Wat een rotweer zeg vandaag. Hoop dat dit niet zo blijft de hele dag. Wil altijd graag nog even naar buiten met Toby. Zijn er nog wat meiden aanwezig vandaag op deze sombere dag? Mailen jullie ook weleens met elkaar of is alle contact beperkt via het forum?
Ik ben er ook weer! De momenten dat ik gister wou kijken lag de site eruit, en ziggo is hier bezig met werkzaamheden dus mijn internet zelf is ook nogal eens foetsie Inderdaad een vreselijk sombere dag. Ik vind die regen zo irritant. Geef mij maar zomer! Ik zit nog niet zolang op dit forum (jij ook niet zie ik), dus ik heb nog geen mailcontact met andere leden. Misschien komt dat nog, op het moment dat ik hier langer zit en meer contact heb met vaste forummers. Nu is het voor mij nog wat meer af en toe ongedwongen meekletsen en zien hoe het gaat.
Bedankt voor je reactie pure. Ik was er even benieuwd naar of mensen uiteindelijk vriendschap aan een forum overhouden enzo. Ik ben idd nog niet zolang hier dus ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt enzo. Ben allang blij dat er steeds reacties komen. Wel zo gezellig
hey ladies, ja inderdaad rot weer, maar een goed excuus om eens met het huishouden bezig te gaan. Heb gister gewerkt en vandaag een dagje vrij, dus ben lekker bezig. Nu even pauze en even forumpje checken. Ik mail alleen met een meid die ik op een ander forum ben tegen gekomen. Zij is inmiddels 8 mnd zwanger en ik nog steeds niet. We volgen elkaar wel op de voet, ik vind het leuk voor hen dat ze zwanger zijn en zij vindt het op haar beurt weer onvoorstelbaar hoe ingewikkeld het soms is om zwanger te worden. Het is fijn om daarover met iemand in het speciefiek te praten. Verder heb ik met 'situatie genootjes' contact via de PM en in bepaalde forum gedeelten.
Het is idd goed weer om even wat huishoudelijke taken te doen. En natuurlijk af en toe even te kletsen op het forum. Was gisteren wel jammer dat de site er zo lang uit lag. Het zijn nu wel erg spannende tijden dan voor jou muppet. Eind november weet je dan of je volgend jaar gaat starten of niet? Spannend hoor. Kun je je zenuwen nog een beetje in bedwang houden?
Hallo, hier ben ik al! Ik ben vanmorgen met mijn vriend naar de toekomstige basisschool geweest van mijn zoontje. Erg leuk!
Welkom Jootje Gezellig dat je ook even komt kijken. Wil je iets meer over jezelf vertellen? Verder nog iemand aanwezig? Hey Setteke wanneer gaat je zoontje naar school dan? WEl spannend hoor. Lijkt mij in ieder geval een hele happening als je kind voor het eerst echt naar school gaat
Hij wordt volgende week pas drie, maar ik wilde er vroeg bij zijn. Je hoort vanalles over wachtlijsten en ik wil me gewoon goed oriënteren voor ik een keuze maak. Hij gaat nu nog naar de peuterspeelzaal. Welkom trouwens, Jootje.
Hallo! Ik kom ook uit friesland woon er al 21 jaar Woon in Oosterwolde..Heb 1 dochtertje van 3 maanden en 2 weken Groetjes
Ja dat snap ik Setteke,zou ik ook doen hoor. Je wilt toch weten waar je kind terecht komt. Of het een beetje goed voelt enzo Welkom chamaro
Gelukkig was het vanmiddag droog en hebben we lekker kunnen fietsen. Ondanks de huishoudelijke dingen die je op zo'n regenachtige dag doet word je toch altijd wel erg sloom van zo'n dag. Toby vond het wel gezellig want we hebben lekker samen een filmpje gekeken met wat chipjes erbij. Jullie je allemaal nog een beetje vermaakt op deze herfstachtige dag?
Hé volgens mij woon je best wel dichtbij mij! Ik ga naar een bvcursus in Sneek, vlakbij het ziekenhuis heb ik begrepen, en ga ook naar een pufclub in Sneek. Niet omdat ik het echt nodig heb, maar misschien voor wat contacten!
Dat zal dan wel naast het ziekenhuis zijn denk ik. Daar zit zo'n thuiszorgwinkel. Weet niet of het daar gegeven word. Ik heb mijn pufklas namelijk toen in Noord Holland gehad dus weet niet waar het hier zit. Het is idd niet al te ver bij mij vandaan. Wij wonen op loopafstand van het ziekenhuis. Dus ik denk dat er toch idd nog wel wat meiden vlakbij elkaar wonen. Grappig
Dat moet wel makkelijk te vinden zijn dan. Heb je je eerste ook bv gegeven? Je hebt al een peuter toch?
Nope eerste fles, nu 180 graden gedraait en wil helemaal voor de BV gaan. Zit te kijken of ik ook zwangerschapsyoga ga doen, om me meer te leren ontspannen tijdens de bevalling.
Ik heb ook zwangerschapsyoga toen gedaan,vond het wel heel erg fijn. Ik ben zelf nogal nuchter en kon me soms niet helemaal verplaatsen in de zweverige gedachtes die je je soms moest voorstellen. Maar het hielp wel ontzettend goed voor de ontspanning en de ademhaling. Goed trouwens van je dat je nu voor de bv gaat.