Elmo: welkom! Muisje: Welkom! Anneke: Ik vind de kinderboederij echt niet leuk meer! Zo veranderd, en echt nog niet af en da's echt nadelig.. Neem alleen het bruggetje na de geitjes, niet afgeschermd terwijl de bruggetjes echt kind vriendelijk waren altijd..
Nou daar ben ik ook weer eens.. We hebben vakantie, dus niet echt veel zin en tijd om acht de laptop te kruipen.. We zijn nog 's avonds bezig in nieuwe huisje, en we gaan als het goed is deze week er wonen Ik heb een vraagje, vrijdag gaat m'n zusje oppassen en nu ben ik opzoek naar een blondamsterdam startpakket, iemand een idee waar ik die doos kan krijgen? Ben echt druk opzoek maar nergens kan ik t vinden :S
Ik denk bij de V&D of de Trendhopper Joyce! Wat lekker dat jullie nu echt op het punt staan te gaan verhuizen! En over de kinderboerderij: Ronja is nog zo klein dat het nog niet zoveel uitmaakt. Maar veilige bruggetjes is inderdaad wel een minimaal vereiste!
Hallo allemaal! Ik ben weer terug van 'vakantie'. Heb ook meegewerkt op de camping, erg geslaagd! Maar morgen begint het gewone werken weer. Ik kom trouwens ook uit de buurt van Zwaagwesteinde, oorspronkelijk uit Kollumerzwaag, maar daar woon ik nu niet meer. Grappig zeg! Zo is Friesland wel erg klein he haha. Nou dat was het voor nu, ik ga nog even van mijn laatste vrije vakantieavondje genieten haha. Doegie!
Ik ben zwanger!! Sinds maandag weten we het zelf. Ben al bij de huisarts geweest maar omdat ik een medische indicatie heb moet ik eerst nog naar de internist om te kijken of ik naar de verloskundige of gynacoloog moet..
ook ik hoop ooit een friese mama te zijn... ik kom uit oosterwolde... ben dan wel niet fries maar woon der wel...
hallo allemaal Ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar wil toch iedereen even laten weten dat ik ondertussen bevallen ben van onze 2 prachtige kindjes op 19-08-2010 ze heten Riemer Tjalling (2590gr) en Jildau Nynke (2310gr) Groetjes
Hoi Elmo Na 5 weken in het ziekenhuis gelegen te hebben met zangerschapsvergifteging wat er spannend was gaat het erg goed met de kleintjes ze hebben er gelukkig niks aan over gehouden.. ze zijn nu een dikke week oud en het ritme zit er al aardig in dus ja het gaat goed met ons allemaal
ze waren de donderdags geboren en de zondags mochten we allemaal naar huis.. Jildau had nog wat hulp van een warmtematrasje nodig maar dat gaat nu ook heel goed
Leuk hoor, nieuwe babies, nieuwe zwangerschappen. Nog meer mensen die iets op te biechten hebben? Hihi. Hier gaat alles z'n gangetje, behalve dan dat Emma ziek is. Weekendje weg met mijn vader en zijn vrouw mee op vakantie, zondag ziek met Emma naar huis. Hele auto ondergespuugt... Geen pretje, maar dat is nu wel zo goed als over. Emma is alleen allergisch voor muggesteken en heeft nu weer allemaal dikke bulten op haar lichaam... Zo zielig... Verder is de vakantie natuurlijk weer over, maar in oktober gaan we een weekje naar Portugal en daar heb ik zoveel zin in! Ik moet nu weer even wat andere nuttige dingen doen haha. Doei allemaal!
bedankt voor de felicitaties. het is lekker druk zo en kom amper aan mijn laptopje toe lees nu alles in 1 keer dus wil de mensen even bedanken bij deze groetjes Mirjam