mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firegirl

firegirl Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Wat een geklets allemaal gisteren!
    En eindelijk sneeuw!!! Emma was vanmorgen niet helemaal fit, normaal moet ik werken. Ze heeft tot 10 uur geslapen en toen was ze al wat vrolijker. Toch maar eventjes samen de sneeuw in. Ze vond het echt erg leuk!

@Joyce. He jakkie. Ik ben christen en als ik zulke lastige dingen lees heb ik altijd de neiging te zeggen dat ik er voor bid... Mag dat wel? Is het enige wat ik kan doen ;).

@Slaapkamer. Emma haar kamer is 's nachts 15 graden ongeveer en dat vind ik al koud zat haha! Ze heeft een (dunne) pyama aan en een dekbed. Kachel staat een klein beetje open, want het moet ook niet te warm worden. Ik denk dat ik de slaapzak er wel weer even bij ga zoeken. Maar ze klaagt nooit over kou, ze lijkt echt op haar heitie ;).

@Meeting. Leuk hoor zo'n grote club! Dat past wel? Ik vind het ook wel wat eng hoor haha, maar het lijkt me ook wel erg gezellig :).

@Kerstpakket. Wat een goed idee! Dat ga ik ook doen, ik doe er wel wat lekkere dingen in en wat leuke kerstdingen van de action haha. Doet het altijd goed!

@Nikkijane. Yep, danip en ik weten nu van elkaar wie we zijn en dat mekaar dus kennen. Wel grappig hoor. Ik had er nooit over nagedacht dat ik hier iemand zou tegen komen die ik ken haha.

@danip. Ik zou je nog terugpb'en, maar het kan denk ik wel. Ik pb je nog!

@iedereen. Geniet van deze mooie witte dag! En van sinterklaas dit weekend. Vind het hier telkens gezelliger worden zo. Doei doei!

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Friezen zijn leuke mensen he ;) ligt vast daar aan dat het zo gezellig is :p

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Firegirl:
    Ja hoor dat mag je zeggen, ik heb er totaal niets mee. Ik denk wel dat er meer is maar niet zo iets ;) Ik vind het hartstikke lief van je!

Slaapkamer:
    Hier staat kachel 's nachts op 15 graden en bij haar staat de kachel vol uit.. Het was dus vannacht 14 graden op haar kamer en daar was ik wel tevreden over, maar volgens mij ook niet echt gevroren want er zat geen ijs op de ramen..

Kerstpakket:
    Heb ik wat gemist??

MamaRianne:
    Hahaha, t is dat jij het zegt.. Ik denk dat Friezen heel gezellig kunnen zijn met hun eigen 'soort' zoals anderen dat dan mooi kunnen zeggen want die vinden ons 'stijfkoppen' hahaha!

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Kerstpakket ging over eennpakketje voor de oppas van ons kindje!
    Daar waren we over aan het nadenken!

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh hahaha.. Heb ik dus gemist, geen oppas hier ;)
    Wij doen altijd ons kerstpakket kijken wat we willen hebben en wat we niet hoeven gaat naar mn moeder :D

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja idd friezen zijn eigenlijk stijfkoppen ja ;)
    Maar ik ben niet eens een echte fries maar woon er al wel 9 jaar ;)

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Rianne: ook jij bent van harte welkom hoor! Daarvoor hoef je niet dagelijks te posten. En ik heet van der Zwaag van mijn achternaam, maar sinds ik getrouwd ben (ook alweer ruim vijf jaar geleden) niet meer...

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik zit er op het moment even helemaal doorheen meiden. Mijn opa is dus overleden, mijn vader heeft hartproblemen en moet nog geholpen. Onze kat was gisteren ook nog verlamd (had volgens mij al eerder bericht dat hij zich vreemd gedroeg) en is nu bij de dierenarts. Bleek ook hartproblemen te hebben en een trombose. Als het niet snel opknapt, moeten we hem in laten slapen. Kan er ook nog wel bij...

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zit er alleen mee dat Lukas naar de basisschool gaat en dat ik dus tijds gebonden ben daardoor!

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Anneke: dikke knuf!

Bah.....ik heb een hekel aan dit weer. Vond het geen pretje op de fiets

11. spaarbaarchje

11 okt 2010
    14
    0
    0
    Leeuwarden
    @slaapkamer: ik weet eigenlijk niet hoe koud/warm het is op Lisette haar slaapkamer. Heb altijd raam op een kier voor ventilatie. ze krijgt nu een lekkere warme kruik mee naar bed. en ze is altijd heerlijk warm als ik haar voel.

@Anneke: jeetje alles komt wel op het zelfde moment bij jou. Probeer anders een klein beetje tijd te maken voor jezelf en ga iets doe wat jij heel erg leuk vind. misschien denk je dan eventjes aan iets anders (is heel erg moeilijk) Sterkte.

@iedereen: jeetje wat kunnen jullie kletsen. heb er bijna een dagtaak aan om jullie bij te benen.

vanavond helemaal alleen eindelijk tijd voor een goed boek( hoop ik)

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Spaarbarchje: dat is inderdaad erg moeilijk. Meestal helpt sporten me daarbij. Maar ben nu al wel aardig zwanger, dus sporten gaan sowieso al op halve kracht en ik ben ook al een week heel erg verkouden. Flinke last van mijn keel enzo... dus dat helpt ook niet.

Gisteren was ik de hele dag met onze zwemmers mee naar Amsterdam naar de NK en dat was wel een leuke afleiding. Ze deden het ook echt heel goed. Drie medailles gewonnen, een Nederlands record gevestigd, ben echt trots op ze.

Vandaag zal het echt doorstaan worden. Heb me in ieder geval goed warm aangekleed. Drie leggings over elkaar onder mijn rok. Twee paar sokken, hemdje, shirtje, gebreide trui en dan nog een colbertje eroverheen. Het ziet er niet zo netjes uit als ik eigenlijk zou willen, maar gezien de kou op begraafplaatsen in het algemeen... en dat zal nu nog wel erger zijn.

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Knuff meid!
    Jeetje, dat zijn echt allemaal moeilijke dingen in een keer.
    Sterkte vandaag!!

Choco:
    Je kan beter de slee nemen :p

Spaarbaarchje:
    Ik wou dat ik dat kon zeggen, tijd voor een boek. Ik lees voor het slapen gaan.. al is mijn boek uit :(

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Anneke knuffel!!!

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Anneke heel veel sterkte vandaag! En ook in de toekomst om alles te verwerken!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dank jullie. Onze kat is in ieder geval nu weer thuis, maar nog lang niet uit de gevarenzone. Het arme beestje kan erg weinig nu. Als dat niet opknapt moeten we hem alsnog laten inslapen.

Ik had vanmorgen nog wel flinke hoofdpijn bij het wakker worden, maar wel iets minder erg dan gisteren. Ik ga ervanuit dat ik nu ook weer een beetje in de rust kom. Zo meteen even Ronja ophalen bij mijn schoonouders. Heb haar gemist!

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Echt niet leuk van je kat! Pff, t is toch een soort van kindje van je.. tenminste dat zijn de katten hier wel.. Echt verschrikkelijk!
    Is de hoofdpijn niet een beetje spanning? Doe t maar lekker rustig aan! Zometeen lekker met Ronja knuffelen (ik zie net (nou ja al eerder natuurlijk) dat Ronja zelfde dag als neefje jarig is.. wat grappig!!)..

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Denk inderdaad dat het spanning is... en dan ben ik ook nog eens snipverkouden. Dat helpt natuurlijk ook niet. Het is wel erg leuk dat Ronja nu weer thuis is. En Guus liep vanmorgen wel weer ietsje beter dan gisteren. Ik ga zo lekker even een dutje doen. Beetje rust pakken.

19. firegirl

firegirl Niet meer actief

Op naar de kerst! Sinterklaas (eindelijk!) geweest. Heb het huis heerlijk versierd en zaterdag gaan we naar een kerstmarkt en zondag komt de kerstboom in huis. Zo gezellig!

@Anneke. Goed te horen dat het al beter gaat met jullie kat. Hoop dat het met de spanning (en hoofdpijn dus) ook beter gaat. Het is ook nogal wat. Probeer ook af en toe echt even te relaxen. Met een boek in bad ofzo, even tijd voor jezelf!

Dit was even een kort berichtje want ik ben eigenlijk aan het werk. Kan er niet zo goed inkomen en ben alleen vandaag. Nou ja, maar even doorzetten he. Doegie!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Mooi dat het beter gaat mij Guus, toch wel een geruststelling al is het maar een klein beetje.. toch?

Firegirl:
    Ja sinterklaas is weg.. Nu is het tijd voor leuke gezellige lampjes en dingen :D

Deel Deze Pagina