb er zin in!
Nee nog niet vrij Moet nog 3 weken werken. We gaan wel een weekje weg in de vakantie verder nog geen plannen gemaakt we zien wel wat de dag brengt. En jij? Nog plannen?
Ik ben eind augustus nog een weekje vrij, maar weet nog niet of we dan ook een weekje weggaan. Een week naar de kust lijkt me wel heerlijk. Lekker uitwaaien met hond en kind! @Jilina: nog drie weken lijkt dan ineens wel veel he? Maar waar ga je naartoe in je weekje weg? @MamaRianne: laat ik het dan anders vragen... ga je nog wat leuks doen in de zomer om ervan te genieten dat het warmer is!
@ Anneke: Wij gaan een weekje naar Droompark Beekbergen. Moet een heel leuk en mooi park zijn dus we zijn benieuwd. Heb er in ieder geval heel veel zin in. We hebben met z'n drietjes een zes persoons huisje dus lekker de ruimte. Hoef verder ook niet zoveel mee te nemen want heb een babypakket, bedlinnen en handoeken mee besteld. @mama rianne: Lekker elke dag vrij, dan heb je elke dag vakantie
We zouden wat gaan doen ja in de vakantie maar aangezien manlief een dubbele hernia heeft word de vakantie waarschijnlijk geannuleerd of haast al zeker en voor de rest is het afwachten met wat er gaat gebeuren
@mama Rianne. Jakkie, dat is erg vervelend! Wat kunnen ze eraan doen? @jilina. Ik heb straks 3 weken vrij (vanaf overmorgen!!!!!!!!!), maar manlief is gewoon aan het werk. Hij werkt op een camping en ja, daar is het nu druk. Emma en ik gaan daar dan wel ook 3 weken heen, toch een beetje vakantie en dan gaan wij pas midden oktober echt op vakantie... Dat duurt pas lang, ik heb er nu al megaveel zin in!!! @anneke. Moet je eens op bungalows.nl kijken, die heeft vaak nog wel een leuke aanbiedingen.