mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hoi Allemaal,
    Hier ook een mama uit friesland!
    Kom even mee-lezen, en mee-kletsen!
    Groetjes.

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik heb de vaatwasser maar ff volgestampt hihih :D
    En nog een wasje gedraaid!

Voor de rest ff huissie weer ff opgeruimd :D

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Grappig zeg hoe lang geleden is dat en waar woon je nu precies dan?

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Welkom

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat wordt hier gezellig gekletst! Hier ook alles goed. Gisteren ging het iets beter met pake, dus ik was vandaag ook gelijk een stuk ontspannener. Wel een lange en drukke werkdag gehad, maar dat vind ik niet zo erg.

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nikkijane: Welkom!
    Gezellig, waar kom je vandaan?

Senna: Ik heb ook vaatwasser uit & ingeruimd en aangezet, gestofzogen en afgestoft! Ik wilde badkamer soppen maar kreeg bezoek :D

Anneke: Ja gezellig he, nu het weer wat actief wordt hier :)
    Wat fijn te lezen dat het wat beter ging/gaat met je pake meid!!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat was in 2006
    En ik woon nu in Oudeschoot (voorheen Heerenveen-Zuid) :D

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Joyce1983 ik woon in Drachten, ben 24 jaar, en we hebben een zoontje van bijna 15 maanden, genaamd Mace...

Ik moet jullie allemaal nog een beetje leren kennen, maar lees al wel stiekem mee... hihi... ik zal zo nu en dan eens inbreken!

Zijn hier trouwens meer mama's uit Drachten?

10. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Oke wij zijn in 2006 daar gaan wonen dus we hadden elkaar misschien kunnen zien. Waar heb je in Wolvega gewoond? En dat nog na 2006 dan ben je in 4 jaar tijd nog al wat verhuisd of niet? Oudeschoot ken ik ook wel was vorige week nog een overval op de snackbar daar, bracht toen een collega van mij thuis en zag toen allemaal politie.
    We hebben daar (Oudeschoot) ook nog gekeken voor een huisje. En in Wolvega hebben we ook nog gekeken om daar wat te kopen, maar het is toch Heerenveen geworden.

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Leuk ik kom uit Leeuwarden en heb een dochter van bijna 2 jaar (januari 2009)..
    Geeft niets toch, voor je het weet klets je lekker mee :)

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Grappig.. Ik heb ook een paar maanden van m'n leven in Heerenveen gewoond.. Beter gezegt een blauwe maandag ;)

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik werk in Drachten, telt dat ook? :)
    mar kom ut it moaie Burgum, en ben woonachtig in Damwald :D

14. danip

danip Niet meer actief

Jullie wonen allemaal wel erg dichtbij! Word bijna bang dat iemand mij hier herkend (ik 1 van jullie wel :p)

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Danip: Leuk is dat he!!

16. danip

danip Niet meer actief

Ja vond het wel grappig idd, want die persoon ken ik eigenlijk best goed. Zo schreef ze een keer over een verjaardag waar we beide waren geweest :D En ken hier nog iemand, maar dat is omdat ze bij mijn man in de klas heeft gezeten ;) Dus niet persoonlijk alleen via hyves en oude schoolfoto's van hem

Maar jij hebt heir dus ook al mensen herkend? (mij? :$)

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee.. Nou ja, toevallig weet ik waar anneke woont.. Hahaha! Maar heb d'r nog nooit in het echt gezien ;)

18. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dit word wel eng zo ;) Ik heb nog helemaal niemand herkent of dat ik iets heb van oh dat kan die of die wel zijn. Maar ja iedereen kan bij mij op de site wel zien wie ik ben dus ik kan niet echt anoniem blijven :) Maakt me ook niet echt uit, zou het leuk vinden als iemand mij er op aanspreekt van he ken ik jou van.......

19. danip

danip Niet meer actief

Jilina, jou ken ik niet hoor ;) Weet eigenlijk ook niet of die persoon het wel leuk zal vinden als ze het weet. Heb wel eens op het punt gestaan om een pb te sturen, maar ja dan ben ik ook meteen bekend ;) En bijna niemand weet van onze plannen, en de mmm dus hou ik me maar in.

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    danip: zo maak je het wel heel spannend hoor! Mocht ik degene zijn die je kent, mag je me gerust PB'en. Zit al heftig na te denken of ik mensen van dit forum ken... Of dat ik met iemand op een verjaardag ben geweest haha! ;)

Babebabe: Grappig, ik heb ook in Damwoude gewoond... een jaartje maar, en dat was het langste jaar van mijn leven, hihi...
    We woonden in een vreselijke buurt!

Geloof dat ik niet zo moeilijk te herkennen ben... Onze zoon heeft namelijk biet echt een alledaagse naam, althans, het is niet alledaags gespeld, dus in die zin ben ik makkelijk te herkennen...
    Maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk!

Deel Deze Pagina