mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Nikkijane: het is inderdaad een hele vervelende periode... hoop dat we nu weer de rust in gaan. Ben vanmorgen wel zonder hoofdpijn wakker geworden. Hoop dat de spanning wat over is!

Zal even de kleine meid wakker gaan maken. We zijn sinds kort overgestapt op brood 's ochtends ipv de fles, maar dat kost wel wat meer tijd. En om haar op tijd bij de kinderopvang te krijgen...

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Anneke sterkte met het verlies van Guus! Voor hem beter maar moeilijk blijft het zeker!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dikke knuff!! Sterkte!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank jullie wel :D

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dus de kerstboom kan komen hihi :D

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heel veel sterkte met het verlies van Guus :(

7. firegirl

firegirl Niet meer actief

@Anneke. Och wat zielig... Hij heeft nu geen pijn meer, dat is fijn... Ik hoop dat de kerstdagen weer wat licht gaat brengen in jullie leven!

@Joyce. Ik was hier ook speelgoed aan het opruimen geweest. Een hele vuilniszak naar boven, een aantal stukken weggegooid en alles mooi in 4 lades in een kast, met daarop een plaatje geplakt van wat erin hoort. Heerlijk, zo'n opgeruimde kamer!

@Kerst. Al een beetje klaar voor de kerstdagen? Ik begin nu alvast wat dingen klaar te maken, heb de meeste cadeaus al in huis en ga van de week vast wat ingrediënten voor het eten halen. Brengt ook rust... De kerstlichtjes hangen al, nu alleen van 't weekend de kerstboom nog. Wat doen jullie allemaal met kerst?

@Huishouden. Ik was wel erg benieuwd hoe jullie dit allemaal doen? Ik ben er soms echt heel slecht in, maar ik heb nu FlyLady ontdekt en dat helpt mij echt enorm. Google maar eens.

Nou ik ga ff een dutje doen, gisteravond laat, vanmorgen vroeg en vanavond en morgen weer van 't zelfde, dus dan maar zo even. Doei allemaal!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja t hoekje is leeg :D Vanavond als het goed is.. hihi

Firegirl: Wij willen idd ook een kast.. maar zijn er nog niet uit wat precies..
    hm,mm.. ik zal eens googlen

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Flylady? Ik zal het eens opzoeken... je maakt me wel nieuwsgierig!

Ik voel me nu echt wel weer een stuk rustiger! Al voor de tweede dag op rij wakker geworden zonder hoofdpijn, prettig! Vandaag wordt mijn vader geholpen, dan zou hij morgen weer naar huis mogen. Verder hebben we veel goede dingen in het verschiet. Franks verjaardag, Ronja's eerste verjaardag, we proberen nog een 3D echo te regelen om nog eens naar onze kleine te kijken!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Wat goed!
    En Ik lees in je onderschrift dat Ronja los loopt, vlotte tante.. Leuk :)

Allemaal leuke dingen dus.. Waar wil je de echo gaan laten maken? Je kan piepklein bellen, ik weet niet of er nu een drukte is maar wie niet waagt ;)
    Sterkte met je paps!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Sterkte met je vader, hopelijk gaat alles goed!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Mijn vader moest vandaag weer naar het ziekenhuis. Hij heeft een katheterisatie gehad en ze dachten dus dat er een gaatje was tussen boezem en kamer zat dat ze dicht wilden schroeien. Maar dat bleek dus niet zo te zijn. Zijn aderen zijn gewoon dichtgeslibt... heel bijzonder voor een veel sportende, niet rokende, gezond etende man, zal toch wel erfelijk zijn. Gezien ook de familiegeschiedenis. Nu moet hij gedotterd worden en dan zou het dan opgelost moeten zijn. Hij heeft van de katheterisatie nergens last van, maar moet wel nog een nachtje blijven. Morgen mag hij weer naar huis.

13. firegirl

firegirl Niet meer actief

@Anneke. Fijn dat hij vandaag weer naar huis mag!

Ben aan het werk, dus dit was het even voor nu. Doei doei!

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Nu weet ik het niet precies, maar mijn opa is ook gedodderd.. Ook niet roken, gezond eten, niet roken en drinken.. Maar toch heeft hij 5!!! Omlijdingen gehad.. Ik was toen nog jong, dus ik weet niet precies hoe en wat maar dat is me bij gebleven!

Je vader komt in iedergeval strakjes naar huis, heel fijn!!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gister..
    Geen GTST gezien, jacht geopend op kerstballen.. Damn, waar vind ik plastic paarse ballen? En niet te duur? Ik wil niet voor 100'den euro's ballen in de boom hangen want dan durf ik volgend jaar bijvoorbeeld niet om een ander kleurtje meer te vragen.. Bij de Karwei hadden ze in de folder en op tv paarse ballen kunstof 2 dozen voor 5 euro.. Nou we zijn geweest maar niets! Vandaag gaan we naar intratuin, zou ik nu ook heen kunnen maar buggy is in de auto.. wel heb ik bij action 2 doosjes met (3) vlinders er in gescoord, die zijn COOL!!!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hebben jullie allemaal nog leuke plannen voor het weekend? Ik wel vind ik. Vanmorgen geef ik een soort trainerscursus voor de vereniging waar ik hiervoor zwemtrainingen gaf. Zij hebben veel zwemmers van een jaar of zestien die nu helpen bij het training geven, maar nog niet zo goed weten hoe en wat. Mag ik ze een beetje bij opstarten. Ik vind het hartstikke leuk!

Tussen de middag wil ik eigenlijk even met Frank en Ronja buiten de deur lunchen. Gezellig! Daarna even alle boodschappen doen en dan helemaal niets meer. Morgen alleen even op bezoek bij mijn nichtje en ik denk even bij mijn ouders kijken en verder heerlijk ontspannen!

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb eindelijk mijn kerstjurkje voor Noa gevonden voor op de foto, om kerstkaarten te maken. Bij de formido hadden ze 2 soorten voor maar 4 euro. Zal dus van het weekend even fotos maken. Verder niet zo heel veel in de planning, van het weekend. Ben wel blij dat die sneeuwprakke weg is. Durfde van de week niet met de auto weg te gaan dus heb heel veel lopend gedaan maar dan kun je niet zo heel veel boodschappen houden. En kon dus ook niet even naar mijn ouders toe, want mijn moeder is geopereerd en wou wel even graag naar haar toe, maar we gaan morgen heen want dan moeten we Noa weer naar hun toe brengen.

Hoe is het met je vader Anneke?

Heel goed weekend iedereen.

Liefs

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Jilina: kerstjurkjes bij de Formido? Daar zou ik nooit gezocht hebben... Waar is je moeder aan geopereerd? En gaat het verder wel goed met haar?

Met mijn vader gaat het nog steeds wel gewoon goed. Hij baalt alleen wel nu hij moet wachten om gedotterd te worden... Hij is nu thuis, maar mag een paar dagen niet autorijden en daarna moet hij ook nog even rustig aan blijven doen.

19. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @Anneke: Mijn moeder is geopereerd aan de baarmoeder ze had er allemaal poliepen zitten en een klein vleesboompje. Ze voelt zich goed en heeft er weinig pijn aan gehad. Ze heeft 27 december een vervolg gesprek, want de gynaecoloog wou nog niet zo heel veel zeggen over de operatie dat deed ze liever in een gesprek. Dus heel veel meer weten we ook niet, we wachten het af.

Gelukkig dat het met je vader goed gaat kan me voor stellen dat hij er van baalt, wachten is nooit leuk. Je hebt het liever maar zo snel mogelijk achter de rug.

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Haaai!

Hier een rustig weekend.. We hebben gister boodschapjes gedaan, kerstboom versierd en andere dagelijkse dingetjes.. Ook zijn we naar de winterfair bij Cambuur geweest maar we vonden het niet zo heel erg geslaagt, waren dan ook snel weer weg, misschien is dat wel fout geweest ;) Vandaag is het bad dag voor papa en meisje :D Dus ik heb even rust.. hihi!

Deel Deze Pagina