haha hoe meer zielen hoe meer vreugd toch Bij Jurre was het 14 geloof ik vannacht vind ik ook al fris hoor. Maar er zit enkel glas helaas! Doe je de kachel al aan voordat je meisje naar bed gaat?? Ja idd Syl gaat er uit maar heb geen idee maar hij deed van de week ook wel wat vaag!
Kachel staat daar vol open! Op haar kamertje staat preceis de wind steeds zegt manlief.. Dus dat geloof ik dan maar.. Het is als ze op bed gaat 19 graden maar t koelt dus snel af vanwege het enkel glas.. Rolgordijn blijft dicht en het raam gaat ook niet meer open, bij ons op de kamer het zelfde maar daar is het gevoelsmatig toch wel wat warmer!
Rianne: Ik bedoelde het ook niet lullig, misschien dat het woordje 'iedereen' niet zo goed uitgekozen is.. Neem me vandaag maar niet voor vol (anders ook niet maar vandaag nog minder )..
Ik ga dr vandoor.. taartje staat nog steeds in koelkast die moeten we vast vanavond zelf meenemen naar de jarige Jammer! In iedergeval, ik had dus gister vroeg in bed gekunt en dat had een val op de trap en het stoten van dochters hoofd waarschijnlijk kunnen voorkomen.. Pff, ik denk dat ik het maar even rustig aan moet gaan doen.. t gaat niet goed komen hier..
Hier dus net zo! Maar hij heeft winterslaapzak en pyjama aan en een dekbedje dus moet toch lekker warm zijn?!
Ja slechte nachten en andere dingen die door m'n hoofd spoken.. Ik heb t gevoel mezelf voorbij te gaan
Ja snap ik, maar gewoon Iedereen is niet zo handige woordkeuze vind ik.. Had het anders kunnen zeggen.. maar goed maakt ook niet uit..
Jurre blijft wel rustig liggen gelukkig! Dan misschien een slaapzak met lange mouwen doen? Of heb je die al?? 11 graden is dan erg fris denk ik! Rooster bij Jurre is dicht nu en vanmorgen was het 17 gr we begonnen gisteravond met 21 tja de kachel moet wel op tijd dicht
Waarom slechte nachten dan meid?? Misschien kan je er ergens over praten? Je mag mij altijd PB doen hoor als je je hart wil luchten Jezelf voorbij lopen is niet goed natuurlijk. Spelen er dingen waar je erg mee zit?
meisje slaapt niet en ik dus ook niet En dan pieker ik nog veel.. Manlief kan een operatie krijgen (hij moet vandaag ja of nee zeggen) maar da's helemaal in breda, en de risico's en dingen zijn niet bekend, zelfs niet wat de oorzaak is :x dus we zitten er best wel een beetje mee als we het niet doen wat er dan gebeurd.. Moeilijk allemaal, t gaat wel om t hart!