mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Joyce: vervelend joh dat ze niet wil eten en niet wil drinken... als je je zorgen maakt over het niet drinken, gewoon de dokter bellen hoor! Beter het zekere voor het onzekere nemen! Hoe ging het vanmiddag na het dutje?

@Nikkijane: gefeliciteerd met je huis!!!

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Joyce:
    Hoe gaat het nu met jullie meisje?? Al wat opgeknapt? en hoe gaat het met het eten en drinken??
    Ons kleine ding kan ineens lopen... wandeld zo nu en dan het hele huis door! Maar doet ook nog veel kruipend... maar wat kan je dan trots zijn op zo'n klein ventje zeg! En hij was zelf ook helemaal trots!!

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Jah gaat echt goed! Na haar dutje was ze nog vrolijk, en ze drinkt weer 3 flessen drinken en een fles yoggie dus ik ben tevreden en het eten gaat ook goed!

Nikkijane:
    Wat goed van Mace, zo in eens? Niet zien aankomen? Grappig! En ja wat ben je dan trots, ik kan het menog goed herinneren :)
    Met mn meisje gaat het goed hoor.. Ik schreef net al bij anneke, het eten en drinken gaan ook weer de goede kant op.. Eten kan nog wel wat beter maar ze eet meer dan ze heeft gegeten de laatste ander halve week!

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hoe is het bij jullie? Al wat wit? Heb wel zin in een lekker dik pak sneeuw. Maar helaas de buien gaan ons huisje voorbij...)net ten noorden van Leeuwarden.
    Gaan jullie nog wat leuks doen met kerst? Is er nog wat te doen in friesland? Wij gaan iig langs ouders en schoonouders komen hier.

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Wit??? Nah...geen wittig goedje hier ( in Leeuwarden) en blij toe eigenlijks. Wij gaan gezellig met familie en vrienden de feestdagen doorbrengen.

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Prettige feestdagen allemaal, zonder sneeuw! Wij gaan vandaag naar mijn schoonouders in Leek, daar ligt ook helemaal niks.

7. danip

danip Niet meer actief

fijne kerstdagen voor jullie allemaal!!

8. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Prettige kerstdagen allemaal!!

Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders. Zijn gisteren al naar mijn schoonouders geweest, dus we kunnen zondag lekker rustig aan doen. Mag ook wel want ik moet maandag gewoon weer werken helaas.

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Moet morgen ook gewoon weer werken... een paar daagjes extra vrij had me niet verkeerd geleken. Ik merk dat ik me best wel wat zorgen begin te maken over hoe het komt qua contract en alles na mijn zwangerschapsverlof. Heb er vannacht zelfs best een tijdje van wakker gelegen. Nou ja, wie dan leeft die dan zorgt, maar merk dat het nu wel wat gemakkelijker gezegd is dan gedaan.

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Ja je hebt lekker liggen malen dus.. Niet goed voor je meisje!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    hoooooi!

Ik heb een paardagen de pc niet aangehad, van vrijdag tot nu net ;) Heerlijk! Vrijdag heb ik m'n moeder geholpen rotti te maken dus was ik de deur uit en het weekend kerst.. Iedereen fijne kerstdagen gehad?
    Hier was het gezellig, druk en leuk! 2 dagen op het ijs geweest eerst op grote wielen en daarna nog prinsentuin :D We hebben echt genoten! T is nu alleen weer zo vreeemd omdat we vandaag weer moeten werken :( Helaas!

12. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Gelukkig heb ik deze week nog lekker vrij...

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Lekker zeg nog een weekje vrij, zou ik ook wel willen. Maar helaas je hebt werkpaarden en sierpaarden ;)
    De kerstdagen goed door gekomen nu op naar het nieuwe jaar. Jullie nog plannen met oudjaarsdag?

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Gisteren was Ronja jarig, wat een feest was dat. De kleine meid vond het geweldig al die aandacht en cadeau's. Leuker dan ik had verwacht!

Voor oudjaarsdag geen plannen...

groetjes,

Anneke

15. firegirl

firegirl Niet meer actief

Zo na de kerstdrukte kom ik hier ook weer even om het hoekje kijken.

Kerst was erg gezellig en we hebben een baby-aankondiging gekregen! Nog wel erg pril, dus ik zeg eerst verder nog niks, maar we zijn erg enthousiast!

Oud&nieuw weten we nog niet. We trommelen waarschijnlijk wat vrienden op en vieren het dan bij ons.

@danip. Ik zou nog ff langskomen he. Ik mail je wel ff!

Oh ja, ik en mijn man genieten ook van een aantal heerlijke vakantie-dagen...

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Anneke:
    Als eerst natuurlijk gefeliciteerd met Ronja haar verjaardag! Geweldig he, zo'n eerste verjaardag :D Wij hadden 2e verjaardag van neefje, we hebben zelf nog 17 dagen en dan BIG PARTY :D

Jilina:
    Niet echt plannen, zal wel laatste moment werk worden :p

Firegirl:
    Leuk dus een vriendje of vriendinnetje voor Emma!

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier lekker rustig aan.. Ik dacht dat het vannacht een rumoerige nacht zou worden vanwege de drukte van de verjaardag van neefje en dat ze in de middag niet had geslapen, maar alles viel mee. Ik heb er natuurlijk op geslapen en elk kikje heb ik meegemaakt :( Erg jammer!
    Lekker uitgeslapen tot 10 uur en dan gaan we zo naar boven, ik heb de plannen om veeeeeeeel te gaan doen. Hihi! Een beetje is al meer dan genoeg..

18. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Anneke
    Nog gefeliciteerd met Ronja. Maar wat was je alweer vroeg op, ben je altijd zo vroeg?
    Wij nog een maandje wachten en dan ben ik heel erg benieuwd hoe Noa zal reageren op haar eerste verjaardag.

Firegirl
    Leuk leuk en spannend dus nog even. Als je het mag vertellen dan horen we het graag.

Wij blijven met oud en nieuw thuis. Mijn schoonouders, zwager en schoonzus komen bij ons. Ik heb namelijk geen idee hoe Noa op het vuurwerk zal reageren en wil haar dan het liefst in haar vertrouwde omgeving hebben. Eerst nog wel even werken dus zal wel bek af zijn als het zo ver is, dus hoop dat ik twaalf uur haal.

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Firegirl: gefeliciteerd met wie er maar zwanger is...

@Jilina: ik ben inderdaad altijd vroeg op, ik begin meestal om half acht al met werken. Dan is dat lekker!
    Verheug je maar lekker op die eerste verjaardag, wij vonden het heel erg leuk!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oud&Nieuw
    Das nu sinds gister duidelijk, we vieren het thuis :D Heerlijk, voor de eerste keer thuis oud & nieuw vieren..

Ik ben er weer vandoor, ik moet straks naar buiten naar de katten van oom en tante.. Dan kan ik meteen even naar de AH XL en vanmiddag weer thuis en Sid gaat vanavond als ik werk naar m'n moeder..

Deel Deze Pagina