@ Anneke wat fijn dat je vader zo snel geholpen kan worden @ Firegirl wat voor opleiding doe je dan? @ Nikkijane gefeliciteerd met jullie huisje. Eerst een hoop geregel maar daarna even rust.
@Firegirl: je bent gewoon een mailing company in je eentje! Succes ermee! @Nikkijane: gefeliciteerd met je huis!!! Hier alles goed, wel vandaag wat last van harde buiken. Zal wel weer te hard hebben gewerkt. Hebben net een afspraak gemaakt voor een 3d echo. Leuk he?
@ anneke leuk joh om weer even naar je kleintje te kijken. Altijd weer spannend. Kun je gauw terecht?
Nou ik ga zondag ermee aan de slag, voor die tijd wordt het hem niet. Hopen dat ik de adressen makkelijk op stickers kan printen. Morgen gaan we nog ff winkelen voor de kerst. Leuk zeg! Heb ik zin in. En zondag lekker niksen. Mijn man is volgende week al vrij, ik moet nog 2 dagen werken en dan hebben we vakantie!!! Zoveel zin in, heerlijk! Zijn jullie ook vrij tussen kerst en oud&nieuw?
Hier moet er gewoon gewerkt worden tussen kerst en Oud&Nieuw.. ik zou wel een aangepast rooster kunnen krijgen ivm weinig aanwezigen, maar euhm dat trekken m'n vrije dagen niet! Dus ik ga gewoon trouw elke dag naar m'n werk, en als ik klaar ben ga ik weer naar huis.. En enkele dagen m'n extra werk doen en ze zijn tevreden, en ik ook
Hmmm, hier wel een meisje dat speelt, misschien vanmiddag toch even met haar naar buiten al is het glad.. Gister zijn we bij dokter geweest en ze heeft een middenoorontsteking! We hebben antibiotica en hopen dat het snel weer over is, want ik zit nu beetje aan.. vanavond heeft lief kerstviering op het werk en ik moet werken maar schoonouders kunnen hier niet heen komen en ik kan dus niet weg omdat ik haar niet alleen thuis kan laten.. Hahahaha! Misschien straks m'n zusje nog even vragen.. Zie wel, heb briefje achter gelaten of ze me dan konden bellen, maar niemand belt me..
@firegirl: zoveel! ik zou staken net als TNT. @joyce: respect voor de werkende mens. vandaag mn verjaardag vieren en morgen lekker niets doen
@Spaarbaarchje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! @Firegirl: ik werk gewoon tussen kerst en oud&nieuw, ben alleen extra vrij op Ronja's verjaardag. Dat leek me wel zo leuk! Frank moest vandaag werken, maar ik ben nuttig geweest en heb met mijn vader in zijn busje het bedje opgehaald uit Zwolle. Nu kan Frank morgen het behangen afmaken en dan kan het bedje er alvast in. Dat wordt echt al wat, daar word ik helemaal blij van!
Ik moet ook gewoon werken tussen kerst en oud en nieuw. Bij ons is het dan top drukte dus kan niet eens vrij al zou ik willen dan kreeg ik het ook niet. Spaarbaarchje gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een leuke avond van.
@Jilina: ik ben vergeten wat je ook alweer doet, sorry. Waardoor is het bij jullie nu zo druk? Wij hebben lekker aan het kamertje gewerkt vandaag... zoals beloofd, een fotootje!
Anneke helemaal mooi dat kamertje! Vind het behang echt geweldig! Leuk is dat hè, als het allemaal wat meer vorm krijgt! Ik heb nu slaapdienst op mijn werk! En morgen gaan we het voorkookte koopcontract tekenen!! Helemaal goed!
Ik werk bij de hema op de vleeswaren afdeling. Dus druk druk druk! Bestellingen en mensen halen veel eten in huis met deze dagen. Leuk en stoer kamertje, echt een jongens kamer. Leuk werk is dat he, beetje stylen en zo.
Dank jullie! Ben er ook helemaal blij mee, het is precies zo als ik in mijn hoofd had! Nu nog een muurschildering op de witte muur van een honkballer en de rest van de meubels en dan is het klaar! @Jilina: ik snap dan inderdaad dat je het druk hebt, volgens mij kun je deze dagen in de hema op de koppen lopen!
Zo hier in huis is het rustig.. Meisje haar koorts is gezakt en de middenoorontsteking is ook al aardig weg volgens mij.. Ze heeft vanmorgen een minikrentenbol gegeten en nu ga ik hopen dat ze de rest van de dag nog meer gewoon eten wil ipv alleen lekkers! We gaan dus zometeen lekker naar buiten, ik denk dat we even naar de AH wandelen.. Dan neem ik de kleine maar want de grote zal wel wat te veel van het goede zijn voor d'r..
Mooi dat het beter gaat! Ach, een dag (of meerdere) iets minder eten is niet zo erg, als ze maar goed blijven drinken... Ik zou zelf dan gewoon lekker wat pepernoten enzo geven haha. Die kauwt ze makkelijker op dan brood. Lekker verwennen hoor, dat zieke meissie...
Zo ik kom ook weer even langs waaien! pfff wat een drukte hebben we hier gehad! Maar goed dan ids het voorlopige koopcontract ook getekend, en hebben we vandaag de hypotheek ook helemaal rond! Dus wij gaan zonder stress het jaar 2011 in! IK BEN BLIJ!!! Joyce fijn dat jullie meisje alweer wat opknapt! hopelijk eet ze snel weer helemaal zoals het hoort!
Ze wilde niets lekkers.. Dus dat ging met pepernoten ook niet lukken.. Ik heb van alles geprobeerd maar niets kreeg ik naar binnen.. Chocolade is haar favo, net als banaan en kaas.. Echt geen van allen ging naar binnen.. Knijpfruit hoefde ze ook niet.. En ik weet dat minder eten niet erg is, maar ze wilde ook bijna niet drinken..
Nikkijane: Oh wat goed! Wij hadden echt allemaal problemen met het kopen van ons huis.. wat een verschrikkelijke tijd! En nu zijn we een jaar verder, en heel blij met ons huis Dat is 1 ding wat zeker is, maar mehn die stress is niet leuk! Ja ik zit ook met smart te wachten tot ze weer echt helemaal haar zelf is. Ze is niets aan op deze manier, vanmorgen ging het goed, dus ik duim dat als ik haar straks uit bed haal dat het dan nog een gezellig meisje is