mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Gezellig!!!!!

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Leuk idee Anneke

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Deelnemers meeting:

Choco
    Jilina
    Anneke

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik ga vandaag weer aan het werk. Heb ik het ook wel even aan toe. Het geregel zit er eerst ook wel weer op. Heb vandaag cursus in Utrecht, dus dat wordt weer een flink treinreisje.

5. danip

danip Niet meer actief

Hooi Allemaal!

@ Firegirl, heb je lekkere appelvlappen gehad bij je schoonmoeder :)

@ Anneke, kan me ook voorstellen dat je moeder het even allemaal niet ziet zitten. Maar zo te horen ben jij rustig en help je haar heel goed. Denk dat ze daar wel heel veel aan heeft! (p.s.: ik ben ook vaak met mijn hond naar de groene ster (en lauwersoog, dokkumer nieuwe zijlen) Misschien zijn we elkaar wel eens tegengekomen ;))

@ Spaarbarchje, wat een raar mens zeg. Heb je net haar kind gered! Misschien is het ook gewoon de schrik en schaamte bij elkaar geweest? Vreemd in ieder geval!

O en de meeting lijkt me leuk!

Viel me vanochtend mee met de kou, bij jullie ook? Ik heb per ongeluk mijn huis al kerstversiert :) Staat leuk, maar tis wel wat vroeg he! :)

Druk weekje deze week, moet nog sinterklaas surprise maken, naar Drachten om een parfum te ruilen (sintcadeau, had alleen for men meegenomen) vanmiddag en vanavond moet ik iemand helpen foto's te maken voor een webwinkel, en nog naar een verjaardag, op kraamvisite, sint vieren, enz enz.. pfjieuw, ik zweet er nu al van. Ik werk elke dag, dus dat moet allemaal savonds. Doen jullie ook aan sint met familie? Of gewoon thuis met de kinderen?

Ik wacht nog steeds op mijn ongi, zit nu op dag 50 (als ik me niet vergis) kan dus nog steeds niet met de clomid beginnen. ff afwachten nog dus.

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hihi das wel heel vroeg ja :D

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja wel, maar m'n moeder heeft het gewoon gedaan.. Ze had nog meer kinderen hoor, maar op een of andere manier heeft m'n moeder die 'last' overgenomen..

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Spaarbaarchje:
    Thanks! Niemand heeft me antwoord er op gegeven jij bent de enige ;) Dan zou ik daar dus rekening mee moeten houden, we hebben lange tijd bij schoonouders gewoond en er niet echt last van gehad, we wonen nu zo'n 3 maanden in ons eigen huisje, ze gaat in de middag op haar bedje en we hebben dus regelmaat.. Daar hangt ze volgens mij nu ook erg aan.. Wel was ze vanaf geboorte al snel erg overprikkeld!

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Spaarbaarchje:
    Dat meen je niet :eek:
    Volgende keer zou je het gewoon niet nog een keer doen he? *bij wijze van spreke, vanwege de reactie* Dan ben ik trouwens ook iemand die zegt, dan valt ze de volgende keer toch lekker of iets anders wat lekker rakend is, sorry maar het gaat me echt te ver als er dan ook nog zo gereageerd word.. Jammer dat ze het zelf dan niet hebben gezien, anders piepte ze wel anders!

Danip:
    Per ongeluk? Hahahaha! Ik vind het echt zo erg, voor sinterklaas versieren met kerst dingen.. Oke lampjes enz kunnen er nog mee door, maar sommige mensen vieren sinterklaas en hebben het huis in kerstsfeer :(

Sinterklaas:
    Wij vieren sinterklaas bij m'n schoonouders.. En bij m'n moeder gaan we ook even langs voor wat perpernoten en een chocolade melk :) verder niet veel bijzonders.. Oh ja en ze krijgt natuurlijk thuis ook kado's van sinterklaas :)

10. danip

danip Niet meer actief

Haha ja het is ook echt heel erg, i know :) maar ik was gisteren bij de tuinmarkt, en heb daar wat dingen gekocht (ballen, en lichtpiramides) dus toen ik thuis kwam heb ik die piramides neergezet, en de ballen maar vast in mijn tafel (vakken met een glasplaat er op) met nepsneeuw. En toen had ik nog een leuke hoge vaas met takken en ballen, dus die er ook maar meteen in. Nou ja, alleen dus nog geen kerstboom, guirlandes en dat soort dingen.

Erg he... :)

11. firegirl

firegirl Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Even een berichtje voor ik weer verder ga met mijn schoolwerk.

@Joyce. Ik weet het, fles is ook niet zo goed meer eigenlijk, maar ze geniet er nog zo van ;). Heb me wel voorgenomen vanaf dat ze 2 is, geen fles meer te geven, dan gooien we hem weg.

@Anneke. Red jij het dan wat met die extra drukte erbij? Wel goed op jezelf passen he!

@Spaarbarchje. Jeminee! Ik zat met grote ogen jouw verhaal te lezen! Idd wat danip zegt, misschien die reactie toch ook wat door schaamte enzo?

@Meeting. Oeh, wel leuk, maar vind ik ook wel een beetje spannend. Waar woon jij ook alweer Anneke?

@Anneke. Succes met je dagje Utrecht!

@Danip. Hihi, ik heb geen appelflappen gehad en zelfs niet eens een stukje van haar beroemde taarten. Ik moest weer vroeg weg.
    Jullie vieren dus wel sinterklaas? Laat me raden, met je zus en gezin?
    We moeten nog even een keer afspreken he, misschien een keer later op de middag op een woensdag?
    Ik vind het wel snijdend koud hoor, maar geen ijs op de ramen van de auto, dat scheelt!
    Toevallig! Ik kwam vanmorgen na mijn afspraak weer thuis en dacht, goh, het is december, ik kan wel wat lichtjedingen neerzetten haha. Geen kerstboom, dan doet mijn man mij wat, maar wel ff winterklaar maken ofzo hihi.
    Nog steeds wachten op je ongi? Hoe lang duurt je cyclus gemiddeld? Kan het heel stiekem toch niet zo zijn dat....???

@sinterklaas. Nee, wij vieren dit jaar nog geen sinterklaas. Emma is nog geen 2 en snapt het toch nog niet. Nog vele jaren voor de boeg dat we 'verplicht' zullen zijn dit te vieren, dus nu nog maar niet. Wij doen met kerst wel cadeaus.

Zo wat een megabericht. Ik ga gauw weer aan de studie en zal zo af en toe hier stiekem nog wel ff gluren. Fijne dag allemaal!

Groetjes.

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Danip:
    Ach het brengt gezelligheid, maar zo voor sinterklaas vind ik het echt niet kunnen :p

Firegirl:
    Joh, wie zal jou zeggen dat Emma geen fles meer mag? Het is meer omdat ze hier geen melk meer drinkt en ik dus geen fles meer wilde geven.. maar goed, ze kan nu ook uit beker drinken dus ook de tuitjes (heb ik speen en hard) verbannen we zo langzaam aan!

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Danip foei wat ben je vroeg!! Hier nog niks hoor! Kerstversiering komt hier principieel pas na Sinterklaas! Gister besloten dat we geen kerstboom doen, want het is hier gewoon te vol!

We zijn druk bezig met het kopen van een eigen huis!! Allemaal heel spannend en heel druk! We wonen nu nog in een huurhuis, en dat is niet zo groot. Dus ben helemaal wild nu!!

Zal ff bij lezen want jullie kletsen heel wat af!

14. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Firegirl hier krijgt de kleine ook nog steeds een flesje hoor! Alleen 's ochtends! De rest doet hij met een rietjes beker, en we oefenen met een gewone beker, maar das nog best moeilijk!
    Als ik 's ochtends zijn melk in de rietjes beker wil geven dan word hij heel boos! Dus dat laten we nog maar ff zo!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nikijane: Da's zeker spannend.. ik ken het nog van vorig jaar van ons zelf, er ging een boel mis en dat was geen pretje! Wij doen dit jaar wel een kerstboom, wonen nu natuurlijk oom een paar centimeter groter ;)

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik woon in Leeuwarden Firegirl en het lijkt me hartstikke leuk om te doen, maar dan wel in januari, dan is hier weer wat meer rsut!

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Bij mij is het de drukste maand maar heb vast wel een gaatje. Ik hoop alleen wel dat het niet zo'n winter word als afgelopen winter, want vind het dan niet prettig om te gaan auto rijden.
    Maar ik hoor het wel. Vind het wel een leuk idee.

18. spaarbaarchje

11 okt 2010
    14
    0
    0
    Leeuwarden
    mijn voornemen was om niets te doen aan kerst voor dat sinterklaas voorbij is. ikl denk dat dat aardig gaat lukken dit jaar.

hmm een meeting... ben ik ook welkom?? schrijf natuurlijk nog niet zo lang mee....

19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij doen elk jaar bij mijn schoonouders aan sinterklaas. En nu Noa er is doen we het dit jaar ook bij mijn ouders. Niet dat ze er al wat van snapt maar heb ook nog twee andere nichtjes dus mijn ouders vonden het een beetje raar om Noa dan niets te geven omdat de andere dan zou denken waarom krijgt zij niets. Is ze niet lief geweest. Denk dat het wel wat mee zal vallen, maar vind het wel gezellig om bij elkaar te zijn.

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik lig nu in bed op mijn werk! Ik heb slaapdienst, dus dacht kom nog even hier snuffelen voor ik ga slapen! Ff m'n koppie leeg maken!
    Ik ben morgen om 10 uur vrij en moet dan zaterdag om 17 uur weer werken! Dus ff lekker vrij!

Lekker slapen dames!

Deel Deze Pagina