mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    We zouden een week naar de Ardennen. Hij zit voor 50% in de ziektewet maar gaat smorgens wel 4 uurtjes naar het werk en voor de rest is die met van alles en nog wat bezig als hij thuis is,en lekker op mij mopperen en vitten!

11 Aug moet hij naar de neurochirurg en dan horen we wat de bedoeling is allemaal!
    Hij gaat 1x in de week naar een speciale fysio maar ook dat gaat niet helemaal zoals hij wil,het helpt niet echt veel!

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @mama rianne: dat is niet zo leuk allemaal. Misschien moet hij wel geopereerd worden dus. Ik heb ook een paar in de omgeving gehad die geopereerd zijn aan een hernia. Opereren en dan revalideren. De 1 was weer wat sneller beter dan de andere.

@anneke: nog een tip Bungalow Specials - Bungalows boeken met hoge kortingen. Daar hebben wij ons weekje weg geboekt tegen een korting van 40%.

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Firegirl en Jilina: ik zal eens kijken op beide sites, das natuurlijk wel erg interessant. We willen sowieso in een huisje, das gewoon lekker!

@mamaRianne: wat verrot dat je man een hernia heeft. Kan me voorstellen dat het dan weinig zin heeft om op vakantie te gaan. Hopelijk kan de neurochirurg hem wel goed helpen!

@firegirl: veel plezier op de camping. Is in ieder geval wel lekker ontspannen!!

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Het is gelukt, ik heb in Drenthe een leuk huisje gevonden voor nog geen 200 euro voor een midweek, dus daar gaan we naartoe. Luxe huisje zelfs inclusief vaatwasser. De hond kan mee en voor Ronja zijn alle meubels standaard inbegrepen. Er is een overdekt zwembad met een kleuterbad. Oftewel: wij gaan ons wel vermaken! Bedankt voor de tips!

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo mama's!

Daar ben ik ook weer eens even, ik dacht dit keer maar even een berichtje achter laten :)

Hier is alles oké! We hebben bijna vakantie en ik hoop dat we dan in ons huisje gaan wonen.. Damn, 't duurd nu wel ECHT TE lang.. Nog maar even op de tanden bijten, voor ik het weet.. Maar soms wordt het me allemaal echt wat te VEEL!!

Hoe is het met jullie?

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @anneke: Leuk dat je nog wat aan de tips hebt gehad. Inderdaad lekker makkelijk dat alles klaar staat, dat hebben wij ook. En ook een heerlijk luxe huisje met vaatwasser. Wij zijn met zijn drietjes en hebben gekozen voor een zes persoons huisje, die was luxer en niet echt heel veel duurder dan de 4 persoons. Wij dachten voor die paar centen meer willen we die luxe wel hebben :)

@joyce1983: Hier gaat alles goed. Lekker weekend en nog twee weken werken dan lekker vakantie!

7. firegirl

firegirl Niet meer actief

Dus toch nog even lekker weg Anneke. Lekker genieten maar hoor!

@joyce. Hoe lang moeten jullie nu al langer wachten dan?

Nou ik ben er 3 weken niet denk ik haha. Daar geen internet, alleen op de receptie. Zie wel ff.

Fijne weken! Ik hoop voor jullie (en voor ons natuurlijk) dat we een paar heerlijke weken krijgen. Doegie!

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Joyce: het duurt ook al wel een hele tijd he? Fijn dat het nu bijna achter de rug is! En dan is je huisje vast ook helemaal naar je zin! Hier alles helemaal prima!

@Firegirl: heel veel plezier op de camping en tot over drie weken!

@Jilina: Ik hou daar ook van hoor, een beetje extra ruimte en luxe! Heerlijk!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Even showen!!!

10. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wat een heerlijk ding om te zien Anneke. Word je vast heel erg vrolijk van.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ja, zij maakt me inderdaad erg vrolijk, ze is zelf ook altijd zo lekker vrolijk!

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Firegirl: Geen idee.. 'T zou 2 maandjes hooguit 3 zijn geloof ik.. Dus tel maar uit ;)

Anneke: Nou er zijn dan nog wel wat dingen die moeten gebeuren hoor, maar goed da's niet anders.. De put is er uit.. dus het moet nu gewoon klaar!
    Oh wat goed van Ronja!! Wat is 't een grote meid joh..

Nou ik zal nog even ramen voor lapen voor schoonmoeder..

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nog even de puntjes op de i Joyce, succes nog even!

Hier nog een plaatje van onze mooie meid, shirtje van mijn collega's gekregen!

14. zohra

zohra Niet meer actief

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Heb je al reactie gehad? Ik heb nog even voor je gegoogled maar kon niet echt iets vinden wat er op lijkt. Ik hoop dat je geluk hebt en het nog kunt vinden. Succes ermee.

Hoe is het verder hier? Beetje rustig, iedereen met vakantie of zo?
    Ik heb bijna vakantie morgen nog werken en dan drie weken vrij.

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Jilina: heerlijk vakantie! Geniet er lekker van!

Ik moet nog twee weken werken en dan ben ik een weekje vrij. Heb er wel echt zin in!

Daarna willen we beginnen ons huis verkoopklaar te maken. We krijgen de kans om het huis van mijn ouders over te kopen en dat is in een dorp en veel ruimer. Dat lijkt me straks met twee kleine kindjes ideaal. Is wel erg spannend, het zou mooi zijn als ons huis eind september verkoopklaar is... Hebben jullie nog goede tips behalve het ruim en wat minder gepersonaliseerd maken? We zijn van plan nog een kozijntje te vervangen en de badkamer opnieuw te betegelen. Verder her en der een likje verf, een nieuw behangetje in de woonkamer en wat meubels verplaatsen!

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @Anneke:
    Ik zou het inderdaad niet te persoonlijk maken en ook niet te veel kleur doen. En er om denken in welke doelgroep je huis valt. Kan een starter het betalen of moet je naar een andere doelgroep kijken en het daar dan ook een beetje op aanpassen.De badkamer opknapen moelijke keus is dat, meestal word het niet in de verkoopprijs mee gerekend, dus in de regel ben je meer kwijt voor de badkamer dan dat je er voor terug krijgt. Of je badkamer moet er echt niet verkoopbaar uit zien. Maar tegen ons is altijd gezegd dat een badkamer en een keuken niet in de verkoopprijs zit berekend en dat ze er van uit gaan dat het eigenlijk nog door de kopende partij word opgeknapt, omdat het zo persoonlijk is. Maar val je in de prijs van de starters dan zou ik het toch wel doen, die willen het liefst een huis die al af is natuurlijk. Wij keken zelf ook heel erg naar de keuken en de badkamer. En hoe oud dat was of wel snel weer nieuw moesten of dat dit nog wel wat jaartjes mee kon. Verder inderdaad lekker ruim houden en goed naar de fotos kijken die de makelaar maakt soms lijkt het nergens op. Spannend allemaal. Ga je ver van Leeuwarden af wonen dan?
    Succes er mee.

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    We hebben nu vrij veel kleur en drukke behangetjes, dus die willen we vervangen door neutralere muren. En ik denk dat ons huis inderdaad nog net in de startersklasse valt. We gaan de badkamer dan wel heel goedkoop betegelen, maar nu zit het er schots en scheef in. Das gewoon echt niet netjes. En een kozijntje vervangen dat verrot is, een tochtstripje voor een ander kozijntje en vooral heeeeel veel opruimen.

Mijn ouders wonen in Zwaagwesteinde. Das ongeveer twintig kilometer van Leeuwarden. Zou wel echt een heel verschil zijn, maar voor de kleintjes wel zo lekker opgroeien denk ik. En het huis is zo heerlijk ruim met een grote tuin erbij. dat is echt geweldig!

19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Spannend allemaal. Is het vrijstaand? Ik hoop dat jullie je eigen huis gauw kwijt zijn.
    Is wel lekker wat ruimte om het huis voor de kinderen kunnen ze lekker spelen.

20. elmo82

elmo82 Actief lid

16 jul 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Hier ook een mama uit friesland.
    Woon in delfstrahuizen en ben mama van een zoontje van 15 maand.

Deel Deze Pagina