Firegril: Ja het is leuk om mee bezig te zijn he? Ik heb ook nog allemaal frutselspulletjes voor haar kamer, bloemen/lieveheersbeerstjes/bij'en enz.. Oh en vogelhuisjes! Pip is leuk he! Ik heb ook een pip-tas, die van de zomercollectie.. Licht van kleur en dan de grote excuus was, ik een tas en Sid een tas en anders een grote tas voor mij om spulletjes van Sid mee te nemen Anneke: Ga je ook foto's posten van het kamertje? Wil wel zien
Dat zal ik doen, maar we moeten eerst dus nog beginnen met de kamer als computerkamer ontmantelen... dus dit gaat nog wel even duren! Erg mooi behang heb je!
Vandaag weer even bij pake op bezoek geweest in het verpleegtehuis. Het gaat echt helemaal niet goed, ik ben bang dat het misschien nog maar een paar weken gaat duren. Hij kon zijn ogen amper openhouden, maar slapen lukte eerst ook maar niet. Pas toen ik zijn hand vasthield, ging hij rustiger ademen en viel hij in slaap. Hij was gewoon te moe om met ons te praten. Ik word hier zo verdrietig van...
Hey meiden Daar ben ik ook weer, laatste keer was ik hier in November 2009 Dus alweer een jaar geleden! En we verwachten eindelijk ons eerste kindje
Anneke: Thanks! Ik wilde eerst die met de vogeltjes maar toch is dit het geworden Oh wat een naar bericht over je pake! Sterkte d'r mee! Senna04: Welkom terug Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Vandaag weer lekker een vrije dag, maar wat een herfstweer zeg! Ben weer druk aan het afvallen haha. Erg leuk moet ik zeggen. Vandaag ook tijd voor school maken en wat huishouden doen en genieten van Emma natuurlijk! Wat doen jullie op zo'n regenachtige dag met jullie kindjes? Emma zit nu heerlijk voor Dora, terwijl ik even zit te surfen.
Vlak bij Heerenveen, ben namelijk verhuist hihi, woonde eerst in Wolvega En daarvoor in Noord-Holland
Leuke dingen doen we dan.. Normaal gaan we zoiezo elke dag even naar buiten, maar als het weer het niet toe laat (ze loopt vaak zelf) en we hebben geen regenkap voor de buggy vermaken we ons dus binnen.. Tv kijken, gezellig samen op de bank hangen & tekenen. Zulke dingetjes!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je? Wij wonen in Heerenveen en mijn vriend komt oorspronkelijk uit Wolvega. Grappig.
Hallo allemaal hoe is het met iedereen? Hier gaat alles goed. Wij zijn allemaal wat verkouden geweest en gelukkig heeft Noa daar niet zo heel veel last van gehad. Wij hebben er meer last van gehad dan dat zij dat had. Maar nu zijn we weer op en top fit. Vanmorgen met Noa naar het CB geweest. Alles was weer top. Ze is 6 cm gegroeit en ongeveer 500 gram zwaarder. De verpleegkundige was heel erg tevreden want ze valt mooi op de lijn. Wij waren natuurlijk al lang tevreden het is zo'n blij en vrolijk meisje. Het is zo lekker genieten met haar. Iedereen een fijne avond nog en tot snel. Liefs
Dank je, ja voel me wel goed alleen 's ochtends wat beroerd, maar dat komt omdat ik dan te druk doe, maar ja moet ook werken hihihi Wat grappig dat jullie in Heerenveen wonen
@jilina Zat net op je website te kijken, en zag dat je ook nog vlak bij heb gewoond in jullie oude huissie In heerenveen midden Wij hebben daar nog gewoond voordat we naar Wolvega gingen hihi
Hier is alles prima! Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden, behalve dat ik snel weer verder ga met m'n huishouding
Ik ben aardig op weg.. Achter de pc nou ja ik zal nu weer verder, speelgoed opruimen en dan de katten gek maken met stofzuigen 8)