Ik ben er ook weer even. Ik heb het best druk, daarom kom ik niet dagelijks op het forum. @Setteke: gefeliciteerd met je zoon! Zo te lezen zit je nu in het feestgedruis @Tacha: goed idee om buiten het forum ook contact te zoeken. Dan heb je toch dat het sneller gaat. Want mail kijkt iedereen vaker dan op een forum denk ik. Zo leer je wat meer mama's kennen zouden jullie inderdaad gezamenlijk leuke dingen kunnen doen. Ik ben dus nog geen mama, dus ik hou het alleen bij hier meekletsen.
Dames, ik hou me ff rustig ... gister in het ZKH geweest, voor een spoed echo (alweer). Had weer bloedverlies en dit keer erger en met krampen, dus alle hens aan dek. Alles is goed met de beebie, hartje hebben we gehoord wat ontzettend ontroerend zeg. Moet nu lekker rustig aan doen.. Knuf
Jeetje tante mars... Wat lees ik nou? Joh... Ik ben ook een friese aanstaande mama Woon boven leeuwarden
Hallo, hier ben ik weer! Zaterdag feest, druk maar erg gezellig en Tymen is erg verwend. Gisteren studeren voor examen preventie en GVO en vandaag de hele dag school. Vanavond naar het cb geweest met Silke dus ik heb het gehad!
Nou maar lekker relaxen dan Setteke. Morgen weer een dag. Ik had vandaag een bruiloftsfeestje dus kon ff niet mee kletsen. Morgen ben ik weer van de partij
Ja, ik ben allang wakker. Moest om 9.10 bij de vk zijn. Dat ik was er om 7 uur eruit. Alles was in orde. Kindje ligt diep en laag, dat geeft me het gevoel verder te zijn dan dat ik daadwerkelijk ben.