mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tascha75, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    En zijn er nog meer dames hier die zwanger zijn van de 1e of is iedereen hier al mamma? Ik kom trouwens uit de buurt van sneek. Dorpje 6 km ten westen van Sneek! Nog meer dames die uit die buurt komen? En ik ben 23 jaar en vriendlief is 26 jaar! En wij verwachten in mei ons 1e kindje. 20 weken echo heb ik inmiddels gehad en alles is helemaal goed gekeurd.

Liefs

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ga proberen om hier ook iets meer mee te lezen en te schrijven.
    door de verhuizing enz had ik weinig tijd.
    maar nu word ik nog maar 2 dagen per week ingeroosterd door mn werk en 1 februari ben ik werkloos.
    grrrrr

maar ja.

komen er nog meer mensen bij mij uit de buurt???

xx

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gezellig dat je er bent!! :D

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Klote dat je werkloos word. Solliciteren als je zwanger bent is ook niet echt een succes meestal. Hopen dat je wat geluk hebt. Geniet lekker van je zwangerschap!

5. firegirl

firegirl Niet meer actief

Zo, het is alweer een hele tijd geleden (dikke week?) dat ik hier was, dus ik kom weer ff hier kijken.
    Emma is maandag 2 geworden, echt niet te geloven! Ze is nu echt een peutertje. Lekker eigenwijs, maar gelukkig nog geen driftbuien, daar houd ik m'n hart echt voor vast!
    Ik heb het vreselijk druk gehad en was nog aan het uitzieken. Ik ben er nu weer helemaal gelukkig.

@Joyce. Oh ben ook zo dol op pip, maar vind het helaas zo duur... Maar ik ben bijna jarig, dus wie weet ;).

@Jilina. Wat voor verjaardagscadeau heb je jezelf gegeven?

@sunnyqueen. Natuurlijk mag je meekletsen! Je bent hardstikke welkom. Volgens mij is iedereen hier al mama, toch?

@lovelyengeltje. Das wel baale! Je baan kwijt. Jeetje zeg. Druk aan het solliciteren?

@Afspreken. Ik denk dat ik de 1e van februari wel kan, maar het is misschien ook een optie om bijvoorbeeld de laatste in maart alvast af te spreken en dat iedereen dat dan vrijhoudt?

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Firegirl..
    Gefeliciteerd met Emma!! Heeft ze leuke dag gehad? En heb je ook nog succes kado's als tip? hihihi! Zaterdag is het hier feest!
    Ik houd van pip, hihi! En t is idd duur maar wel zooooooo mooooooi!

Hmm dacht voeg even foto bij van mn nieuwe tas maar hij wil geen bijlagen beheren.. Helaas!

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @firegirl: Nog gefeliciteerd met Emma. Wij hebben laatst fotos gemaakt met de hele familie en de fotograaf heeft toen ook een foto van Noa gemaakt, wat eigenlijk niet de bedoeling was, maar hier is dus een hele mooie foto bij die hij heel mooi bewerkt heeft. Ik was echt verliefd op de foto en wou hem heel graag hebben. Dus die krijg ik nu van mijn vriend en zijn familie voor mijn verjaardag op canvasdoek. Als ik hem heb en hij hangt dan maak ik er wel een foto van dan kunnen jullie het even zien.
    Maar je stelt voor om de laatste van maart alvast wat af te spreken maar is dat met een reden?

En als we wat gaan afspreken met z'n allen, is dat dan zonder kinderen? Misschien dat ik het eerste weekend van februari wel kan, maar das nog niet heel zeker.

Hoe is het met iedereen?

Liefs

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Date..
    Ik wacht de datum wel af, t is voro mij zoiezo in het weekend niet mogelijk!

Jilina..
    Hier is alles oke, zaterdag is het heir groot feest in huis :)

9. firegirl

@Joyce. Nou ik heb voornamelijk kleertjes gevraagd, want speelgoed heeft ze gewoon wel genoeg. Daarnaast hebben wij zelf een keukentje voor haar gekocht en heeft ze van mijn zus een serviesje gekregen voor hierbij. Dus dat wel zeker wel een succes! Niet teveel troep, maar voornamelijk handig spul.

@Jilina. Ben erg benieuwd naar die foto!

@Afspreken. Nee ik noemde maar een datum, maar ik dacht dan kan iedereen die misschien gewoon vrijhouden en dan kan dus iedereen ;). Dat was de gedachte erachter. Iets verder weg, dan heb je meer kans dat er nog niks staat bij mensen.

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    eind maart wordt voor mij wat lastig... zoals je aan mijn handtekening kunt zien, heb ik dan plannen ;)

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Firegirl: weet niet zeker of ik je al had gefeliciteerd, maar bij deze, met je grote meid!!!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En Joyce natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Een fijne dag vandaag!

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hoi Allemaal!
    Ff een tijdje niet zo actief geweest, drukdrukdruk, maar probeer weer wat meer mee te schrijven, en mee te lezen.

Firegirl en Joyce: Gefeliciteerd!!

Hier hebben we besloten om het zwanger worden avontuur eventjes uit te stellen. we krijgen nl 31 aug de sleutels van ons nieuwe huis, en dan moet er nog verbouwd worden, dus voor de rust, hebben we besloten nog eventje te wachten... in maart gaan we er weer voor!

Ik zal ff rustig terug lezen!
    Liefs!

14. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Joyce gefeliciteerd met je meisje.

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iedereen..
    Bedankt voor de felicitaties!

Firegirl..
    Ja wij hebben dus ook keukentje gekocht, serviesje van Dora, speeltent, rugzak & een woezel&pip loopfiets!
    Verder kreeg ze, een tekenbord, woezel&pip boekje, dora-lego, littlepeople, iets met stempels, een digicamera & een speel camera, kleding, schoenen.. Je kan t zo gek niet bedenken.. Maar ben wel uit bedacht.. haahah!

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een verwennerij weer. Kinderen krijgen altijd zoveel speelgoed dat ze volgens mij niet eens meer weten waar ze mee moeten spelen.

Liefs

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Joyce:
    Je meisje is dus overspoeld met kadootjes. Leuke dag gehad verder?

Kado voor Noa is ook zo goed als klaar en mijn kado konden we ook op halen. Vind het een beetje een gek idee want het duurt nog een week en dan heb ik mijn kado al hangen. Moeten hem nog wel halen dus kan het ook nog even uitstellen natuurlijk ;) Maar ben ook wel weer heel erg nieuwsgierig naar hoe hij er uit ziet.

Ik zal zo eens op bed. Het is al laat. Maar kan of eerlijk gezegd wil nog niet echt slapen. Mijn vriend is er niet en dat vind ik helemaal niets. Hij moet een nachtje in het ziekenhuis slapen, denk dus ook niet echt dat hij lekker zal slapen. Gelukkig ben ik niet helemaal alleen Noa ligt al heerlijk op 1 oor. Anders had ik haar misschien wel bij me in bed gedaan, maar durf dat ook niet helemaal aan.
    Vind het altijd wat eng om alleen te zijn. Maar zal nu toch echt de stap richting me bed moeten zetten. Morgen ook weer van alles en nog wat te doen. En geen idee hoe laat Noa morgen ochtend is. In de regel is ze er nooit zo heel vroeg bij maar dan zul je nu net zien dat het nu wel het geval zal zijn. Weltrusten iedereen!

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Jilina: vervelend voor je meid dat je alleen thuis was en dat niet leuk vindt... hoop dat je toch goed hebt geslapen. Hoe gaat het met je vriend en mag hij vandaag weer naar huis? En wat is je cadeautje voor Noa?

19. firegirl

Ik kom hier ook weer even om het hoekje kijken.

Nog bedankt voor alle felicitaties! Emma wordt nu ook echt groot vind ik haha. Ze begint telkens meer te praten en plast heel veel op de wc (en ook grote boodschap, dat is echt zo fijn!).

Ik heb net mijn nieuwe telefoon binnen (HTC Desire wit), ben er zo blij mee! Nou ja, hij hangt nu nog aan de oplader, ga er strakjes even mee spelen.

Fijne dag allemaal!

20. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hij stond gelukkig om half 8 vanmorgen al weer naast mijn bedje. Schrok er van dat hij nu al weer terug was. Hij heeft niet echt geslapen dus hoop dat ze voldoende info hebben gekregen. Nu dus wachten tot 1 feb. Ik heb toch nog wel goed geslapen ben wel pas laat in slaap gevallen en als je alleen bent dan hoor je natuurlijk van alles.
    Ik heb voor Noa een speelgoedbankje gekocht maar heb er zelf wat afbeeldingen op geschilderd, vind het zelf wel aardig gelukt. Als hij in elkaar zit dan zal ik een foto maken en probeer hem hier dan wel te plaatsen.

Deel Deze Pagina