Hier vandaag speelgoed hoek opruimen.. Dat wordt denk ik kerstboomhoek, maar waar moet ik het speelgoed laten? Nou die gingen we uitzoeken dus ik hoop dat er het een en ander (op little people na) naar zolder verdwijnt want nog een paar weekjes dan is ze ook jarig en met kerst krijgt ze ook kado's! Deze week dus kerstboom opzetten, gezellig versieren! Ik wil graag paars in de boom met nog een kleur, maar heb totaal geen idee welke! Zo moeilijk.. Van de week maar eens kijken voor nieuwe ballen
@Joyce. Paars met zwart vind ik altijd wel mooi en sjiek. Misschien ideetje? En ff naar de mazzelshop in Leeuwarden. Erg leuk en gezellig!
Hier weer antraciet wanneer weet ik nog niet Leuk he meiden bezig zijn met Kerst Eigenlijk veel leuker dan de Sint *bloos* En ja man idd pfffff eindelijk die sinterklaas voorbij Zooooooo blij haha dat gelieg
Hoi allemaal, Werd vanmorgen voor het eerst in dagen wakker zonder hoofdpijn! Jippie! Tussen de middag had ik het alsnog, maar goed... het zou anders ook wat te goed gaan denk ik. Ik heb nog geen idee wanneer ik de kerstboom neerzet, waar en hoe ik hem wil inrichten... het moet in ieder geval maar redelijk stootvast. Ronja zit overal aan en begrijpt nee heel goed, maar daagt ook graag even uit.
Ik zal van de week ook eens de boom opzetten vind kerst ook veel leuker is wat meer sfeervoller. Ik heb niet zo'n hele grote boom kan mooi op het dressoir staan ben veel te bang dat als ik een grote boom neer zet dat Noa er in gaat klimmen en ik had deze al op de flat want daar had ik niet zo heel veel ruimte. Ik heb een zwarte boom met paarse en witte ballen. Dit komt ook omdat wij alles in huis zwart, wit, paars en zilver hebben dus daar heb ik de boom maar een beetje op aangepast. Ik wil graag kerstkaarten gaan maken van Noa maar kan nergens een leuk kerstpakje vinden. Had online een leuke gezien bij 1 of andere feestwinkel maar die is al uitverkocht. Iemand nog ideeen? Ze zit in maatje 74 ( soms nog 68 ) Ik had een paar weken geleden leuke fotos gemaakt bij Bellphoto en ook 1 met kerstmuts, maar is niet echt naar mijn zin dus heb die foto niet genomen. Had eigenlijk gehoopt dat al die fotos wel leuk geworden waren maar helaas. Ik zal zo even op bedje het is al weer laat, gelukkig morgen lekker vrij en weer van mijn kleine meid genieten. Weltrusten en tot hoorens. Knuf
Toen we vanmorgen beneden kwamen bleek dat Guus in de kattenbak in slaap was gevallen. Hij kan er zelfs niet meer goed uit komen. Frank gaat straks met hem naar de dierenarts, dit kan zo niet meer. Ik vind het zo zielig!
Hier gister druk met speelgoed uitzoeken en doen.. Geen kleine-sterre-kop-schroevendraaier dus ik ben gestaakt! Hele huis lag bezaaid met het speelgoed en ben gewoon de deur uit gegaan, lief moest werken en ik had er even genoeg van.. even frisse (maar glade) neus gehaald, meisje weg gebracht en gaan werken.. Dus nu kan ik het speelgoed gedoe nog afmaken, dus ga zo aan de slag. Verder heeft m'n meisje alle tandjes, 4 kiezen behalve de ik-wordt-peuter-kiezen (zo noem ik ze omdat ze na 2 jaar komen?) en nu heeft ze rode billen, zo zielig! Ik denk dat ze dus last heeft van die laatste kiezen.. Pff, maar slaapt gelukkig wel goed
@ anneke: ik hoop niet dat Guus pijn heeft. vind het zielig. @ jilina: ze hebben deze week bij de kruidvat of trekpleister een baby kerst zetje met een rompertje en een kerst mutsje en slofjes in de aanbieding misschien heb je daar wat aan?? Zou vandaag de kerstboom gaan doen. Word nog even uitgesteld werd net opgebeld door het ziekenhuis. Mijn zusje heeft haar heup gebroken. Dus ik zal het een en ander moeten regelen. De kerstboom zal nog even moeten wachten
Ik ga nu maar even aankleden (uhu wij waren laat uit bed.. Hahaha) en dan verder met speelgoed opruimen enz enz.. Moet echt even gebeuren vandaag.. Vanmiddag komt m'n moeder en het zou fijn zijn als het dan aan de kant is
Goedemorgen allemaal Hier alweer mijn werkuurtjes van vanmorgen er weer opzitten, vanmiddag nog ff 2,5 uur... Zo maar ff wat opruimen in huis...al heb ik niet zo'n zin, maar het moet toch echt even hihihi @sinterklaas Dat vieren wij (nog) niet, dus had vrijdag de kerstboom al staan Wijn hebben dit jaar een witte boom met zwarte ballen hihihi (vind groen zo standaard worden ) @de warmte op slaapkamers...het is bij ons steenkoud...brrrr, echt geen idee hoeveel graden...maar we zijn van de week naar de bouwvereniging geweest voor de aanvraag voor verwarming door het hele huis, want we hebben nu alleen een gaskachel in de huiskamer en in het bijhok (maar die is stuk ) Dus hopelijk worden we snel gebeld Kom maar op met die verwarming hihihi @sneeuw Hier ligt ook sneeuw, en het is hier bloedjeglad...pffff ing vanmorgen al haast op mijn snufferd... Van mij mag de winter wel snel weg zijn, en die sneeuwprakke al helemaal hihihi Vind het nu namelijk doodeng om te fietsen...
Nou lekker, hier het speelgoed opgeruimd, trekt ze alles weer over hoop.. Bult voor zolder, de bult voor slaapkamer en de bult van beneden.. grrr! Maar het hoekje voor kerstboom is klaar
Zucht ik had een heel verhaal getypt, is internet in 1 keer weg en mijn bericht dus ook... Ik ga nu toch echt verder, reageer binnenkort wel weer eens!
@Senna: mooie boom! We hebben Guus vanmorgen laten inslapen. Ben er heel verdrietig van. Al zegt je verstand dat het echt moet, je wilt hem niet kwijt. Hoop dat de rust nu echt weer komt!